Hitaat ihmiset aamupala/buffet pöydässä, hermo menee
Asia otsikossa. Miten työikäinen ihminen voi olla niiiiin hhiiiidaaaassss siinä ruuanottotilanteessa?
Tänään hotelliaamupalalla todettua taas.
Kertokaa.
Kommentit (33)
Ai, te käytte syömässä noissa?? Hyi helvetti. Mä tilaan aina aamiaisen huoneeseen.
Hän haluaa nauttia aamiaisestaan. Jokaista juusto-, kinkku- ja kurkkuviipaletta pitää katsoa huolellisesti ja arvioida, onko se hyvää ja kannattaisiko sitä ottaa. Mikäs kiire hänellä.
Liittyy aivojen toimintaan ja sitämyöten älykkyyteen. Synapsit toimivat hitaasti.
Samat ihmiset asioivat myös kaupassa todella hitaasti, ärsyttävää sellainen
Muiden räkimiä, lähmimiä eineksiä. Tosin se nyt on keskiluokan luxusta noi .
Suurimmat i d i o o t i t jäävät voitelemaan leivät siihen rasvanottopisteelle. Se rasvanokare otetaan siihen leivän päälle ja voidellaan sitten omalla paikalla. Ei jumalauta ruveta sitä jonoa siihen jumittamaan sillä leivän voitelulla.
T: Toivottavasti meni jakeluun
Ei minua haittaa jos joku toimii hitaasti jos tilanne tulee yllättäen, mutta luulisi sen seuraavan siinä jonossa pystyvän miettimään mitä ottaa kun on nähnyt sen valikoiman edellisen pähkäillessä :D
Itseäni ihmetyttään enemmän ihmiset, jotka haluavat määrätä millä tavoin toisten pitää toimia. Jos joku toimii eri tavoin, niin kauhea rage.
Vierailija kirjoitti:
Muiden räkimiä, lähmimiä eineksiä. Tosin se nyt on keskiluokan luxusta noi .
Yläluokka ei LÄHMI. Syömme vain LÄHMIMÄTÖNTÄ ravintoa, hienostuneisuussyistä.
T. Hyacint
Vierailija kirjoitti:
Liittyy aivojen toimintaan ja sitämyöten älykkyyteen. Synapsit toimivat hitaasti.
Ei aivojen nopeus tarkoita automaattisesti älykkyyttä.
Joku moottoriturpa voi olla täysi i d i o o t t i.
Miksi joka paikassa pitää hosua! Opettele nauttimaan kiireettä. Tai tilaa aamiainen huoneeseen niin ei tarvii rageta.
Hitaan voi aina ohittaa. Jos tämä sanoo jotain, voi todeta, että "vaikutit niin uppoutuneen suolakurkkujen sielunelämän pohdintaan, että oletin sinun viettävän siinä koko aamun".
Vierailija kirjoitti:
Suurimmat i d i o o t i t jäävät voitelemaan leivät siihen rasvanottopisteelle. Se rasvanokare otetaan siihen leivän päälle ja voidellaan sitten omalla paikalla. Ei jumalauta ruveta sitä jonoa siihen jumittamaan sillä leivän voitelulla.
T: Toivottavasti meni jakeluun
Suurimmat idiootit ovat töissä tarjoilupuolella, jossa korona-aikaankin ei viitsitä vaihtaa voiveitsiä, muita ottimia edes kun tuodaan uusi juustovati. Hyi.
Ja on hienoussyistä niin pieni vati, että ottimia pitää säilyttää ruuan päällä. Esim Raxissa on kiva, kun ottimien kahva makaa pizzan päällä. Kuinkahan monessa kädessäse on jo käynyt.
Ja kuinka usein näkee salaatti- ym buffetteja, missä ottimet ovat esim lusikka, joka on niin lyhyt, että valahtaa sinne ruuan sekaan. Miksi ei voitaisi käyttää niin pitkäkahvaisia kauhoja, että se kahva ei valahda salaattiainesten sekaan?
Jotkut on ihan luokattoman hitaita. Monesti katsellut pikaruokalassa jossa käyn usein syömässä kun porukkaa tulee itsepalvelu kassalle tilaamaan ja usein käy niin etteivät saa edes tilausta sisään kun itse olen jo kerennyt syömään koko aterian :D
Ja mulla menee siihen tilaamiseen ehkä 30sek.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on ihan luokattoman hitaita. Monesti katsellut pikaruokalassa jossa käyn usein syömässä kun porukkaa tulee itsepalvelu kassalle tilaamaan ja usein käy niin etteivät saa edes tilausta sisään kun itse olen jo kerennyt syömään koko aterian :D
Ja mulla menee siihen tilaamiseen ehkä 30sek.
Ei tuo ihan tervettä ole. Itse käyn niinharvpin, ett joudun tutustumaan valikoimaan ennen tilaamista. Se käy hyvin itse palvelussa. Kassalla ei kehtaa kysellä kaikesta kaikkea. O Han se selvä, että jos ottaa ana saman ateria j käy usein, että homma hoituu nopeasti. Mutta ruokailuun voisi käyttää enenmän aikaa.
Ei tajua ympäristöään. Ei tajua, että perässä on tulossa ihminen, ihmisiä. Ei ole mikään penaalin terävin kynä.