Isyyspakkaus on NIIIN ärsyttävä ja ylimielinen!
Kommentit (15)
Siis isyyspakkaus ajatuksena vai jossain tietyssä kokoonpanossa? Ei se mikään kelan jakama juttu ole, jokainen voi tehdä siitä sellaisen kuin haluaa (jos haluaa ollenkaan)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:19"]
Siis isyyspakkaus ajatuksena vai jossain tietyssä kokoonpanossa? Ei se mikään kelan jakama juttu ole, jokainen voi tehdä siitä sellaisen kuin haluaa (jos haluaa ollenkaan)
[/quote]
blogi.
Joo blogista puhuin. Useimmista blogiteksteistä paistaa läpi sellainen esittäminen (rahojen, työpaikkojen, Rouvan kirjan...) jota yritetään kuitenkin piilottaa niin ettei se ole aivan ilmiselvää. Kenellekään ei kuitenkaan jää epäselväksi miten erinomainen tämä mies ja perheensä on.
Ps. Myös ihan järkyttävät selfiet!
Ap
Täysin eri syistä kuin ap kuvasi, mutta jotenkin tuntuu tosi vastenmieliseltä. Semmoista besserwisser-tuore-isä-esittämistä, ainakin kun vuosia sitten luin.
Hyvää mainosta blogille. En ole lukenut sitä, mutta symppikseltähän tuo ainakin esittelyn perusteella vaikutti :)
Mä käyn aina välillä lukemassa isyyspakkaus-blogia vaikka se onkin aika rasittava. Lapseni on samanikäinen kuin blogin kirjoitajan ja asumme samoilla "hoodeilla". Siksi kai blogi kiinnostaakin vaikka blogin kirjoittaja on vähän ärsyttävä besserwisser.
Menkääpäs kommentoimaan tuonne miksi olette niin kateellisia: http://www.vauva.fi/keskustelu/4453588/ketju/miksi_olette_kateellisia_blogisteille/
Se kelan jakama juttu on pelkkä vauvapakkaus, ei siinä äidille mitään ole.
Mä käyn joskus lukemassa sitä, ja kyllä se vähän mua ärsyttää, mutta en mä jotenkaan ylimielistä vibaa siitä bloggaajasta saa.
Olen vähän kahden vaiheilla Isyyspakkauksen suhteen.
Toisaalta tällaisena kaupunkilaisena 30+ pikkulapsiperheen vanhempana löydän paljon samaistumiskohtia ihan elämäntilannetta myöten, toisaalta tietynlaista ylimielisyyttä olen ollut myös kirjoituksista aistivinani. Eihän se mikään rehellinen ja realistinen kuvaus perheen arjesta ole, kun blogiin valikoituu vain tietyt ulkokultaiset asiat joita bloggaaja itse haluaa jostakin syystä nostaa esiin. Kuinkahan moni niistä huikeista ravintolaelämyksistä on sponsored by ko. ravintola? Kun sitähän ei milloinkaan, ikinä, koskaan ole tuotu teksteissä esiin. Ehkä se saisi huikeat ruoka-arvostelut hieman puolueellisen valoon?
Huvitti myös kun sitä rouvan kokkauskirjaa piti tehomyydä bloginkin kautta "huippuhalvalla, näin halvalla vain ja ainoastaan blogin lukijoille ja vain tämän rajoitetun ajan" kun samaa opusta myytiin tuolloin jo esim. Prismassa punaisella -50% lapulla varustettuna. Varmaan joku onneton meni sen bloginkin kautta tilaamaan...
Et.