Tv:stä ei tuu tänään mitään.
Ainakin bongasin yhden elokuvan, joka tuli myös eilen. Ei kyllä sitä katsottu, eikä katsota nytkään. Ei siis kertakaikkiaan mitään!!
Kommentit (20)
Elokuvia mm. Viimeinen samurai, Labyrintti, Tappava ase, Rakkautta mistelin alla.
Lisäksi sarjoja, konsertteja, huumoria joka kanavalla.
Eipä niin. Mulla on täällä neljä lastenlasta. Ohjelmaa piisaa.
Leffat nähty mitä tulee. Konsertit ja sarjatarjonta ei kiinnosta. Disney+ olen katsonut jo mielenkiintoiset sarjat, elokuvat.
Ap
Kaikenmaailman joulukonsertteja. Samat joululaulut eri lailla sovitettuina. Alkaa jo tympäistä. Parhaiten on laulanut Metsäketo ja sopraano (Mari Paloko??). Mutta silti tympäisee.
Joku joulukonsertti tuli ja aivan p*skoja laulajia vinkumassa.
Ei ole pitkään aikaan tullut mitään Suomen tv:stä, uusinnat siirtyy kanvalta toiselle, ja taas alusta.
no ap, olisit lainannut kirjastosta elokuvia joulunpyhiksi.
Ja voi niitä kirjaston elokuvia lainata myös verkosta.
Eihän se palstalaisille kuulu, jos sun mielestä telkusta ei muka tule mitään katsottavaa.
Se on sun näkemyksesi.
Itse me muutkin hommataan lukemista ja elokuvia ja viihdykettä joulunpyhiksi.
Miksi siis iniset ja valitat täällä?
Netflixissä Witcher ja muita hyviä.
Suosittelen ap:lle lukemista. Siinä kehittyy jopa oikeinkirjoitustaito.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvia mm. Viimeinen samurai, Labyrintti, Tappava ase, Rakkautta mistelin alla.
Lisäksi sarjoja, konsertteja, huumoria joka kanavalla.
Nähtyjä melkein kaikki. Mistelin alla evvk kuten myös konsertit. Huumoria näytti edustavan frendit mitkä on nähty liian monta kertaa. Ajattelin kokeilla oisko edie mäkihyppääjä englannista mistään kotoisin. Ainoa sellainen elokuva mitä en ole nähnyt ja mitä voisi yrittää katsoa. ERittäin huonot ohjelmat jälleen kerran lauantaina.
Epäilen että huonoilla ohjelmilla koitetaan saada ihmiset baareihin lauantaisin. Silloin kun on parhaiten aikaa katsoa niin laitetaan huonoimmat ohjelmat.
Katsoinpahan uusin silmin sitten - 90 luvun Disney+:lta X-Files sarjat uudestaan.
Vaikka katsoin ne murkkuna miljoona kertaa ja yö maratoonit valvottiin ja nauhotettiin vhs:ään. Ohi silti oli menny, et Scully sai Syöpämiehen vauvan ja Mulderilla oli veli ja Syöpämies sen isä.
Ap
Onhan noita suoratoisto palveluita jos ei telkkarista mikään kelpaa. Meillä katsotaan Joulutarinaa.
Viimeinen Samurai on komea ja liikuttavakin elokuva.
Yksi elokuvahistorian komeimpia kohtauksia on se samuraiden viimeinen hyökkäys ja tuho.
Mikä se TV on ? Tule jo tälle vuosikymmenelle.
Sielläkö oikeasti käkit kotonasi odottamassa, "että TV:stä tulisi jotakin"?
Eli siis sen armoilla, että sinulle jotain mieluisaa lähetetään?
Vierailija kirjoitti:
no ap, olisit lainannut kirjastosta elokuvia joulunpyhiksi.
Ja voi niitä kirjaston elokuvia lainata myös verkosta.
Eihän se palstalaisille kuulu, jos sun mielestä telkusta ei muka tule mitään katsottavaa.
Se on sun näkemyksesi.
Itse me muutkin hommataan lukemista ja elokuvia ja viihdykettä joulunpyhiksi.
Miksi siis iniset ja valitat täällä?
Taisi sinullakin loppua leffat ja tekemiset kesken, tai tarjonta ei kiinnosta kun täällä olet. Ap
Ps. Welcome to the klubi
Ajattelin katsoa jotain suoratoistopalvelusta, mutta luenkin näköään tätä palstaa. Jotain komediaa tai hölmöilyä haluaisin kyllä katsoa.
Esimerkiksi tänään tulee 3 elokuvaa, mitkä aion katsoa:
07.55 Teemalla Muumien taikatalvi
12.05 Teemalla Hitchcockin Takaikkuna
14.15 Teemalla Hitchcockin Vertigo - punainen kyynel
Lisäksi Kakkosella tulisi 15.10 Poika ja ilves mutta olen nähnyt se jo kovin monta kertaa
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi tänään tulee 3 elokuvaa, mitkä aion katsoa:
07.55 Teemalla Muumien taikatalvi
12.05 Teemalla Hitchcockin Takaikkuna
14.15 Teemalla Hitchcockin Vertigo - punainen kyynel
Lisäksi Kakkosella tulisi 15.10 Poika ja ilves mutta olen nähnyt se jo kovin monta kertaa
Noihan on ollut Areenassa katsottavissa iät ja ajat. Ikivanhoja juttuja.
Ohjelmaa melkein 20 eri kanavalla.
Taatusti tuosta tarjonnosta jotain katsottavaa löytyy.
Katsottavaa löytyy myös Yle Areenalta ja MTV:n Katsomosta.