Ei toi Soini rasistilta vaikuta, MTV3 nyt
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:50"] Ei persut ole rasisteja, se on vihervassareiden luoma stereotypia. [/quote] Olen kepulainen ja olen aivan vakuuttunut siitä että suuri osa persuista ovat aivan sairaanloisia rasisteja. Ei meidän hallitukseen, jos kansa valitsee meidät suurimmaksi puolueeksi. Soini kelpaisi kyllä. [/quote] Mikä on sairaaNLOINEN? Joku uusi sairaan loislaji mahdollisesti?
[/quote] Juuh, tuota minäkin pohdin. Siis saattaahan sairaissa loisia olla mutta kun ne loiset on vielä rasistejakin. Siis jos ne on rasssissteja niin ne ei tartu lainkaan tummaihoisiinko vai juuri toisinpäin? Tarttuvat vain tummiin koska haluavat sairastuttaa juuri heidät.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:50"]
Miksi mustia mamuja syrjitään. Rapussani asuu venäläisijä ja virolaisija jotka ei todellakaan käy töissä!! Taas nämä toiset maahanmuuttajat kain jotain aasialaisia niin käyvät töissä, toinen sähkömies ja toinen siivooja. Tosi mukavaa ja kohteliasta porukkaa.
[/quote] Ei aasialaiset ole mustia!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:50"]
Miksi mustia mamuja syrjitään. Rapussani asuu venäläisijä ja virolaisija jotka ei todellakaan käy töissä!! Taas nämä toiset maahanmuuttajat kain jotain aasialaisia niin käyvät töissä, toinen sähkömies ja toinen siivooja. Tosi mukavaa ja kohteliasta porukkaa.
[/quote] Ei aasialaiset ole mustia!
[/quote]
Kukahan niit on mustiks sanonu?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:54"]Kuka niin on koskaan luullut? Halmeen puheita ne oli, ja Soini vaan hyppäsi selkään ja ratsasti menestykseen, itsehän Soini sanoi jo parit vaalit sitten vaalitentissä että islam on Suomelle rikkaus. Jostain kumman syystä tyhmät ihmiset kuvittelevat että Soini (=persut) olisi maahanmuuttovastaisia, tai edes EU vastaisia.
Persut eivät halua erota EU:sta, ja hyväksyvät työperäisen maahanmuuton, vaikka meillä on 600 000 ihmistä jo täällä jotka haluaisivat tehdä enemmän töitä. Paljon vahingollisempaa sen työperäinen maahanmuutto on kuin humanitäärinen.
Soinin letkautukset ja sutkautukset keksii 4-5 henkinen ryhmä ihmisiä, niin Soini on itse kertonut telkkarissa kun kysyttiin.
[/quote]
Jaa, tänään PS:n kansanedustaja sanoi heidän puolueensa pyrkivän eroamaan Eu:sta. Ja etteivät kannata edelleenkään maahanmuuttoa, ei edes työperäistä. Myös luulen tuon "islam on rikkaus"- heiton olleen sarkastinen... Tämä siis kenen kanssa juttelin oli ns. istuva kansanedustaja tällä hetkellä, nainen. Aion äänestää tätä naista, erittäin miellyttävä ja fiksu on.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:50"]
Ei persut ole rasisteja, se on vihervassareiden luoma stereotypia.
[/quote]
Olen kepulainen ja olen aivan vakuuttunut siitä että suuri osa persuista ovat aivan sairaanloisia rasisteja. Ei meidän hallitukseen, jos kansa valitsee meidät suurimmaksi puolueeksi. Soini kelpaisi kyllä.
[/quote]
Niin, te kepulaisethan olettekin jo sopimassa Vihreiden ja Vasemmiston kanssa hallitusohjelmasta... Helvetin maanpetturit!
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/energiaremontti-tyrkylla-hallitusohjelmaan/fLHKptAy
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:50"]
[/quote]
Jos ne tekee töitä kotona?
OT, aika ärsyttävää, kun itse olin kolme vuotta yrittäjänä ja työhuone kotona, niin moni luuli, etten käy töissä ja ne jotka tiesivät, eivät pitäneet työnä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:54"]Kuka niin on koskaan luullut? Halmeen puheita ne oli, ja Soini vaan hyppäsi selkään ja ratsasti menestykseen, itsehän Soini sanoi jo parit vaalit sitten vaalitentissä että islam on Suomelle rikkaus. Jostain kumman syystä tyhmät ihmiset kuvittelevat että Soini (=persut) olisi maahanmuuttovastaisia, tai edes EU vastaisia. Persut eivät halua erota EU:sta, ja hyväksyvät työperäisen maahanmuuton, vaikka meillä on 600 000 ihmistä jo täällä jotka haluaisivat tehdä enemmän töitä. Paljon vahingollisempaa sen työperäinen maahanmuutto on kuin humanitäärinen. Soinin letkautukset ja sutkautukset keksii 4-5 henkinen ryhmä ihmisiä, niin Soini on itse kertonut telkkarissa kun kysyttiin. [/quote] Jaa, tänään PS:n kansanedustaja sanoi heidän puolueensa pyrkivän eroamaan Eu:sta. Ja etteivät kannata edelleenkään maahanmuuttoa, ei edes työperäistä. Myös luulen tuon "islam on rikkaus"- heiton olleen sarkastinen... Tämä siis kenen kanssa juttelin oli ns. istuva kansanedustaja tällä hetkellä, nainen. Aion äänestää tätä naista, erittäin miellyttävä ja fiksu on.
[/quote]
Eipä ole missään heidän virallisissa vaaliohjelmissaan tai missään sanottu että erotaan EU:sta. Jonkun yksittäisen edustajan puheet ja mielipiteet mitään vaikuta. Ei ollut sarkastinen, koska muka Soini on puhunut mamuja vastaan? Muut persut on puhuneet, mutta Soini ei, ja Soinin sana on laki siinä puulaakissa.
Perussuomalaiset on tällä hetkellä ainoa järkevä vaihtoehto, rasismi leiman ovat antaneet ne jotka pelkää että oman politiikkansa mädännäisyys paljastuu kun Perussuomalaiset pääsee oikeaan valtaan kiinni.
Se on vain tapa pitää kiinni omasta vallasta syyttämällä toisia väärin perustein.
Mutta näissä vaaleissa se tulee nyt muuttumaan, monella housut tutisee tällä hetkellä. Toimittajilla esimerkiksi, se parhaiten nauraa joka viimeiseksi nauraa, ja lammaslauma juoksee taas uuden mantran perässä.
Soini on puolueensa puheenjohtaja, joten hänen tulee osata käyttättyä. Jos haluaa pääministeriksi, ei auta hirveästi mokailla rasismijutuilla.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:50"] Miksi mustia mamuja syrjitään. Rapussani asuu venäläisijä ja virolaisija jotka ei todellakaan käy töissä!! Taas nämä toiset maahanmuuttajat kain jotain aasialaisia niin käyvät töissä, toinen sähkömies ja toinen siivooja. Tosi mukavaa ja kohteliasta porukkaa. [/quote] Ei aasialaiset ole mustia! [/quote] Kukahan niit on mustiks sanonu?
[/quote] Lue TUMMENNETUT kohdat.
Kuka niin on koskaan luullut? Halmeen puheita ne oli, ja Soini vaan hyppäsi selkään ja ratsasti menestykseen, itsehän Soini sanoi jo parit vaalit sitten vaalitentissä että islam on Suomelle rikkaus. Jostain kumman syystä tyhmät ihmiset kuvittelevat että Soini (=persut) olisi maahanmuuttovastaisia, tai edes EU vastaisia.
Persut eivät halua erota EU:sta, ja hyväksyvät työperäisen maahanmuuton, vaikka meillä on 600 000 ihmistä jo täällä jotka haluaisivat tehdä enemmän töitä. Paljon vahingollisempaa sen työperäinen maahanmuutto on kuin humanitäärinen.
Soinin letkautukset ja sutkautukset keksii 4-5 henkinen ryhmä ihmisiä, niin Soini on itse kertonut telkkarissa kun kysyttiin.