Mies, voitko saada orgasmin ilman penistäsi?
Kun sitä kyytään aina naiselta, että voiko saada ilman klitoriksen koskettelua....
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..siis kun sitä kysytään aina naiselta...
Taitaa ap:lla olla vähän biologia hakusessa. Ei voi verrata naisen yhtä pientä sukuelimen osaa miehen koko elimeen. Juu ja mies voi saada orgasmin ilman terskan hyväilyä, kuten nainenkin orgasmin pelkällä emättimen hyväilyllä.
Kyllä voi verrata, klitoriksessa on paljon enemmän hermopäätteitä kuin kalussa kokonaan. Ja se klitoris on se pääasiallinen nautinnontuottaja, vaikka kuka mies väittäisi jälleen muuta, tietäen paremmin kuin nainen itse.
Klitoris ei ole vain se ulkoinen osa vaan paljon isompi rakenne, jota voi hyväillä myös sieltä emättimen sisältä käsin.
Ja sekin olisi hyvä ymmärtää, että siinä ulkoisessakin osassa on valtavan suuria eroja. Esimerkiksi vaimoni klitoriksen näkyvä osa on pikemminkin näkymätön, sitä nyt ei vain yksinkertaisesti mitenkään mainittavasti ole. Ei se häntä silti estä nauttimasta tai saamasta orgasmeja, mutta - yllätys - hänelle paneminen on parasta seksiä.
Ja ettei se nyt jäisi kenellekään epäselväksi: puhuin tässä vain omasta vaimostani, en yhdestäkään muusta naisesta. Ja kyllä, väitän tietäväni HÄNET paremmin kuin joku randomnainen täällä palstalla. Suosittelen samaa myös kaikille muille: tunne kumppanisi seksuaalisuus ja nautinnot paremmin kuin yksikään ulkopuolinen sattumanvarainen palstailija, niin hyvän seksin avaimet ovat käsissäsi.
Kyllä. Leikkasin pois juurmutineen. Täysin turha uloke.
Klitorishulluko se täällä taas mesoaa? Ilmeisesti ollut jouluna tylsää, kun pitää jankata täällä 54 000 kertaa tällä palstalla käsiteltyä asiaa. Etkös sinä yleensä paneskele juhlapuhien aikaan 5-7 kertaa päivässä miehesi kanssa, minkälainen minuuttimuna se puolisosi on kun täällä joudat päivystämään? Aiemmin kertomasi perusteella teillä on tuntikausien sessioita, joten sinun pitäisi nytkin olla varpaat sikkurassa kohti kattoa silmät pyörien kuin hedelmäpelin rullat.
Siemensyöksyn saan helposti ilman orgasmia ja edes ilman erektioo.
Tokmannin tens kivunpoistolaitteen laput kiinni ja virta päälle......Gutaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta (nainen olen) ei ole yksikään mies kysynyt voinko saada orgasmin klitorikseen koskematta.
Ei multakaan. He kuitenkin helposti olettavat, että niin on.
Ihan relevantti kysymys aapeeltä, koska miehet kuitenkin pitävät itsestäänselvänä, että penikseen seksin aikana kosketaan. Miksi klitorikseen koskeminen ei ole yhtä lailla itsestäänselvää? Se on kuitenkin se tuntoherkkä osa, josta naisen nautinto lähtee.
Mun kohdalla kukaan mies ei ole myöskään olettanut että voisin saada orgasmin klitorikseen koskematta. Jotkut on koskeneet liikaakin, mun nappula ei oikein kestä suoraa kosketusta. Mutta nekin on oppineet oikeat otteet, kyllä miehen päässä on yhtä paljon ymmärrystä kuin naisenkin.
En ole koskaan vielä saanut ilman penistä.
M52
Ihme velttomunia jotkut, jos kiihottuu ei kulli edes seiso.
Kyllä saa mieskin orkut ilman penikseen koskemista ; )
Itse saan takuuvarmasti kun ratsastan toisen miehen kalulla ja ihan koskematta omaani...
Joskus olen lauennut kun olen vain imenyt toisen kalua, toki tosi kova kiima ollut silloin itsellä ja vähän housut hankasi niin johan lensi....
En ole koskaan ollut ilman penistäni, mutta kerron, jos joskus olen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä vaikka olis timantteja vagina täynnä, jos se on niin vain oletuksena. Jos se ei auta, ei tunnu ei anna orgasmia, sama vaikka olis hiekkapapaeria!
Miehet vain hokee ja hokee " sieltä tulee" voihan vettu,,,kun ei niin ei. Se on se klitoris, uskokaa jo nyt.
On aivan satavarma, jos taloupaperihylsyn kokoinen kivikova kalu työnnettään pilun perille ja aletaan pyörittämään ja vatkaamaan pillussa, niin aivan varmasti tuntuu ja paljon. Se on sitten eri asia saako siitä kaikki orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Siemensyöksyn saan helposti ilman orgasmia ja edes ilman erektioo.
Tokmannin tens kivunpoistolaitteen laput kiinni ja virta päälle......Gutaa!
Mihin laitat ne laput? Välilihaan? Kiveksiin?
En voi saada ilman ettå lullin nuppi saa kunnon käsittelyn
En ole vielä koskaan ollut ilman penistä vaikka olen jo keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap:lla olla vähän biologia hakusessa. Ei voi verrata naisen yhtä pientä sukuelimen osaa miehen koko elimeen. Juu ja mies voi saada orgasmin ilman terskan hyväilyä, kuten nainenkin orgasmin pelkällä emättimen hyväilyllä.
Kyllä voi verrata, klitoriksessa on paljon enemmän hermopäätteitä kuin kalussa kokonaan. Ja se klitoris on se pääasiallinen nautinnontuottaja, vaikka kuka mies väittäisi jälleen muuta, tietäen paremmin kuin nainen itse.
Klitoris tottakai on se pääasiallinen nautinnontuottaja, mutta klitoris on aivan valtava elin. Se pieni nyppylä on vain jäävuoren huippu. Esim itse pidän eniten siitä, että klittaa hyväillään emättimen kautta. Emättimen pohjassa on aivan mielettömät nautintopisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klitoris tottakai on se pääasiallinen nautinnontuottaja, mutta klitoris on aivan valtava elin. Se pieni nyppylä on vain jäävuoren huippu. Esim itse pidän eniten siitä, että klittaa hyväillään emättimen kautta. Emättimen pohjassa on aivan mielettömät nautintopisteet.
Ei VOI olla kun palstan kaikkitietävä nainen on sanonut että ei ole pisteitä eikä tunnu missään. Olet erehtynyt, sori.
No ei vaiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei VOI olla kun palstan kaikkitietävä nainen on sanonut että ei ole pisteitä eikä tunnu missään. Olet erehtynyt, sori.
No ei vaiskaa.
Se on kyllä kamalaa, jos yhdyntä ei tunnu miltään. Eihän tuolloin ole järkeä yhdyntää harrastaa ollenkaan. Itsellä tosiaan nautinnollisimmat pisteet juuri emättimessä.
Mitä siitä vaikka olis timantteja vagina täynnä, jos se on niin vain oletuksena. Jos se ei auta, ei tunnu ei anna orgasmia, sama vaikka olis hiekkapapaeria!
Miehet vain hokee ja hokee " sieltä tulee" voihan vettu,,,kun ei niin ei. Se on se klitoris, uskokaa jo nyt.