Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulunpyhät karanteenissa, voi että tätä autuutta :)

Vierailija
26.12.2021 |

Olen koko 45 v. Ikäni haaveillut yksin vietetystä joulusta ja nyt se viimeinkin toteutui. Virallinen altistuminen ja karanteeni tuli juuri ennen joulua kun olin jo tilttaamassa sukulaisten vaatimuksiin, reissaamisiin ja kyläilyihin sen lisäksi että koko joulu tuntui ihan turhalta kaiken muun stressin ja työpaineiden kasvaessa huippuun ennen lomia.

Nyt olen vain ollut ja voi jlauta että tämä on ihanaa! Aion varmaan ottaa tavaksi lähteä vaikka kuusen nevadaan jouluksi jos vain saa levätä pyhät, ladata akkuja eikä vetää mitään teatteria.

Tässä samalla pohdiskelin miksen taas muuttaisi toiseen maahan niin nämä pakkosukuloinnit olisi helpompi kiertää...nyt vaan niin kiva työpaikka jotten ihan helposti haluaisi luopua ellei löydy saman firman alta jotain sopivaa komennusta tai paikkaa muualle maailmaan..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin itsekin, vaikka jouduinkin toisessa maassa karanteeniin ja tarkoitus oli tulla jouluksi kotiin. Omituista, mutta kivaa kun saa luvan kanssa olla neljän seinän sisällä. Viikon jälkeen alkaa kyllä jo seinät kaatua päälle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi