Tunnetteko jo nyt sairastuneita?
Koronaan siis? Kyllä nyt kummityttö sairastui ja työkaveri kohta se iskee näyttää siltä
Kommentit (58)
En edelleenkään tunne ketään, joka olisi saanut koronatartunnan.
Työkaveri kertoi jonkun entisen työkaverinsa sairastaneen sen ja miehen kaksi tuttua olivat viime syksynä saaneet positiivisen tuloksen, mutta heille ei tullut mitään tautia.
Ai niin ja oli meidän lapsi ekana koronakeväänä karanteenissa, koska koululla oli ollut joku koronapositiivinen.
Siinä kaikki 🤷
Olen töissä keskikokoisessa päivittäistavarakaupassa, mulla on "ihan tavallinen" kaveripiiri, olen siis päivittäin muiden ihmisten kanssa tekemisissä, asun 140 tuhannen asukkaan kaupungissa, muutaman kilometrin ydinkeskustasta...
Entinen työkaveri ja hänen perheensä.
Ja tämäkin tapahtui jo marraskuussa.
Montakin jo ennen Omikronia, nyt Omikroniaikana useammassa perheessä joku sairastunut kuin ettei olisi sairastunut. Meillä ei ole ollut (vielä), mutta eiköhän se meillekin tiensä löydä.
Vierailija kirjoitti:
Montakin jo ennen Omikronia, nyt Omikroniaikana useammassa perheessä joku sairastunut kuin ettei olisi sairastunut. Meillä ei ole ollut (vielä), mutta eiköhän se meillekin tiensä löydä.
Samoin. Ennen Omikronia olivat puolison työkavereita, nyt joulun aikaan kuusi tuttavaperhettä eristyksessä ja karanteenissa.
Montakin, tosin en nyt omikron aikaan. Sukulaiseni ja yksi työkaveri sairasti lievänä, kolmelle työkaverilleni se oli rankka tauti, mutta onneksi kukaan ei joutunut sairaalahoitoon. Yhdelle kuitenkin tuli long-covid, ja oli yli puoli vuotta sairaslomalla.
Tutun tuttuja on sairastunut paljon, ja niitä kuulee koko ajan lisää.
2 sukulaista sairasti, lievä tauti oli.
Lisäksi yhdellä työkaverilla oli, hänellä vähän pahempana muttei kuitenkaan sairaalahoitoa tarvinnut. Oli myös riskiryhmää, mutta hyvin selvisi.
En tunne vielä ketään joka olisi sairastanut. Jotkut työkaverit puhuvat että heidän lastensa kouluissa olisi mutta vähän epäilyttää sekin.
Vaikka kuinka monen tunnen. Ehkä kymmenen. Kaksi joutui sairaalaan. Yksi kuoli, mutta hän kaverin isä.
Asumme Helsingissä.
Tunnen 203 koronan saanutta, sillä tunnen kaikki tämän 9000 asukkaan kaupungin koronaan sairastuneet. Muutama menehtyi, moni joutui sairaalaan, moni selvisi influenssan oireilla.
Tässä on hieman sama ongelma kuin radioaktiivisuuden kanssa. Molempien suhteen ollaan riippuvaisia korruptoituneista päättäjistä. Sentään geiger-mittarin toimivuuden voi varmistaa kotiooissa, mutta virusta tai rokotetta ei voi todentaa kotioloissa mitenkään. Testit voivat näyttää ihan mitä niiden halutaan näyttävän.
En tiedä missä perämetsässä porukat oikein asuu, mutta mun lähipiirissä, töissä jne on joka toinen sairastunut ihan viikon sisään. Mukaan lukien itseni. Omikron on nyt kaikkialla. muj piirit siis Pääkaupunkiseudulla ja Turussa.
Tauti on lievä, kurkkukipua ja nuhaa, menee ohi parissa päivässä.
Siskon perhe sairastui juuri joulun alla, tartunta tuli nuorimman lapsen kautta koulusta pääkaupunkiseudulla.
Viimeisen viikon sisällä kolme tuttavaa on kertonut tartunnasta. Viime talvena kuoli kaksi tuttua ikäihmistä. Vuoden aikana on useat kertoneet sairastuneensa.
Vaikka kuinka monta. Itse sairastin keväällä, pientä nuhaa vain, perheessä muut antoi negatiivisen tuloksen mutta koska oireet oli samanlaisia luulen että heilläkin oli se... karanteenissa kykittiin kaikki sen 10 päivää.
Yksi työkaveri sairasti koronan suht vähäoireisena aiemmin minua, samoin toisen työkaverin tytär perheineen oireettomana. Nyt korona on useammalla kaverilla perheineen, en vielä tiedä kuinka pahasti tulevat sairastamaan.
Naapuri kertoi yli vuosi sitten tuttavastaan joka kuoli koronaan, mutta itse en tunne ketään joka olisi pahasti sairastunut.
En tunne. Pari samalla työpaikalla työskentelevää sairastunutta tiedän, mutta näistäkin tapauksista on jo aikaa. Eivät tartuttaneet töissä ketään vaikka olivat talossa tartuttavuusaikana.
Asun perämetsässä, jossa on koronatapauksia ollut koko aikana reilut 20. Tunnen yhden ja tiedän 2 muuta sairastanutta. Koulussa ei ole vielä ollut yhtään tapausta.
Omicron ei ole vielä täällä, joten kaikki muuttuu vielä.
Ei ihan läheltä ole vielä ketään sairastunut. Joitain puolituttuja. Kenelläkään ei ole ollut vakavia oireita.