Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entiset rakkaudet

Vierailija
25.12.2021 |

Olin palavasti rakastunut teininä mieheen joka oli komea ja valloittava persoona. Naiset juoksi perässään. Varsinaista suhdetta ei ollut kuten seksiä, mutta tapailua oli ja muuta haikailua.

Etsin hänen kuvansa netistä kymmenien vuosien jälkeen. Pahasti ränsistynyt juoppo.

Toisen rakkauden liki 20 vuoden takaa löysin myös. Erittäin paljon lihonut ja turvonnut. Kaukana siitä komeudesta mitä oli aikoinaan. Ennen oli malliainesta.

Näin se elämä muuttaa ihmistä eli joistakin hoteista tulee päinvastaista ja jotkut miehet muuttuvat vain vähän tai jopa komistuvat eli lähipiirissä niitäkin tapauksia, tosin ei ihastuksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Yksi kaukoihastukseni yläasteelta on nykyisin jonkun huligaanijengin pikkupomo O.o

En tiedä helvetin enkelit vai mikä lie. Onneksi hän ei ihastunut minuun silloin :D

Kaksi netti-ihastustani olivat lopulta huumehörhöjä...

Onneksi emme tavanneet livenä...

Sellaista tuuria!

Vierailija
2/4 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän oivaltaminen on kyllä paljon auttanut minua. Enää ei tule sydänsuruja ihastumisten takia. Voin ihan huoleti olla pihkassa varattuun työkaveriin tai ystävän puolisoon, eikä sitä tarvitse millään tavoin näyttää eikä se mitenkään vaikuta käyttäytymiseeni. En yritä vokotella kohdetta itselleni, sillä siitä seuraisi vain vaikeuksia. Ne kohteet ovat kumminkin vain ihan tavallisia ihmisiä, eivät mitään erityistä, joka minun olisi pakko saada itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän oivaltaminen on kyllä paljon auttanut minua. Enää ei tule sydänsuruja ihastumisten takia. Voin ihan huoleti olla pihkassa varattuun työkaveriin tai ystävän puolisoon, eikä sitä tarvitse millään tavoin näyttää eikä se mitenkään vaikuta käyttäytymiseeni. En yritä vokotella kohdetta itselleni, sillä siitä seuraisi vain vaikeuksia. Ne kohteet ovat kumminkin vain ihan tavallisia ihmisiä, eivät mitään erityistä, joka minun olisi pakko saada itselleni.

Näin on! Sitä paitsi sellainen villi tunnehuuma ei oo ainakaan mun elämässä taannut onnellista parisuhdetta, vaan syvä ystävyys, luotettavuus ja keskinäinen arvostaminen.

Vierailija
4/4 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulun ihastukseni, sanotaan vaikka Sanna (ei oikea nimi) oli todella varhaiskypsä. Hänellä oli jo seiskaluokalla naisen vartalo. Kaunis, sporttinen palloilija koko yläkoulun.

Sanna tuli kesällä vastaan plösömiehensä kanssa palloilukatsomossa. Sanna oli ehkä satakymmenkiloinen tuulipukuinen tantta.