Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako 35vee miehen tarttua 18-vuotiaan naisen iskuyritykseen, jos se on ainoa tilaisuus miesmuistiin?

Vierailija
26.12.2021 |

Olen siis ollut ilman naisen kosketusta jo vuosia, koska teen vain jotain väärin...En miellytä ikäisiäni naisia.

Nyt minua on lähestynyt eräs 18-vuotias nainen, jolla on selvästi jotain isi-fantasioita (on näistä jo kertonut).

En ole ennen tuollaista harrastanut, mutta en näe mahdottomana kokeilla...Kannattaako lähteä säätämään 18-vuotiaan naisen kanssa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 % kyllä.

Vierailija
2/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelmissasi tuo iskuyritys, tosielämässä hiljaista.

Vierailija
4/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelmissasi tuo iskuyritys, tosielämässä hiljaista.

Kuten sanoin, tosielämässä on ollut hiljaista tuota 18-vuotiaan kiinnostusta lukuun ottamatta.

ap

Vierailija
5/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulunpyhinä aihe vapaa muotoutuu seksipalstaksi jossa peräkammareiden pervopojat satuilevat fantasioitaan.

Vierailija
6/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulunpyhinä aihe vapaa muotoutuu seksipalstaksi jossa peräkammareiden pervopojat satuilevat fantasioitaan.

Tämä on kyllä ihan totta.

ap

Vierailija
7/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10/10, Tinderissä ei saa olla alle 18 vuotiaat.

Vierailija
8/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu näitten kaa. Setä luulee, että tyttö yrittää iskeä, kun tyttö on hymyillyt ja sanonut päivää.

Vierailija
9/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan

Vierailija
10/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ok, jos huomioit että tuon ikäinen ei usein ole kovin hyvä asettamaan omia rajojaan eli sinun pitää oikeasti antaa hänen kertoa mitä haluaa ja olla painostamatta yhtään. Varsinkin jos on kyseessä tuollainen kuvio. Kannattaa kysellä, että mikä on ok ja mitä toiveita kummallakin on. Olen siis itse N25, ja muistan kuinka nuorena oli vaikea sanoa ei, mikä johti traumoihin ja tein asioita joita en olisi halunnut tehdä. Jos tyttö on vähänkään samanlainen kuin minä olen aikoinani ollut, olisi hyvä jos kumppani pystyisi antamaan tilaa epävarmuudelle ja kuuntelisi herkällä korvalla. Mutta jos osaat olla huomioonottava, tuosta voi tulla molemmille mahtava kokemus.

Vierailija
11/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 myös tämä, kuten se toinenkin.

Vierailija
12/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu näitten kaa. Setä luulee, että tyttö yrittää iskeä, kun tyttö on hymyillyt ja sanonut päivää.

Olemme jo harrastaneet ns. "nettiseksiä" näiden fantasoiden pohjalta.

ap

Vierailija
13/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kannattaa yriiää, mikali avauksesi ei ole provoa. Miksi nykyään heti tuomitaan jos ikäero on suuri? Samoin jos nainen on miestä huomattavasti vanhempi, niin en näe siinäkään mitään ongelmaa.

Vierailija
14/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta kannattaa yriiää, mikali avauksesi ei ole provoa. Miksi nykyään heti tuomitaan jos ikäero on suuri? Samoin jos nainen on miestä huomattavasti vanhempi, niin en näe siinäkään mitään ongelmaa.

Niin, olen samaa ajatellut myös

ap

15/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmistaa, että todella on täysi-ikäinen. Voi tulla aikamoiset hankaluudet jos selviää tytön olleenkin 15-vuotias.

Vierailija
16/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39263 kirjoitti:

Kannattaa varmistaa, että todella on täysi-ikäinen. Voi tulla aikamoiset hankaluudet jos selviää tytön olleenkin 15-vuotias.

No eikä tule.

Vierailija
17/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat omalla tavallanne nuoria. 46v mies on jo keski-ikäinen.

Tältä palstalta asian kysyminen on kyllä sama kuin kysyisi kokkareiden palstalla pitäisikö äänestää vasureita. Monet ihmiset ovat kateellisia toisen onnesta ja saavat hyvää mieltä toisten vetämisestä alas samaan lannoitteeseen. 

Vierailija
18/18 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen aloitusteksti hävisi?