Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
V*tuttaa kun ei ole kavereita iltaa viettämään! Kerrankin saisin lapset hoitoon!
Kommentit (4)
löytynyt kaveria ja aina on hauskaa ollut ! Sen kun vaan lähdet reilusti yksin. Kyll' sitä aina juttu-ja tanssi seuraa löytyy.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
viittaa siihen ettei kukaan viihdy teidän seurassanne valitettavasti.
Tulin taas pitkästä aikaan käymään näillä sivuilla ja lähdenkin samantien poiskin, ei voi kun todeta et surkeeta on.
tuskin kukaan haluaa lähteä kanssasi minnekkään.
Alue: Aihe vapaa
missäpäin asut?