Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun hiljaisuuteni on muille ongelma?

Vierailija
09.04.2015 |

Se että en aktiivisesti kaveeraa ihmisten kanssa on asia jota nää ei tunnu kestävän. Normina tuntuu olevan se että hengailee jossain lössissä puhumassa paskaa muista ihmisistä. Mä olen kyllä muuten ihan ystävällinen ihminen ja osaan jutellakin ihmisten kanssa, mutta en tunne tarvetta tunkea ihmisten seuraan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:14"]

Jos joku on aivan hiljaa niin ei siitä Oikeen saa sitä kuvaa että tahtois seurassa olla.Siitä voi jotku loukkaantua että mikähän tuotakin risoo.

[/quote]

No enhän mä ole AIVAN hiljaa, saatan kommentoida lähistöllä oleville jotain jos nyt sattuu tulemaan mieleen jotain kommentoitavaa. Ja miksi pitäis saada sellainen kuva että erityisesti tahtoisin olla jossain seurassa, kuten sanottua en tunge mihinkään vaan yliopistollakin hengailen enimmäkseen ihan itsekseni.

Vierailija
2/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:41"]Se että en aktiivisesti kaveeraa ihmisten kanssa on asia jota nää ei tunnu kestävän. Normina tuntuu olevan se että hengailee jossain lössissä puhumassa paskaa muista ihmisistä. Mä olen kyllä muuten ihan ystävällinen ihminen ja osaan jutellakin ihmisten kanssa, mutta en tunne tarvetta tunkea ihmisten seuraan.
[/quote]

Aloituksen perusteella tuntuu, että ainoa, joka tekee tästä ongelman, olet sinä itse. Mistä sitäpaitsi edes tiedät mistä muut puhuvat, jos et kerran vietä aikaa heidän kanssaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on joskus hoettu tuota, että sinä olet kyllä hiljainen- mantraa, vaikka olen aina ollut ihan tavallinen ihminen, joskaan en puheliaimmasta päästä.
Kaikista huvittavinta on se, kun on kaksi ihmistä, kumpikaan ei puhu mitään ja toinen alkaa hokea tuota kun ei keksi muutakaan sanottavaa.

Ei sitä aina tarvitse olla suunapäänä joka paikassa.

Vierailija
4/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin kerran yhden tutun seurassa baarissa ja koko ajan törmättiin hänen tuttuihin ja niiden tuttuihin ja juttelivat päivän juorut jostain tutusta ja mulla oli hemmetin tylsää. Joku niistä kommentoi miten mä olen niin hiljainen. 

Jossain seurassa taas tulee juttua niin että melkeen puhutaan päällekäin...rriippuu siis mulla ihan vaan seurasta. Joidenkin kanssa ei vaan ole mitään sanottavaa. Ei vaikka he kutsuisivat itseään sosiaalisiksi, jutun aiheet ei vaan taida kohdata. Enkä ole mikään ilmeilijäeläytyjä tyyppi.

Vierailija
5/9 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia ainakin suomessa

Vierailija
6/9 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on aivan hiljaa niin ei siitä Oikeen saa sitä kuvaa että tahtois seurassa olla.Siitä voi jotku loukkaantua että mikähän tuotakin risoo.

Vierailija
7/9 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään olla kanssa tosi paljon itsekseni. Ahdistaa olla kokoajan toisten seurassa. Voisin vaikka erakoitua rauhassa.

Vierailija
8/9 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä että muita ahdistaa se hiljaisuus. He eivät kestä sitä. Joku voi olla itsekin luonnostaan hiljainen mutta on laittanut puheliaan roolin päälle pakosta. He eivät kestä sitä että sinä saat olla oma-itsesi mutta he eivät. Tämä on se syy miksi ärsytät.

Vierailija
9/9 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä siitä välität että mitä muut ajattelee? Itsekin olen suorastaan erakko, mutta eipä minua kiinnosta mitä minusta ajattelevat, vapaita ovat ajattelemaan mitä vaan. Kukaan ei minulle päin näköä kyllä asiasta mitään kommentoi koska en ole tekemisissä oikeastaan kenenkään kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi