Hitaat ihmiset aamupala/buffet pöydässä, hermo menee
Asia otsikossa. Miten työikäinen ihminen voi olla niiiiin hhiiiidaaaassss siinä ruuanottotilanteessa?
Tänään hotelliaamupalalla todettua taas.
Kertokaa.
Kommentit (33)
Taitavat laskea mikä on kalleinta ostaa kaupasta ennenkuin valitsevat syötävät. Tiedän mistä puhut. Samoin laivojen buffetissa. Siiinä kävellään ees takaisin ja valikoidaan.Olen jo toisella kierroksella kun nämä hitaat hakevat ensimmäistä kertaa. Menen nykyään toisesta päästä siis vastaan jonoa ilman ongelmia.
Tyhmät aloitukset vauvapalstalla. Hermo menee.
Mikä sen ihanampaa kuin nauttia rauhassa hotellin aamupala eikä mihinkään kiire. Nautin rauhallisesti itse enkä hätäile kun hotellissa olen asiakkaana. Mukana nauttia kiireetön aamiainen bufeepöydästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on ihan luokattoman hitaita. Monesti katsellut pikaruokalassa jossa käyn usein syömässä kun porukkaa tulee itsepalvelu kassalle tilaamaan ja usein käy niin etteivät saa edes tilausta sisään kun itse olen jo kerennyt syömään koko aterian :D
Ja mulla menee siihen tilaamiseen ehkä 30sek.
Ei tuo ihan tervettä ole. Itse käyn niinharvpin, ett joudun tutustumaan valikoimaan ennen tilaamista. Se käy hyvin itse palvelussa. Kassalla ei kehtaa kysellä kaikesta kaikkea. O Han se selvä, että jos ottaa ana saman ateria j käy usein, että homma hoituu nopeasti. Mutta ruokailuun voisi käyttää enenmän aikaa.
Noissa nyt on suht samat valikoimat ihan kaikissa joten luulisi että kuka tahansa pystyisi jo vähän miettimään mitä ottaa sinne tullessa.
Ja kyseessä oli nimenomaan pikaruokapaikka joka ei ehkä ole se oikea valinta jos haluaa mietiskellä ja käyttää ruokailuun reilusti aikaa, silloin mennään ihan erilaiseen ravintolaan jossa voi istua monta tuntia ja valikoida rauhassa listalta erilaisia ruokia ja syödä monta lajia.
Mihin teillä on niin kiire?
Toisekseen, jos häiritsee se että valkkaan kauan kurkkuviipaletta, mikset mene ohi?
Tyhmempänä pidän niitä ihmisiä jotka kokevat että buffetlinjasto on joku kiinteä jono, missä ei saa ohittaa.. keräävät vaan jonoa itsekin ja tuhisevat..
Miks pitäis juosta linjasto läpi ja summamutikassa kasata keko ja sit osa jää biojätteeseen. Katson rauhassa kokonaisuuden mitä tarjolla, sitten mietin miten valikoin. Keskityn, enkä vouhota.
Jos vttu on noin kiire, niin mene ohi, ap.
Nämä samat etanat ovat myös huoltoasemilla, kaupan kassoilla jne aina tukkona. Yleensä ajavat volkswagenilla...
Kerran huomasin tällaisen ihmisetanan tulossa tankille samaan aikaan minun kanssani. Menin viereiselle pumpulle tankkaamaan. Samassa ajassa kun minä olin jo tankannut, ei tämä ihmisetana ollut ehtinyt edes aloittaa tankkaamista.
V*****aa varsinkin ne, jotka jäävät sinne höpöttämään ja hölöttämään. Jutellaan samalla, kun otetaan ruokaa ja välillä ruuan otto pysähtyy, kun täytyy alkaa selostamaan jotain tarkemmin. Otetaan ruokaa ja mennään pöytään höpöttämään!
Itsekin olen miettinyt. Kuvittelen, että heillä on tavallisistakin päivissä aikaa, aikaa, ja aikaa. Itsellä ei yhdessä vaiheessa ollut usein kuin minuutteja päivässä olla ihan yksin rauhassa työpäivän ja lasten hoidon päätteksi, ja yritin tehdä kaiken helvetin nopeasti. Sillon katselin jotakuta buffetissa ja mietin, tuolla ihmisellä on a i K a a
Täällä jotkut ihmettelevät, että miksi on niin kiire. No ei jumalauta ole välttämättä kiire, mutta joillakin se toiminta kestää niin poskettoman kauan, ettei siinä ole enää mitään normaalia.
Siinä jonossa ei lisäksi ole tarkoitus ohitella ja hyppiä miten sattuu ihmisten väleihin. Toisekseen, usein odotan että pääsen siihen samaan kohtaan missä tämä hitaalla käyvä etana tukkona jumittaa.
Mihin sinulla on kiire, ap?