Suomalaiset naiset ei osaa "ratsastaa"
Ketju jälleen palautettu palstalle. Voisiko moderaattorit vaikka lyhyesti perustella minkä vuoksi hyvä keskustelu on tapettu jo kaksi kertaa? Aivan uskomatonta toimintaa.
Palaten aiheeseen. Suomalaisten naisten peruskunto (mm. reidet, peppu) on niin heikko, että nautinnollinen päällä oleminen ei onnistu. Se on vaivaannuttavaa sille naiselle jolle kaikki tekeminen kahden ensimmäisen minuutin jälkeen on taistelua elämästä ja kuolemasta. Se on vaivaannuttavaa myös miehelle joka joutuu seuraamaan tuota taistelua sivusta.
Ulkomaan matkoilla on tullut todettua yleistys oikeaksi. Kyse on ennen kaikkea suomalaisesta ongelmasta ja toivon, että naiset kykenevät nyt jo kolmannessa aiheelle omistetussa ketjussa käymään keskustelua ilman provosoitumista. Ensimmäinen ketju aiheesta keräsi pari kymmentä sivua fiksua keskustelua, mutta se poistettiin. Uusi ketju laitettiin kasaan ja myöhemmin sekin poistettiin. Ymmärrättekö te moderaattorit miten säälittävältä teidän toimintanne näyttää?
Kommentit (75)
Ehkä sen takia, että olen aika korkealla, kun on pitkät jalat. Että ylttää kalu sisään, mun pitää laskea lantio tosi alas. Joo, olen yhtä jalkaa koko ämmä:) N31
Ooh, olet fetissieni täyttymys. Pitkäjalkainen nainen seisoo ja tulen takaapäin. Juuri ja juuri yletyn saamaan paksun terskani häpyhuulien väliin ja liuuttelen siinä. Nainen välillä notkistaa armosta polviaan että menee vähän syvemmälle.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 07:20"]Ehkä sen takia, että olen aika korkealla, kun on pitkät jalat. Että ylttää kalu sisään, mun pitää laskea lantio tosi alas. Joo, olen yhtä jalkaa koko ämmä:) N31
Ooh, olet fetissieni täyttymys. Pitkäjalkainen nainen seisoo ja tulen takaapäin. Juuri ja juuri yletyn saamaan paksun terskani häpyhuulien väliin ja liuuttelen siinä. Nainen välillä notkistaa armosta polviaan että menee vähän syvemmälle.
[/quote]
Ihan normaalia meillä. Mun mies on 183 senttiä pitkä ja mun on aina oltava koko sessio polvet koukussa reisien varassa, jos ollaan seisten takaapäin. Siksi mua naurattaakin nämä paskojen reisilihasten haukkujat. Ja itse golen siis "vain" 174 senttiä, mutta yhtä jalkaa. Teininä häpesin sitä.
N31
Toimitko N31 niin, että miehesi terska vain ylettyy sisään etkä päästä pidemmälle. Sitten lyhyen aikaa jalkoja koukistaen hieman syvemmälle?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:40"]Toimitko N31 niin, että miehesi terska vain ylettyy sisään etkä päästä pidemmälle. Sitten lyhyen aikaa jalkoja koukistaen hieman syvemmälle?
[/quote]
Välillä, jos olen sillä tuulella. Mutta sillä tavalla saan yleensä soseet sitten huulille ja jään itse jäitä polttelemaan.
N31
Välillä, jos olen sillä tuulella. Mutta sillä tavalla saan yleensä soseet sitten huulille ja jään itse jäitä polttelemaan. N31
Kait se miehes soseiden huulille lennättämisen jälkeen kykenee naimaan/nuolemaan/sormettamaan yms. sinut tainnoksiin?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:37"]Välillä, jos olen sillä tuulella. Mutta sillä tavalla saan yleensä soseet sitten huulille ja jään itse jäitä polttelemaan. N31
Kait se miehes soseiden huulille lennättämisen jälkeen kykenee naimaan/nuolemaan/sormettamaan yms. sinut tainnoksiin?
[/quote]
Meillä tämä ihan arki tulee niin vastaan neljän pienen lapsen vanhempina, että harvoin lataudutaan uuteen nousuun. Nukkuakin on pakko joskus:) Eikä ne käsi/kielileikit vaan ole sama asia. Kivoja esileikkinä, mutta jos saan itse valita niin mielelläni otan sen yhdynnänkin vielä jatkoksi.
N31
Joo mä ymmärrän. Meilläkin pari lasta ja vähän alle 50 molemmilla. Mutta joka välissä mä nain vaimoni pystyyn, ihan vaikka vain saunaan mennään, niin silloinkin kyrpäni on pystyssä terskan sinipunaisen puhuvana että ei asiaakaan että ei pääsisi kastamaan.
Onneksi tuo vaimokin on miltei kyltymätön, ei ehkä aivan samoin kuin minä, mutta mielellään antaa vaikka oltaisiin jo sinä päivänä naitu kuin kanit useaan kertaan.
Miltä susta N31 tuntuisi, jos todella paksu terska lipsuttelisi takaapäin häpyhuultesi välissä?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:12"]Miltä susta N31 tuntuisi, jos todella paksu terska lipsuttelisi takaapäin häpyhuultesi välissä?
[/quote]
Määritele todella paksu. Ja toisaalta, minkä kokoinen vain niin ihan kivalta se tuntuu. Kuitenkin paremmalta, jos käy peremmälle vaan:)
N31
Määritele todella paksu. Ja toisaalta, minkä kokoinen vain niin ihan kivalta se tuntuu. Kuitenkin paremmalta, jos käy peremmälle vaan:) N31
Ympärysmitta 16,5 cm.
Vieläkö N31 haluaisi minun liukuvan hitaasti pillunhuultesi välissä, vai rupesiko pelottamaan liian ihanat ja tajunvievät orgasmisi kun kuulit paksun terskani ympärysmitan?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:41"]Vieläkö N31 haluaisi minun liukuvan hitaasti pillunhuultesi välissä, vai rupesiko pelottamaan liian ihanat ja tajunvievät orgasmisi kun kuulit paksun terskani ympärysmitan?
[/quote]
Joo, on aikamoinen akantappaja, mutta eipä nyt minua sentään pelota:) Varmasti se hyvältä tuntuisi, mutta ehkäpä mulle riittää tuon oman ukkoni kalu.
N31
Miksi sen joka on päällä tarvitsisi olla se ainoa aktiivinen. Ei ole miehenkään suotavaa lahnailla alla sen enempää kun naisenkaan. Haukkarit käyttöön ja yhteispeliä, niin pitäis onnistua. Kiva on eri tavoilla ratsastella, mutta hankaluutta tuo kokoero niinkin päin, että itse on sen verran pikkuinen ettei riitä jalat kunnolla alustaan päällä ollessa eikä aina jaksa ruveta tyynyvuoria ympärille asentelemaan kun nekin kuitenkin joustaa liikaa. Ei ole kyllä valituksia tai kehitysehdotuksiakaan mieheltä tullut. Ei ehkä suotuisin pari ratsastuksen kannalta, mutta ehkä menetystä korvaa, että pystyy naimaan tissien väliin ihan vaan seisomalla vastakkain. N27
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:10"]Miksi sen joka on päällä tarvitsisi olla se ainoa aktiivinen. Ei ole miehenkään suotavaa lahnailla alla sen enempää kun naisenkaan. Haukkarit käyttöön ja yhteispeliä, niin pitäis onnistua. Kiva on eri tavoilla ratsastella, mutta hankaluutta tuo kokoero niinkin päin, että itse on sen verran pikkuinen ettei riitä jalat kunnolla alustaan päällä ollessa eikä aina jaksa ruveta tyynyvuoria ympärille asentelemaan kun nekin kuitenkin joustaa liikaa. Ei ole kyllä valituksia tai kehitysehdotuksiakaan mieheltä tullut. Ei ehkä suotuisin pari ratsastuksen kannalta, mutta ehkä menetystä korvaa, että pystyy naimaan tissien väliin ihan vaan seisomalla vastakkain. N27
[/quote]
Kuinka pikkuinen sä olet? Ootko sellainen taskunainen? Vai onko miehesi poikkeavan pitkä? Mulle tuli hymy huulille, kun ajattelin tuota tissipanoa niin, että molemmat seisoo:D
N31
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:10"]Miksi sen joka on päällä tarvitsisi olla se ainoa aktiivinen. Ei ole miehenkään suotavaa lahnailla alla sen enempää kun naisenkaan. Haukkarit käyttöön ja yhteispeliä, niin pitäis onnistua. Kiva on eri tavoilla ratsastella, mutta hankaluutta tuo kokoero niinkin päin, että itse on sen verran pikkuinen ettei riitä jalat kunnolla alustaan päällä ollessa eikä aina jaksa ruveta tyynyvuoria ympärille asentelemaan kun nekin kuitenkin joustaa liikaa. Ei ole kyllä valituksia tai kehitysehdotuksiakaan mieheltä tullut. Ei ehkä suotuisin pari ratsastuksen kannalta, mutta ehkä menetystä korvaa, että pystyy naimaan tissien väliin ihan vaan seisomalla vastakkain. N27 [/quote] Kuinka pikkuinen sä olet? Ootko sellainen taskunainen? Vai onko miehesi poikkeavan pitkä? Mulle tuli hymy huulille, kun ajattelin tuota tissipanoa niin, että molemmat seisoo:D N31
[/quote]
Mä oon puolentoista metrin tienoilla ja mies lähes parimetrinen. Erityisesti suihkussa tuo on todella kätevä ominaisuus :) N27
Joo, on aikamoinen akantappaja, mutta eipä nyt minua sentään pelota:) Varmasti se hyvältä tuntuisi, mutta ehkäpä mulle riittää tuon oman ukkoni kalu. N31
Kyllä mä voisin välillä työntää ihan pohjaan asti, uskaltaistko ottaa niin syvälle? Vai olisiko jo liikaa jopa sinulle, eli tuntuisiko oma ukkosi sen jälkeen enää miltään? Mistä löytyisi noin pitkäsäärisiä kiimapilluja.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:18"]
Joo, on aikamoinen akantappaja, mutta eipä nyt minua sentään pelota:) Varmasti se hyvältä tuntuisi, mutta ehkäpä mulle riittää tuon oman ukkoni kalu. N31
Kyllä mä voisin välillä työntää ihan pohjaan asti, uskaltaistko ottaa niin syvälle? Vai olisiko jo liikaa jopa sinulle, eli tuntuisiko oma ukkosi sen jälkeen enää miltään? Mistä löytyisi noin pitkäsäärisiä kiimapilluja.
[/quote]
Kyllä uskaltaisin. Mahtuu sinne mieheni käsikin niin kaikki kalut varmaan ihan sopuisasti sopisivat, kunhan rentoutuu hyvin. On mulla aika isoja lelujakin ja kyllä se miehen kalu silti vaan tuntuu hyvältä. Eli ei pelottaisi moinen:) En tiedä kyllä mistä löytää pitkäkoipisia akkoja, se kun tuppaa olemaan ihan syntymässä saatu ominaisuus. Onnea etsinnöissä:) N31
En yleensä tykkää ratsastaa, mutta nykyisin mulla on aika pienivehkeinen hoito ja sen kanssa saan itse tosi ihanasti orgasmin juurikin kun olen päällä...Isomman kanssa on hankala asento ainakin mulla.
Nyt on pakko kommentoida tätä vähän. Olen asunut nyt jo jonkin aikaa Yhdysvalloissa ja tullut harrastettua jonkin verran yhdenillanjuttuja. Seitsemästä naisesta YKSI käytti lantionpohjalihaksiaan seksissä ja tälläkin ne olivat melko heikossa kunnossa, treenauksen puutetta. Suomessa jokaikinen nainen on hallinnut homman, kokemukset täysin eri luokkaa. Lantionpohjalihaksien käyttäminen seksissä on nautinnon kannalta olennainen taito, joka on harjoiteltava ja se toki edellyttää myös sitä että pitää lantionpohjalihakset kunnossa säännöllisellä treenillä. Tämä on perusasia, joka täytyy olla kunnossa ennenkuin edes kuvitellaan mitään ratsastusta!
Täällä taas yksi minimuna vaatimassa naisilta jotakin, kun itsellä ei ole antaa. M49