Mieheni ällöttää seksuaalisesti
Onko teille käynyt niin, että oma mies ei kiinnosta pätkääkään? Ollaan oltu naimisissa kohta 6 vuotta ja kaksi lasta. Miehelle on kertynyt vyötärölle rengas ja tuntuu että munakin näyttää siksi pienelle. Myös alkanut selkeästi kaljuuntua.
Kun katson miestäni, niin jo pelkkä ajatus seksistä sen kanssa ällöttää. Olen toki antanut silloin tällöin, mutta en edes kostu kunnolla kun oikeasti inhoan miehen ulkonäköä ja muutenkin tuntuu ettei mies osaa oikein minua seksuaalisesti miellyttää.
Muutoin kaikki parisuhteessa hyvin, mies kokkaa, hoitaa muksuja, hyvä ja vaikutusvaltainen työpaikka, jossa todella uskomaton palkka. Eli minulla on periaatteessa kaikki, mutta jo iltaisin nukkumaan meno jännittää, kun pelkään miehen aloittavan vonkauksen.
Kommentit (9)
Mulla oli aika kun mies ällötti oikein tosissaan, Vaan eipä ällötä enää, minä vonkaan nyt seksiä päivittäin. En tiedä mitä tapahtui, paitsi että rakastuin siihen uudelleen.
Olen ollut hakuton jo 12 vuotta. Kaikki alkoi, kun mies jätti minut vaille tukea, kun minulla oli vaikeaa, halveksi, petti lupauksen tärkeässä asiassa ja asetti muut ihmiset edelleni. Mietin eroa mutta päätin jäädä lasten takia, olivat pieniä ja ajattelin, että vaikeudet kuuluvat parisuhteeseen. Mies ei halunnut terapiaan. Tunteeni häntä kohtaan kuolivat ja samalla halut.
Sanot miehellesi että hommaa itselleen rakastajattaren. Saat pitää miehen "virallisesti" itselläsi ja säilytät itselläsi avioliiton tuomat statukseen, perheeseen ja vaurauteen liittyvät edut. Kulissit ovat siten kunnossa. Ainoa riski siinä on se että miehesi menee rakastumaan rakastajattareensa, ja haluamaan tämän kanssa avio/avoliittoon. Itsellesi voit niin ikään ottaa rakastajan. Näin homma toimii sivistyneissä maissa, perhekuviot ja edustukselliset tehtävät hoidetaan, ja seksuaaliset ja muut läheisyyteen liittyvät tarpeet hoitaa kumpikin puoliso omatoimisesti tahollaan.
Vaikuttaahan se ulkonäkö siis naisiinkin. Miehien usein sanotaan rakastelevan silmillään ja naisten mielellään/päällään, mutta onhan se toisinkinpäin.
Minua onkin usein ärsyttänyt kun miehiä pidetään jotenkin huonoina ihmisinä, jos katsomme ulkonäköä, koska tiedän että naiset katsovat sitä aivan yhtä paljon.
Aloittajan kohdalla olen kyllä sitä mieltä että ulkonäön ei pitäisi vuosien avioliiton jälkeen niin paljon vaikuttaa, jos muuten on kaikki hyvin, kuten kirjoitat. Ongelma voi olla että et vaan rakasta?
Ongelma on myös vonkaaminen, siihen menee kenen tahansa halut, itseäni ainakin se ärsyttää vaikka olenkin mies, ja nainen olisi se joka vonkaa. Omalle naiselle olen sanonut useasti että keksii muita tapoja näyttää halunsa.
On käynyt. Mies alkoi kohdella huonosti eikä osallistunut kotitöihin tai mihinkään ja itsekkyys kaikessa. Siinä alkoi sitten miehen ulkonäköäkin katsomaan eri tavalla ja ällötti tietyt jutut mitkä ei aiemmin haitanneet.
Miehesi tarvii rakastajan. Sinkkunaisia kyllä riittää, ainakin pääkaupunkiseudulla