Kun nainen menee vessaan laukun tai pussukan kanssa, onko hänellä kuukautiset?
(Poislukien tilanteet, joissa ei uskalla jättää tavaroita vartioimatta.) Välillä jopa kotona iltaa istuttaessa nainen menee vessaan käsiveska mukanaan. Minusta se on epäilyttävää. Onko kuukautistuotteen vaihtaminen syynä?
Kommentit (71)
Tai sitten haluaa esimerkiksi lisätä/korjata meikkiä.
Mä menen aina. Syystä että vessassa myös tarkistan meikin, joskus esim .ripsiväri voi olla sutannut silmänalusia tai huulipuna kadonnut, ja se meikkipussi on käsilaukussa.
Voi hyvä luoja.
Voipi olla, tai sitten haluaa ehostaa meikkiään, käyttää pikkuhousunsuojia tms.
Meikkaa? Mutta mitä väliä sillä on, vaikka menisikin vaihtamaan siteen/tamponin, sinun edessäsikö se pitäis vaihtaa, häh?
Mulla on vibraattori veskassa, jota menen sitten surisuttelemaan kun kovasti panettaa.
Mulla on siellä laukussa vaikka mitä! Meikkejä, hammaslankaa, hammastikkuja, kasvolappuja, kosteuslappuja, purkkaa, pikkuhajuvesi, piilarineste, hiuslakka niiden tamponien lisäksi! Voisin lisätä vaikka sudokun.
Täh?! En todellakaan ole ikinä ottanut laukkua vessaan! Onpa outoa, jos ei uskalla antaa tavaroiden olla naulakossa niin kuin minulle ainakin on opetettu.. mitähän ne naiset siellä säilyttää, jos sitä pitää sisälläkin kantaa mukana?!
Se tietysti vetää siellä kokaiinia nokkaansa kun olet niin tylsää seuraa ap.
Tai sitten se
- korjaa meikkiä
- laittaa tukkaansa
- tekee raskaustestin
- tutkii kaappisi ja varastaa wc-paperia
- vetää huikat taskumatista kun olet niin tylsää seuraa
- sillä on kamera pussissa ja se kuvaa sun kylppärisi ja lähettää kuvat kaverilleen kertoakseen millainen saasta olet
- leikkii legoilla joita kantaa pussukassa
- asentaa kylppäriisi kamerat, joita se kantaa pussukassa, salakuvatakseen sua
Tai jotain muuta.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:24"]
Voi hyvä luoja. Voipi olla, tai sitten haluaa ehostaa meikkiään, käyttää pikkuhousunsuojia tms.
[/quote]
Kerro nyt samalla, mihin noita pikkuhousunsujia käytetään?
Menevät sinne vetämään kokkeliviivan. Etkö tiennyt?
Olen vain huomannut, että joskus nainen menee laukun kanssa ja joskus ilman, vaikka tilanne olisi samankaltainen molemmilla kerroilla. Siksi epäilin kuukautiskiertoa. -ap
Siinäpä on aapeella ihmeteltävää.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:24"]
Voi hyvä luoja. Voipi olla, tai sitten haluaa ehostaa meikkiään, käyttää pikkuhousunsuojia tms.
[/quote]
Kerro nyt samalla, mihin noita pikkuhousunsujia käytetään?
[/quote]
toisilla meistä on valkovuotoa runsaammin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:33"]
Siinäpä on aapeella ihmeteltävää.
[/quote]
Eikö kukaan ole muka huomannut samaa? -ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:31"]
Olen vain huomannut, että joskus nainen menee laukun kanssa ja joskus ilman, vaikka tilanne olisi samankaltainen molemmilla kerroilla. Siksi epäilin kuukautiskiertoa. -ap
[/quote]
Sun kannattaa alkaa merkata kalenteriin, milloin kassi on mukana ja milloin ei. Siitä saat ehkä selville, onko toiminnassa kuukausittaista säännönmukaisuutta.
Itselläni muuten laukku on mukana vain silloin, kun tarvitsen sieltä meikkejä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:24"] Voi hyvä luoja. Voipi olla, tai sitten haluaa ehostaa meikkiään, käyttää pikkuhousunsuojia tms. [/quote] Kerro nyt samalla, mihin noita pikkuhousunsujia käytetään? [/quote] toisilla meistä on valkovuotoa runsaammin.
[/quote]
Se lasketaan tuohon kuukautisjuttuun, eikö?
Ei vaan huumeita menee käyttämään.