Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin henkilökohataisena avustajana työt ja kohta lopetan

Vierailija
09.04.2015 |

Siis mitä paskaa saa kuunnella avustettavalta. Pitää kusettaa sitä sorsaan ja se höpöttelee että nosta SE seisomaan ja maiskuttelee suutaan ja pyörittelee silmiään . HYI helvetti. Tekis mieli losauttaa ne kuset sille päälle.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:21"]

Se on hyvä olla erään varakkaan henkilön avustajana. Käteen nettona n. 3800 €/kk. Illallisia, ulkomaanmatkoja mun omalla seuralaisella/kumppanina yms. Ja nautin, ei tarvii koskee edes vehkeisiin. Ja kyllä olen lähihoitaja, kyseessä on kehitysvammainen henkilö ja hoitaa mm. vessa-asiat itse.

[/quote]

Aiai ku osa näistä kommenteista kauhistuttaa mua! Salassapitovelvollisuus taas oliko tuttu juttu? T: Myös henk.koht.avustaja/lähihoitaja

[/quote]

Ai helvetti mua raivostuttaa nämä salassapitovelvollisuudesta lässyttäjät, kun ette edes itse näytä tietävän mitä se tarkoittaa. Asioista saa puhua, kunhan asianomainen henkilö ei ole tunnistettavissa millään tavalla. Suomessa on varmasti tuhansia varakkaita vammaisia, joilla on henkilökohtainen avustaja.

[/quote]

Ei saa puhua ulkopuolisille. Mitä ihmettä asiakkaan asiat kuuluu vauvapalstalle? Se on juoruilua vaikka nimeä ei kerrota. Asiakkaalla on oikeus YKSITYISYYTEEN!

[/quote]

Saa puhua. Saa puhua niin paljon kuin ikinä haluaa kunhan asiakkaan henkilöllisyys ei selviä. Sitä meille tähdennettiin hoitajakoulussakin. Se tukee hoitajan omaa jaksamista, että voi puhua vaikeista potilaista mutta se pitää tehdä niin, ettei potilaan henkilöllisyys tule millään tavalla tietoon. Suomessa tosiaan on varmasti vaikka kuinka paljon varakkaitakin vammaisia ja tuossa ei tullut selville edes vamma, sukupuoli, ikä tai paikkakuntakaan, joten ihan luvallista on puhua.

Vierailija
2/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:12"]

Siis mitä paskaa saa kuunnella avustettavalta. Pitää kusettaa sitä sorsaan ja se höpöttelee että nosta SE seisomaan ja maiskuttelee suutaan ja pyörittelee silmiään . HYI helvetti. Tekis mieli losauttaa ne kuset sille päälle.

[/quote]

kuka sulle palkan maksaa. kunta/kaupunki? otappa ensi tilassa kaupungin vammaistyöhön yhteyttä. 
kävi miten kävi, niin ainakin näin "yläkerta" on tietoinen asiasta.

[/quote]

Ovat varmaan olleet "tietoisia" jo kauan, jos tuo asiakas on ollut heillä ennestään. Jos asiakas ei osaa kunnioittaa työntekijää ja kuvittelee työsuhteen olevan jonkinlainen seksisuhde tai työntekijällä olevan velvollisuus kuunnella tuollaista p*skaa työaikana, avustajat ovat taatusti vaihtuneet tiuhaan. Ehkä tuon asiakkaan kannattaisi palkata vähän toisenlaisen "alan ammattilainen", mutta palkkaus yhteiskunnan tuilla voisi olla vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä olla erään varakkaan henkilön avustajana. Käteen nettona n. 3800 €/kk. Illallisia, ulkomaanmatkoja mun omalla seuralaisella/kumppanina yms. Ja nautin, ei tarvii koskee edes vehkeisiin. Ja kyllä olen lähihoitaja, kyseessä on kehitysvammainen henkilö ja hoitaa mm. vessa-asiat itse.

[/quote]

Aiai ku osa näistä kommenteista kauhistuttaa mua! Salassapitovelvollisuus taas oliko tuttu juttu? T: Myös henk.koht.avustaja/lähihoitaja

[/quote]

Ai helvetti mua raivostuttaa nämä salassapitovelvollisuudesta lässyttäjät, kun ette edes itse näytä tietävän mitä se tarkoittaa. Asioista saa puhua, kunhan asianomainen henkilö ei ole tunnistettavissa millään tavalla. Suomessa on varmasti tuhansia varakkaita vammaisia, joilla on henkilökohtainen avustaja.

Vierailija
4/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei saa puhua ulkopuolisille. Mitä ihmettä asiakkaan asiat kuuluu vauvapalstalle? Se on juoruilua vaikka nimeä ei kerrota. Asiakkaalla on oikeus YKSITYISYYTEEN!

Vierailija
5/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:28"]

[/quote]

Kenellä asiakkaalla?

Jotta asiakkaan yksityisyys voi kärsiä, pitäisi tietää asiakas. Tietenkin jos ap jossain vaiheessa tuo julki nimensä, silloin tuo olisi salassapitorikkomus.

Aika vaikea tuohon on tietenkin ottaa kantaa, kun on vain yhden ilmeisen vittuuntuneen ihmisen subjektiivinen näkemys. Jos pitää pulloon pissata kertoo se jo avustettavan kunnosta. Silmien pyöritys ja maiskuttelu voi olla yksipuolinen näkemys, jonka kirjoittajakin voi tietää liittyvän asiakkaan tilanteeseen, mutta ilmaisu tukee hänen kirjoitustaan. Yleisemminkin mistä me tiedetään minkälainen helpotus tilanne voi olla? Kyllä vessoissakin kuuluu huokauksia. Samalla tavalla ap:n kokemus voi olla vain jäävuoren huippu tuollaisesta käytöksestä, mutta kun hän kirjoittaa anonyymisti, sitäkään on vaikeampi vahvistaa.

Vierailija
6/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nuo hommat heti. Saa pervoperse pärjätä ihan itse.

Vierailija
7/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon työn mielekkyys on kyllä harvinaisen paljon kiinni työnantajasta.

Vierailija
8/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avustettavalla itsellään toimii kädet edes jotenkin niin käske sen toimia itse.

Vierailija
9/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mä ap, voisin pas...... sun päälle. T. Eräs toinen henk.koht.avustaja

Vierailija
10/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki toinen ammatti ap....

Vierailija
11/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin eräästä  nuoresta avustajasta jolle äijä oli sanonut räkä suupielistä valuen Kyllä mä tiedän että haluut sänkyyn mun kanssa

laittaakohan työkkäri karenssia kun lähtee tollasesta ? Taatusti

Vierailija
12/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee tuloksen, kun työttömiä laitetaan pakolla hommiin, vaikka ei ole mitään edellytyksiä kyseisiin töihin. Kauheaa sekä työntekijälle että avustettavalle.

Vierailija
13/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee tuloksen, kun työttömiä laitetaan pakolla hommiin, vaikka ei ole mitään edellytyksiä kyseisiin töihin. Kauheaa sekä työntekijälle että avustettavalle.

[/quote]

Ai kauheaa avustettavalle kun avustaja ei lähde mukaan pervoiluun?

Vierailija
15/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aapeen avustettava näyttäisi kuitenkin nauttivan hoidettavana olemisesta. Tuollaiselle ällötykselle pitäisi tuikata lopetuspiikki eikä antaa ketään avustajaksi.

Vierailija
16/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on seksuaalista häirintää. Hyvin voit tehdä rikosilmoituksen jos kyse on muuten suht tolkuissaan olevasta.

Vierailija
17/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten tässä yks päivä kysyin siltä että haluaako se jo kahvia, niin sano että sitäkin haluaisin ja taas pyöritteli niitä mulkosilmiään. ap.

Vierailija
18/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä paskapuhetta täytyy jaksaa kuunnella ja pystyä suodattamaan, se kuuluu tuohon hommaan useasti. Tästä joutuu sietämään hoitohenkilöstö ja siivoojatkin. Mites lähtee esim. sairaanhoitaja menemään ensiapupolilta, kun joku humalainen häirikkö huutelee rivouksia, ruopii persuksia ja lääppii, samalla kun tikataan? Mutta käsiksi käyminen on jo sitten toinen juttu, mitä ei tarvitse sietää.

Kaikella on varjopuolensa, toisesta sisään ja toisesta ulos...

Vierailija
19/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:12"]

[/quote]

kuka sulle palkan maksaa. kunta/kaupunki? otappa ensi tilassa kaupungin vammaistyöhön yhteyttä. 
kävi miten kävi, niin ainakin näin "yläkerta" on tietoinen asiasta.

Vierailija
20/33 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöriikö sen silmät esim. sairaudesta johtuen, samoin kuolaa voi valua samasta syystä.

Joskus vanhukset on esim. sellaisia ettö passuuttavat ihan kaikessa "koska siitähän tässä maksetaan". Tiedänpä erään toimintakykyisen joka haluaisi että syötetäänkin ettei mene rahat hukkaan "palveluista". Kyllä tollaselle, jolla ködet toimii voi ja pitääkin sanoa että hoitelee itse omat pissaamisensa. Eri asia jos ei itse pysty, siinä tapauksessa toimisin mahdollisimman äkkiä ja tyynen viileästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä