Lottomiljonäärit koolla
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008474010.html
"Se määrä ei ole salaisuus. Vähintään miljoona euroa piti olla voitettuna lotossa, että pääsi tapaamaan muita miljonäärejä, jakamaan ajatuksia, tunteita ja kokemuksia."
Mihin sijottaisit jos voittaisit suuremman summan ? Muuttaisitko ulkomaille vai olisit hiljaa ja nauttisit voitosta ?
Kommentit (10)
En voita kun en lottaa. Olen miljoonani tehnyt ihan työllä ja sijoittamalla. Suosittelen muillekin. Sijoittamisen aloitin 50 markan pääomalla.
Oli kivat kahvittelut tuolla, kiitos hyvästä seurasta. Nyt suuntaan piilopaikkaani eli 2020 vuoden mersullani ajan mökilleni.
T:lotossa miljoonia euroja voittanut.
taisi olla idioottien kokoontuminen. minä en ainakaan menisi. onko noin tyhmiä todella vai onko joku veikkauksen ja is keksimä juttu. nimeksi sopisi idiootit porskuttaa
Vierailija kirjoitti:
Oli kivat kahvittelut tuolla, kiitos hyvästä seurasta. Nyt suuntaan piilopaikkaani eli 2020 vuoden mersullani ajan mökilleni.
Onneksi olkoon! Itsekin haluaisin!
ei tyhmälle rahaa kirjoitti:
taisi olla idioottien kokoontuminen. minä en ainakaan menisi. onko noin tyhmiä todella vai onko joku veikkauksen ja is keksimä juttu. nimeksi sopisi idiootit porskuttaa
Oli siellä työstä ja osakkeista tienanneet myös. Jos oli sopiva summa olivat tervetulleita.
Vierailija kirjoitti:
Jaa sinä olit niitä köyhimpiä voittajia. Me muut oikeasti rikkaat lähdimme vielä Tallinnaan pitämään hauskaa.
Jos voittaisin miljoonia, en todellakaan kaipaisi pätkääkään tavata toisia miljoonia voittaneita.
Kukaan ei oo kooskaan voittanut mitään merkittävää summaa lotosta, muuten nimet olis tiedossa. Valtion virallinen huijaus on nämä lottohuijaukset. Pelirahat menee poliitikkojen sisäpiirille.
Eikö tuolla alkaisi harmittaa jos olisi voittanut miljoonan ja pöytäkaveri olisi voittanut 20 miljoonaa?
Sijoittaisin indeksirahastoon. Muuttaisin seudulle, jossa sieluni lepäisi. Lottovoittajana en joutuisi stressaamaan polttoaineen hinnasta.