Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut voi syödä järjettömän paljon lihomatta lainkaan?

Vierailija
26.12.2021 |

Tietääkö kukaan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövät ruoka-aikoina ja muiden seurassa kunnolla. Eivät syö salaa, toisin kuin hyvin monet vakavasti ylipainoiset.

Vierailija
2/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät voi. Mutta moni meistä voi syödä niin paljon kuin haluaa ilman painontarkkailua, koska on luonnostaan joku geenien, ruokatapojen ja liikunnan balanssi, jossa paino pysyy ennallaan.

Itse oon 167cm ja 50 kg. En tarkkaile painoani, ja varmaan moni ajattelee että syön valtavasti, koska voin vetää kerralla ison annoksen, tai vaikka juoda juhliessa 12 isoa tölkkiä kaljaa. Mutta: minä syön vain kahdesti päivässä ilman välipaloja, ja niitä kosteita juhlia on harvoin. Käyn myös kuntosalilla 3 kertaa viikossa ja ulkoilutan kahta paimenkoiran noin 1,5 tuntia joka päivå. Näin pysyy mulla kulutus ja energiansaanti tasapainossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräiset rasvat ei imeydy vaan tulee rasvaripulina ulos. Jos et usko, koita vaikka vetää pullollinen rypsäriä kerralla ja katso mitä siitä seuraa... Nouseeko paino vai tuleeko armoton kiire pytylle?

Vierailija
4/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät syö järjettömän paljon, vaan sillä tavalla kuin luonto on tarkoittanut. Sen taas aistii, ihminen tietää kyllä, mitä ja minkä verran hänen tulee syödä, ellei hän ole sekoittanut omaa systeemiään esim. ahmimalla.

Vierailija
5/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho voi mennä säästöliekin lisäksi turbomoodiin, jolloin kalorinkulutus lisääntyy hurjasti. Joillekin niin käy helpommin kuin toisille.

Vierailija
6/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön "järjettömän" paljon, isoja annoksia ja monta kertaa päivässä. Herkuttelen myös liikaa (tästä pitäisi pyrkiä eroon). Perusarki on aika vauhdikasta, hyötyliikuntaa tulee paljon. Lihasprosentti on keskivertoa isompi joka nostaa myös energiankulutusta. En tarkkaile syömisiä tai liikkumisia, ne pysyvät itsestään balanssissa kun kyseessä on vaan tavalliset elämäntavat.

Vierailija
7/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun paljon, joten voin syödä mitä vain ja miten paljon haluan.

Vierailija
8/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he eivät syö järjettömän paljon, vaan ainoastaan luulet niin. Vain omista syömisistään voi olla melko varma.

Vierailija
9/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat "läpipaskoja"

Vierailija
10/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpipasko. Rasvat ei imeydy.

Vierailija
11/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on nopea aineenvaihdunta ja se on saatu aikaan treenaamalla mm lihaksia, syömällä useasti päivässä ja oikealla kemialla suolistossa. Heräsin 4 tuntia sitten ja olen käynyt jo paskalla 3 kertaa. Olen tyhjä sisältä ja nyt voin syödä koko päivän. Lohta, kananrintaa, paistettua pottua ja kaalia, metukkaa, torttuu, suklaata, sipsi dipillä etc.

Vierailija
12/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei juuri kerry ravinto vyötärölle, vaikka pidän hyvästä ruoasta, viinistä ja syömisestä. Moni ihmettelee, miten ruokahaluni on niin hyvä enkä silti liho.

Muutama mahdollinen syy tässä:

- olin koko lapsuuteni ja nuoruuteni hyvin laiha, joten minulla on vähemmän rasvasoluja täytettäväksi

- arkeeni kuuluu paljon perusliikuntaa, kuten isojen koirien kanssa kulkemista metsässä (joka päivä linkitän koirat kolmesti)

- minulla on suhteessa kehon koostumuksesta iso osa lihasta, joka tunnetusti lisää energiankulutusta

- käyn kahdesti viikossa salilla tekemässä aika rankat treenit

- en ehdi notkua jääkaapilla enkä napsi välipaloja, elämäni on aika puuhakasta enkä makaile sohvilla

- hyvät geenit: vanhemmat olivat myös hoikkia

Vierailija
13/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on tuollainen. Joku 175cm ja painaa max. 60kg. Syö aivan älyttömästi ja koko ajan, eikä terveellisesti vaan hampurilaisia yms. roskaruokaa. Ei liiku huvikseen, mutta on kyllä suht liikkuvassa työssä. "Suht" siksi, että on paljon päiviä kun sekin vaan istuu koneella. En osaa sanoa, mikä siinä on ettei liho. Myös isäni äiti on samanlainen....ärsyttää itseäni tämä :D

Vierailija
14/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on lapamato tai joku muu loinen joka syö osan ruuasta.

Vierailija
15/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne ketkä väittää pystyvänsä syövän paljon ruokaa mutta ei lihoa on just niitä lihavia mutta he luulevat olevansa hoikkia. 

Joku 165/70 nainen on lihava.

Vierailija
16/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lihoamatta

Vierailija
17/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että joku on voinut käydä koulunsa Suomessa ja silti olla osaamatta suomea.

Vierailija
18/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miespuolinen tuttava, joka vetää rasvaista ruokaa älyttömiä määriä kuten myös olutta ja väkeviä. Liikkuu autolla. Ei liho. 

Vierailija
19/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Tuttavapiirissä useimmat paljon syövät myös treenaavat useamman tunnin päivässä, mutta tiedän myös pari tapausta, joissa suursyömäri pysyi hoikkana ilman korkeaa kulutusta. Toinen heistä lihoi, kun sai lääkkeet laktoosi-intoleransiinsa. Toisen "salaisuus" ei minulle koskaan selvinnyt.

Vierailija
20/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat välissä nälkäisiä ja välillä, kun ehtivät, syövät kerralla enemmän. Jos on koko ajan tekemistä, ei ehdi syömään, silloin kun on jo nälkä. Ei ehdi saamaan tarpeeksi energiaa ruuasta, kun kuluttaa niin paljon. Liikunnallinen arki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän