Onko teillä ähky olo, kun olette syöneet jouluruokia ja herkkuja ?
Itse olen syönyt vain pieniä aterioita, ei ole yhtään ähky olo.
Aloitan huomenna laihduksen, 10-15kg pitää pudottaa!
Kommentit (23)
Ei oo. Yleensä jos olen sukulaisissa syömässä, tulee ähky olo. Mut nyt ei oo tullut.
Väsyttää, koska syönyt liikaa sokeria suklaan ym muodossa.
Oli kyllä, sitten kävin vääntämässä ihan hillittömän isot tortut. Kyllä helpotti.
Ei ähkyä eikä väsymystä. Ei sitä määräänsä enempää jaksa syödä.
On kamala olo. Eilen söin paljon jouluruokia ja join päivän mittaan yhteensä neljä annosta alkoholia. Noiden päälle vielä suolaisia ja makeita herkkuja. Harrastuspaikat on kiinni, joten kävin vain koiran kanssa kävelyllä. Lapset mukana, niin se oli sellaista tallustella.
Tänään on ollut aivan tuskainen olo. Jouluruuat etoi pahasti ja sain syötyä lähinnä salaattia. Raskas syöminen, vähäinenkään juominen ja laiskottelu ei vaan ole mun juttu.
Ei ähkyä. Minäkin syönyt pieniä määriä vähän kerrassaan.
On. Huomenna palataan taas normaaliin ruokarytmiin. 10 kiloa pudotin juuri ennen joulua ja 20 vielä jäljellä.
On ihan vitullinen ähky. Ensi vuonna en oikeasti enää mene vanhemmilleni joulupöytään. En jaksa sitä saakelin tuputtamista ja suorastaan suuhun tunkemista ja pakkootattamista mukaan kotiin vielä jossa ruuat menevät roskiin. Tuo on äitini tapa kiusata ihmisiä, ensi jouluna ei enää onnistu. Sanoin miehellenikin että muistuttaa minua vielä hyvissä ajoin, että muistan ilmoittaa ettemme tule.
On todellinen ähky. Pitäähän sitä syödä nälkää näkevienkin puolesta kun eivät voi saada ähkyä edes jouluna. Röyh!
Ei ole ähkyä mutta hyvästä kalasta en luovu 😍
Ei. En kykene syömään kookkaita aterioita, enkä pidä makeasta. Juustojakin on tullut syötyä varsin maltillisesti ja viininjuonti jäänyt pariin lasilliseen.
Kalaherkkujen suola hiukan jäseniä turvottaa, mut siitä selviää vettä juomalla.
Ei ole ähkyä. Tänään on mennyt nolla konvehtia ja eilen meni kaksi marmeladia ja noin kymmenen liköörikonvehtia. Itse jouluruokahan on kevyttä, on tullut aterioiden välissä ihan nälkä.
Ei ole. Vaimo söi kinkun yöllä ja suklaat siihen päälle.
Joten ei ole.
Persereikä pärisee koko ajan myös.
Ap
Hiukan oli kurja olo tänään kun söin liikaa.
Ummetuksen takia oli jo turvotus ennen joulua. Ihan onnettomia nuo precosa ummetuslääkkeet. Pari päivää olen ottanut aamulla ja illalla eikä meinaa helpottaa. Ihan liian vähän tulee istunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ummetuksen takia oli jo turvotus ennen joulua. Ihan onnettomia nuo precosa ummetuslääkkeet. Pari päivää olen ottanut aamulla ja illalla eikä meinaa helpottaa. Ihan liian vähän tulee istunnolla.
Mulla auttaa Laxoberon tipat illalla: aamulla tulee koko sielu ulos ; on kevyt olo❣️
EI OLE