Kumpi mulle puolisoksi?
Toinen mies on akateeminen ja todella sivistynyt - ainakin taiteellisesti. Mutta työtön toimeentulotuella.
Toinen mies on peruskoulun käynyt pelkästään työukko jolla korkea palkka mutta ei kovat lähdöt tulevaisuudelle. Ei sivistynyt ja kaikki perheeni ihmiset aina vihjailee että taas tuo mies tuossa meluaa (olen yh äidin kasvattama ja minulla on 3 siskoa + mummini myös on yh äiti ja hänellä vain yksi lapsi; äitini)
Miten valitsisin tässä? Talvisin tunnun vähän olevan tuon ylemmän päälle kun pitää käydä sukulaisia moikkaamassa mutta kesäsin kun pääsen nauttimaan jahdista ja veneilystä niin tunnut valkkaavan tuon alemman miehen tosi usein. Eli pitäisikö vaan jatkaa deittaamista molempia samaan aikaan?
Kommentit (8)
Pidät molemmat, jos he kumpikin haluaa sinut pitää.
Inhoan sellaisia, jotka tekevät päätöksiä sukulaisista johtuen.
Ei kumpikaan. Parempi kun elät yksin.
Todella halpis aloitus. Kysyy vauvapalstalta, kumpi mies, ja miettii olisiko molempien kanssa yhtaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Todella halpis aloitus. Kysyy vauvapalstalta, kumpi mies, ja miettii olisiko molempien kanssa yhtaikaa.
Täytyyhän aloittajan olla ihan poikkeusyksilö jos molemmat hänet haluaa. Ilman muuta silloin kannattaa pitää molemmat.
Pitäisin molemmat: kesäpoikkis ja talvimies erikseen.
Herra A vai B?
Oli kumpi tahansa, niin melkoiseen vähemmistöön (ja syynäykseen?) joutuu suvussasi.