Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei miten te tuunaatte valmiit kaupan laatikot?

Vierailija
25.12.2021 |

Ostin valmista lanttulaatikkoa ja bataattilaatikkoa, miten ne valmistelisi että menisi enemmän omatekemistä? :D Laitatteko joukkoon jotain kermaa tai munia tai jotain? Saisko vinkkejä miten ne saisi superherkullisiksi?

Kiitos! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla vaivalla teet itse alusta. Osta lanttusurvos, sekoita joukkoon kananmuna, kerma, siirappi, vähän suolaa, valkopippuria ja muskottipähkinää. Laita vuokaan ja korppujauhot päälle. Paista. Hyvä tuoksu ja maku. Ei kannata valmiita laatikoita ostella.

Vierailija
2/6 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrän nättiin uunivuokaan, voinokareita päälle ja uuniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään roskavalmis tekeleitä. Kerran vuoteen jaksan kyllä tehdä laatikot itse.

Vierailija
4/6 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirrän nättiin uunivuokaan, voinokareita päälle ja uuniin.

Tämmöistä maistettiin sukulaisella ja oli pahaa. Roskalaatikosta paljastui jo maistettu totuus. Toivotettiin hyvä joulut ja oksennettiin kotona teolliset pöperöt pois.

Vierailija
5/6 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita ja kermaa ja uuniin. Hyviä on

Vierailija
6/6 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta mitään roskavalmis tekeleitä. Kerran vuoteen jaksan kyllä tehdä laatikot itse.

kasvatat kalat ja siankin siinä samassa tietty myös perunat, porkkanat, lantut, kurkut, tomaatit ja muista kerätä kanoilta munat myös lehmästä maidot pihalle jotta saa voita kirnuttua. Oliko hyvä viljasato että sait leipää leivottua ja piparitaikinaan jauhoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän