Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas minä maksoin koko joulun

Vierailija
25.12.2021 |

Vietettiin siis joulua perheen kanssa meillä, paikalla vaimoni ja lastemme (7v, 4v ja 2v) lisäksi myös hänen vanhempansa ja minun siskoni.
Tuttuun tapaan minä maksoin taas koko joulunvieton käytännössä kokonaan omasta pussista, paitsi että appivanhemmat toivat osan ruoista ja lahjoja lapsille.
Minä ostin kinkun, rosollin, neljä laatikkoa, viinipullon, mehua lapsille, viisi konvehtirasiaa, melkein kaikki lasten lahjat, joulukuusen+koristeet, joulutorttuainekset, piparit ja jouluiset vaatteet lapsille. Sekä tietenkin lahjan vaimolle, uudet lapaset.
Vaimo ei ostanut muuta kuin villasukat lapsille ja minulle. Ei puhettakaan että olisi osallistunut ruokien hankkimiseen tms. vaan hän vapaamatkusti tämänkin joulun siivelläni.
Vituttaa. Tekisi mieli sanoa vaimolle että ensi jouluna en kyllä maksa hänelle mitään.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mutta kuka mitä saunassa veteli ja ketämitä hä?

Appiukkoko?

Vierailija
22/37 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olisi sulle helpompaa jollet olisi tuittupää maho luuska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka siittää mukuloita koko ajan eikä halua maksaa viuluja niin on kyllä saita ja köyhän miehen ei kannattaisi suurperhettä perustaa jos ei ole varaa sitä elättää. 

Vierailija
24/37 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen lapanen oikein olet?

Mä maksatin vaimolla kaiken 25 vuotta ja omat rahat säästin ja sijoitin. Tyhmä vaimo uskoi kaiken mitä sanoin ja maksoi kiltisti kun näytin tekaistuja kuitteja ja vanhoja kuvakaappauksia tiliotteista. Kyllä nauru kelpasi kun potkasin lopulta akan ulos tyhjätaskuna! Tyhmyydestä sakotetaan aina.

Vierailija
25/37 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen lapanen oikein olet?

Mä maksatin vaimolla kaiken 25 vuotta ja omat rahat säästin ja sijoitin. Tyhmä vaimo uskoi kaiken mitä sanoin ja maksoi kiltisti kun näytin tekaistuja kuitteja ja vanhoja kuvakaappauksia tiliotteista. Kyllä nauru kelpasi kun potkasin lopulta akan ulos tyhjätaskuna! Tyhmyydestä sakotetaan aina.

Vaihdoit sitten kuvankauniiseen Ludmilaan ja olette jo naimisissa ja lähettelet rahaa venäjälke nykyään

Vierailija
26/37 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kutsutaan perheeksi!!!! Et osaa tajuta millaista elämäsi olisi jos heitä ei olisi. Kantsis olla onnellinen, ihan vaan.

Vierailija
27/37 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olen sinkku. Ei mitään miestä eikä lapsia en halua. Omat rahat, oma rauha yms. Naiset pilaavat elämän, nuoruuden, kehon.. ja sellainen ukko vinkuu. Oksetta.

Vierailija
28/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin maksoin koko joulun ja rahaa meni ruokiin ja lasten lahjoihin noin 500 euroa. Toisaalta mieheni joulukuussa maksoi asuntolainan lyhennyksen 400 euroa, yhtiövastikkeen vesimaksuineen noin 300 euroa, sähkölaskun 70 euroa, kotivakuutuksen 110 euroa, yhteisen automme vakuutukset 250 euroa, olohuoneen maton 250 euroa, ruoat joulukuun alusta jouluun asti noin 300 euroa. En valita.

Vierailija
29/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultsi, saathan pinppiä lahjaksi pari kertaa vuodessa!

T. Vaimo

Vierailija
30/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisesti provo ja kääntänyt toisinpäin aloituksen, jossa nainen kertoi maksaneensa kaiken.

Minäkin maksoin kaiken, ruuista ja joulukuusesta alkaen ja olen nainen.

Vierailija
31/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tienatakin enemmän, joten eikö se ole ok.

Vierailija
32/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menet ja runttaat sitä kuivana kakkoseen. Oppiipahan olemaan. Eiköhän ens jouluna ala tehdä jo mieli osallistumaan kuluihin.

Vierailija
33/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää ensi jouluna perinteisintä suomalaista jouluruokaa eli ohrapuuroa. On halpaa.

Vierailija
34/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita, mulla meni 6000€!

Vierailija
35/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minkäkin meillä. Mutta sellainen meidän budjetti on, miehen palkasta siirrän yhteiselle tilille yhteisiin laskuihin ja hoidan omalta tililtä ruokaostokset. Lapsi ei saisi varmaan yhtään lahjaa, jos minä en niitä hoitaisi. Siivosinkin vielä, niin kuin useimmiten muulloinkin. Ja laitoin suurimman osan ruuasta.

En kyllä silti valita ettei mies osallistu tai tee mitään, päinvastoin tekee liikaakin ja aina tarvittaessa tulee avuksi. Ei nyt vaan osu jouluun ne hänen hommansa, paitsi joulupäivän lämmitti paljua illan saunomiseen, itse kaatamillaan klapeilla...

Vierailija
36/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mutta kuka mitä saunassa veteli ja ketämitä hä?

Appiukkoko?

Pate ja Sleepparit.

- n65v -

Vierailija
37/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi olen sinkku. Ei mitään miestä eikä lapsia en halua. Omat rahat, oma rauha yms. Naiset pilaavat elämän, nuoruuden, kehon.. ja sellainen ukko vinkuu. Oksetta.

Hyvä valinta. Joskus näitä juttuja kun täältä lukee niin tulee mieleen, että onko naiset oikeasti noin ilkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän