Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä laitat vauvalle vaunuihin kun ulkona 5-10 astetta lämmintä?

Vierailija
09.04.2015 |

Siinäpä kysymys tulikin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että onkohan liikaa kun on (kevyet) sisävaatteet, 2 kerrosta villaa ja äp:n jättimäinen/väljä makuupussi? Vauva kyllä nukkuu hyvin näin.

Vierailija
2/8 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis minkä ikäinen vauva?

Mun "vauva" (no, viikon kuluttua 1v ;)) on syntymästään saakka ollut oikea hikikalle. Pärjää vähillä vaatteilla siinä missä itse vieläkin +5 laitan toppatakin niin vauvalle riittää pelkästään sisävaatteet + ohuella fleecevuorella varustettu vk-puku. Siinä ei hikoile, mutta ei palelekaan, koko kroppa on lämmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 6 kk vauva ja vaunuissa päällä äp:n vanupuku, toppatossut ja makuupussi. Ratasosaa kun käytän, niin makuupussin sijasta paksumpi lämpöpussi, koska ratasosaan tuuli käy enemmän. Vaunukoppa jo itsessään on suojaisa.

Vierailija
4/8 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:39"]Mulla 6 kk vauva ja vaunuissa päällä äp:n vanupuku, toppatossut ja makuupussi. Ratasosaa kun käytän, niin makuupussin sijasta paksumpi lämpöpussi, koska ratasosaan tuuli käy enemmän. Vaunukoppa jo itsessään on suojaisa.
[/quote]

Mikä on äp:n vaunupuku? Se valkoinen villainen?

Vauvani on 5vko.

Ap

Vierailija
5/8 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja aiemmin (0 asteessa) oli sisävaatteet + toppahaalari + äp:n makuupussi. Päässä ja käsissä hyvin lämpimät hatut/lapaset.

Ap

Vierailija
6/8 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan sitä sinistä kevyempää haalaria. Sinun vauvalle se taitaa olla iso vielä? Mun vauva oli 5 vk lokakuussa ja silloin aika samat kelit kun nyt. Sillon käytin muistaakseni villaista alushaalaria ja fleecehaalaria sekä äp-makuupussia.
t. 4

Vierailija
7/8 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:51"]Tarkoitan sitä sinistä kevyempää haalaria. Sinun vauvalle se taitaa olla iso vielä? Mun vauva oli 5 vk lokakuussa ja silloin aika samat kelit kun nyt. Sillon käytin muistaakseni villaista alushaalaria ja fleecehaalaria sekä äp-makuupussia.
t. 4
[/quote]

Ai niin se. Juu on iso vielä, ehkä syksyllä :)

Ehkä tuo 2 kerrosta villavaatteita (villavaatteet + villainen makuupussi) ajaa tuulensuojassa saman asian kuin villa + fleece, eli kaipa vauvani tarkenee ja ei haudu elävältä :)

(Onpas tämä tosiaan vaikeaa näin ensikertalaisena ;) )

Ap

Vierailija
8/8 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen kossun, lämmittää mukavasti