Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut pelkäävät rokotetta, mutta ovat valmiita vetämään ties mitä muita lääkkeitä?

Vierailija
25.12.2021 |

Saattavat käyttää pitkäaikaisesti ties mitä myrkkyjä. Monia lääkkeitä kun vuosia vetää, niin elimistö ei ikinä enää palaudu tilaan että voisi olla ilman, vaan jää vaikea riippuvuus. Tämäkö tekee elimistölle hyvää?

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku varmaan näinkin. Itse en syö edes buranaa, ellei kipu oikeasti ole ihan sietämätön. Antibiootteja en syö "varmuuden vuoksi" vaan vaadin ensin serpin. Lääkkeitä olisi kyllä lääkärit olleet määräämässä vaikka mitä, mutta olen jättänyt syömättä ja hyvin pärjännyt ilmankin. Esimerkiksi psykoosilääkkeitä en suostunut uettomuuteen ottamaan, kun tiesin valvomisen johtuvan elämäntilanteesta. Muutin elämääni, enkä tarvinnut pillereitä. 

Vierailija
2/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Isäukkoni aloitti aikoinaan unilääkkeiden syönnin ja enää ei voi nukkua enää ollenkaan nappia vetämättä.

Eräs tuttuni taas rupesi käyttämään mielialaan vaikuttavia lääkkeitä vaikeassa elämäntilanteessa ja on nykyään täysin koukussa niihin. Jos ei vedä mielialakamaa, niin on ihan alakuloinen vihannes.

Säälittäviä ihmiskohtaloita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni terveyden nimiin vannova elää kaikkea muuta kuin terveellisesti.

Ei oteta sitä tai tätä. Syödään yrttiä ja kasvista. Kytätään toisten elämäntapaa.

Samalla kuluu alkoholia, tupakkaa ja ties mitä.

Vierailija
4/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän tyypin joka pelkää koronarokotetta, mutta ei pelkää vetää kannabista, joka voi aiheuttaa psykoosin.

Vierailija
5/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri pelkää koronarokotetta kun yks tuttu kuoli siihen. Mut oon yrittänyt vakuuttaa että ei sille käy samoin!!

Vierailija
6/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä muka? Minä pyrin kyllä välttelemään myös turhia lääkkeitä.

Vierailija
7/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani mies joka kieltäytyy koronarokotteesta on ylipainoinen alkoholisti, joka vetää about kymmenen kaljaa illassa. Vitsailin että hermomyrkky kyllä kelpaa mutta ei koronarokote, joka saattaisi säästää hänen henkensä. Ehkä hän haluaakin kuolla, näin hän on monta kertaa sanonut. 

Vierailija
8/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä muitakaan lääkkeitä, mutta en haluu vielä ottaa koronarokotetta kun se on niin uusi ja se on geeniteknologiaa. Sit kun on pitkän ajan dataa niin katson asiaa uudestaan.

Vierailija
9/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vetänyt ties mitä lääkettä. En käytä mitään lääkettä.

Vierailija
10/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota lääkkeitä tai rokotteita, jotka koen itselleni tarpeettomiksi, kuten esimerkiksi k-rokote.

Vierailija
11/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keho valittaa se ei halua nappia vaan lepoa , kun silmiä väsyttää ne ei halua tippoja vaan unta...jos annat vallan niin kohta nukahtamiseen nappi , heräämiseen nappi ......

Vierailija
12/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ainakin suhtaudun kaikkiin lääkkeisiin ja myrkkyihin varauksella.

Olen saanut epilepsia lääkkeesta aikoinaan pcos:n, jonka seurauksena olen lapseton, parta kasvaa ja jne...

Olen myös saanut MPR rokotteesta vakavan haitan lapsuudessa. Jos joskus joudun syömään jonkun lääkkeen, saati kuurin, niin pohdin kyllä asiaa monelta kantilta ensin.

Mikään lääke/ rokote ei ole haitaton!! Ei mikään, tämä olisi kaikkien hyvä tiedostaa!

Vierailija
13/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että logiikka ei voi puuttua vain osittain.

Vierailija
14/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisuus vaikuttaa ajattelukykyyn.

Vierailija
15/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt lääkkeet ovat tarkoitettu oikean sairauden hoitamiseen mutta koronarokote annetaan terveelle ihmiselle. Eihän siinä ole mitään järkeä.

Vierailija
16/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa pelkää sitä mitä pappi käskee, eikä syyllä ole väliä.

Vetävät viinaa ja tupakkaa, mutta kun pappi sanoo "piikkiproteiini", niin luotto lääketieteeseen katoaa, ja ikivanha uskonto-oppi voittaa.

Vierailija
17/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaita on moneen lähtöön kirjoitti:

Minä tiedän tyypin joka pelkää koronarokotetta, mutta ei pelkää vetää kannabista, joka voi aiheuttaa psykoosin.

Ja joka hyvin useilla ihmisillä MYÖS on suurena osatekijänä perinnöllisen psykoosisairauden puhkeamisesta.

Se onkin sitten upeaa vedellä niitä vahvoja psyykenlääkkeitä tai olla sekaisin koko loppuelämänsä ajan.

Vierailija
18/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on tämä että on kansalaisvelvollisuus ottaa pfizer -72c ruiske , eiköhän se velvollisuus jäänyt inttiin , .muu on vapaaehtoista , eikös se usa marschall apu ole jo maksettu aikoja sitten.

Itse ajattelen muitakin kuin itseäni annan minulle varatut 5 ruisketta afrikkaan , saavat 5 ihmistä mahdollisuuden. Olen jalo.

Vierailija
19/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan Buranaa ehkä kerran vuodessa tai kahdessa. Ajattelin katella miten nuo rokotteet toimii, ja aika huonohan setti tuo näyttää olevan riskeihin nähden. Eikä tähän omikroniin taida auttaa ollenkaan.

Vierailija
20/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fimeassa lukee että 5 lasta Suomessa on kuollut koronarokotteisiin. Ja 3000 aikuista on Suomessa kuollut tai vammautunut pysyvästi koronarokotteista. Ja 20 000 samanmoista ilmoitusta on jonossa tarkistettavaksi, nuo kolmisen tuhatta on vasta tarkistettu ja vahvistettu.

Niin näiden lukujen vuoksi en ota rokotetta.

Ja luin myös pariin otteeseen Pfizerin tutkimusraportin, sen missä on yli 70 sivua. Niin tosi monessa kohti lukee ”ei vielä tutkimustietoa” ”ei vielä tutkittu” ja yhdessä kohti lukee, että ehdollisen myyntiluvan saaneen täytyy ilmoittaa tutkimustietoa vuoteen 2023 joulukuuhun asti.. niin en osallistu tämän tutkimustiedon hankkimiseen vaan käytän ainoastaan lääkkeitä, joissa vastaavat kohdat on jo tutkittu ja todettu pitkällä aikavälillä turvalliseksi. En tosin juuri käytä lääkkeitä.. viimeksi jotain särkylääkettä useita vuosia sitten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan