Syön perunalastuja. Alkoiko sinunkin tehdä mieli perunalastuja?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:02"]Kuka käyttää sanaa perunalastu? Ei, en tykkää sipseistä.
[/quote]
Mun pikkuveljelle kaikki muut sipsit on sipsejä, mutta Kartanon perunalastut on perunalastuja.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:02"]Kuka käyttää sanaa perunalastu? Ei, en tykkää sipseistä.
[/quote]
Mikä perunalastu-sanassa on vikana? Sipsi on väännös englannin sanasta chip, sekö muka parempi kuin oikea suomalainen sana? ;)
Ei tee mieli perunalastuja, mutta pizzaa tekisi mieli.
Kyllä! Olen viimeisilläni raskaana, joten herkutella en saa eli se siitä sitten. Lisäksi ankaran flunssan kourissa, tänään pystynyt syömään vain vähän jotain typerää sämpylää, joten kyllä perunalastut olisi aivan ihania...nam.
Tekee mieli, mutta en mene ostamaan koska tykkään oikeastaan vain viinietikkasipseistä, eikä kunnollisia sellaisia löydä Suomesta oikein mistään paitsi ylihintaisissa minipusseissa. Estrellan versiot ovat niin mauttomia, että niistä tulee lähinnä mieleen sour cream -sipsit.
Ei, olen ollut aina vain karkkien perään, en syö oikeastaan koskaan munkkeja, donitseja, sipsejä ym. Syön sen sijaan ihan liikaa karkkia, kaikkea mahdollista, salmiaakista suklaaseen.
Oletko lääkärissä käynyt?[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:44"]
Ei. Saatan syödä pari kourallista ja sitten tulee niin paha olo, ettei enempää pysty syömään.
[/quote]
Ei alkanut.
Tykkään kyllä kovasti sipseistä, mutta ei siltikään tällä kertaa.
Itse asiassa ei. Olen ollut aikaisemmin perunalastujen juuri fani. En kuitenkaan tiedä ovatko nykyisin sipsit vai minä muuttuneet. Aikaisemmin suuri herkku maistuu pelkästään ylirasvaiselta. Sama juttu muuten hampparipaikkojen ranskisten kanssa.
Joo, sipsejä tekee kyllä melkeen aina mieli.. :D
Ei, koska en pidä perunalastuista.
Ei. Mikään ei maistu niin hyvältä kuin hoikkia tuntuu. Taisi sanoa Kate Moss. Ja kyllä tuota paheksuttiin. Soosit ko huomisaamuksi suolasisältönsä vuoksi nestettä kerää, kato aamulla peiliin, silmäluomet ja naama voi olla vähän enempi turvoksissa kuin aamuina, joita edeltävästi et niitä syönyt. Ja läskit sitten pitkäaikaisvaikutuksena.
T. Nainen, 165 cm, 52 kg
Joo, on tehnyt jo pari päivää. Ensi viikolla ajattelin käyttää jonakin päivänä suurimman osan päivän kaloreista sipsipussilliseen. On nom nom.
Ei. Söin jo eilen kokonaisen megapussin. Yksin.
Mieli tekee, mutten voi syödä, koska noudatan suolatonta ruokavaliota.