Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisiä vaivaa? Tori.fi

Vierailija
25.12.2021 |

Sovitaan nouto mutta ketään ei ikään ilmaannu paikalle. Ja sitte nää idiootit jotka varailee kaikennäköistä ja sitten kuitenkin perutaan kaupat. Hohhoijaa...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna rahaa!

Vierailija
2/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#Mielenterveysongelmat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiönä nousussa myös että tulee useita kyselyitä että tuotko sinne ja tänne...Siis joku kympin tavara,jossa lukee nouto tai postit x euroa...Lähteekö joku oikeasti kympin kippoa viemään 30 kilsan päähän?Kalusteista vielä ymmärrän kyselyt,mutta muuten...

Vierailija
4/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvapyynnöt, ota kuvia yltä, päältä, alta, sivusta. Otat ja lähetät kuvat …mitään ei kuulu.

Vierailija
5/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on nyt aika hiljainen.  Vain nämä muumimukeja, kultakoruja ja Paavo Tynellin lamppuja metsästävät jobbarit huutelevat.  Tai jotkut traktorin ostajat.  Mutta tavallisten kodintavaroiden kauppa ei käy.

Vierailija
6/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori on nyt aika hiljainen.  Vain nämä muumimukeja, kultakoruja ja Paavo Tynellin lamppuja metsästävät jobbarit huutelevat.  Tai jotkut traktorin ostajat.  Mutta tavallisten kodintavaroiden kauppa ei käy.

Ei kait kukaan enää muumimukeja kauheasti metsästä... Eikö niitä enemmänkin viskata nyt myyntiin kun alkavat olla ihan out. Niin siinä käy kun lähdetään liikaa rahastamaan ja mukeja tulee joka sesonki ja sesonkien välissä ja Toven päivänä ja ties minkä päivän kunniaksi...

Vierailija
7/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kait kukaan enää muumimukeja kauheasti metsästä... Eikö niitä enemmänkin viskata nyt myyntiin kun alkavat olla ihan out. Niin siinä käy kun lähdetään liikaa rahastamaan ja mukeja tulee joka sesonki ja sesonkien välissä ja Toven päivänä ja ties minkä päivän kunniaksi...

Myytävissä muumimukeissa pitää olla tarrat ja hintalaput paikoillaan.  Joku laittoi kuvan sellaisesta hyllystä kotonaan.  Oli kuin olisi kaupanhylly ollut keittiössä.  Mutta aina se täydellisen kokoelman hankkiminen törmää siihen, oliko nyt Fazerin, harvinaisuuden puuttumiseen.

Vierailija
8/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikeasta saa halvalla ja helpommin.

Vierailija
9/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kyselevät kukkien pistokkaita.  Mitenköhän se käytännössä onnistuu?  

Vierailija
10/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan , että tein ekaa kertaa torilla oharit. Oli tarkoitus hakea yksi isompi tavara vähän kauempaa eli n. 40 km:n päästä huomenna, kun olisin kuljettu siitä ohitse . Mutta aikataulu muuttui yllättäen niin tulinkin jo tänään. Ei viitsi tehdä huomenna 85 km:n lenkkiä enää

Pari kertaa oon ootellu ostajaa jossain sovitussa paikkaa kaupungilla, mutta ei ole näkynyt . Aika harvoin näitä sattuu , mulla tuo 2 ja oon torilla myynyt harvakseltaan, ehkä jotain pari tavaraa kuukaudessa 

Vierailija
11/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napsaiset oksan, juurrutat vesilasissa vähän, pakkaat minigrip-pussiin, johon märkää talouspaperia ja vettä tai ihan johonkin tiiviskantiseen rasiaan, johon vettä ja oksa . Ja rasia sitten pakettiin. Paketin painossa ei nosta joku puoli litraa vettä yhtään hintaa.

Näin tekisin, en ole asiantuntija. Mutta ne jotka ostoilmoituksella pistokkaita kyselevät, osaavat varmaan vastata

Vierailija
12/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan , että tein ekaa kertaa torilla oharit. Oli tarkoitus hakea yksi isompi tavara vähän kauempaa eli n. 40 km:n päästä huomenna, kun olisin kuljettu siitä ohitse . Mutta aikataulu muuttui yllättäen niin tulinkin jo tänään. Ei viitsi tehdä huomenna 85 km:n lenkkiä enää

Pari kertaa oon ootellu ostajaa jossain sovitussa paikkaa kaupungilla, mutta ei ole näkynyt . Aika harvoin näitä sattuu , mulla tuo 2 ja oon torilla myynyt harvakseltaan, ehkä jotain pari tavaraa kuukaudessa 

Oharit vai peruit kaupat?Siinäpä kaksi ihan eri asiaa.Monet osaavat myös ilmoittaa että muutti mielensä tai osti muualta paremman.

Vierailija
13/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon yrittänyt etsiä vauvalle tarvikkeita. Olisin valmis maksamaan heti ja noutamaan, mutta usein saan myyjältä vastauksen "tuote varattu kuun loppuun". Ja kyse on usein parin euron tavarasta ja melkein alkukuuta mennään :D

Vierailija
14/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon yrittänyt etsiä vauvalle tarvikkeita. Olisin valmis maksamaan heti ja noutamaan, mutta usein saan myyjältä vastauksen "tuote varattu kuun loppuun". Ja kyse on usein parin euron tavarasta ja melkein alkukuuta mennään :D

Moni oppii kantapäänkautta ettei kannata varata kuin max pari päivää.Parit oharit kyllä opetti.

Vierailija
15/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tyypit joiden taloudenpito on niin kuralla että eivät voi maksaa parin euron ostosta ilman viikkojen maksuaikaa ovat säälittäviä.

Vierailija
16/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutavaa roinaa ostatte jostain tuommosesta kaatopaikkasaitista. Hyi helvetti. Pthui!

Vierailija
17/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelette että netin kautta olisi turvallista tavata ihmisiä, se voi olla ihan kuka tahansa tai joku jengi. Ja vielä noiden tiettyjen paikkojen kautta. 

Vierailija
18/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähes torin kanta-asiakas, mutta sen kirjautumismuutoksen jälkeen en enää.

Toisaalta harmi, kun tein löytöjä, toisaalta hyvä kun rahaa säästyy.

Vierailija
19/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Napsaiset oksan, juurrutat vesilasissa vähän, pakkaat minigrip-pussiin, johon märkää talouspaperia ja vettä tai ihan johonkin tiiviskantiseen rasiaan, johon vettä ja oksa . Ja rasia sitten pakettiin. Paketin painossa ei nosta joku puoli litraa vettä yhtään hintaa.

Näin tekisin, en ole asiantuntija. Mutta ne jotka ostoilmoituksella pistokkaita kyselevät, osaavat varmaan vastata

Tapahtuuko postinkuljetus koko ajan plussanpuolella, vai onko riski, että paketti jäätyy matkalla?

Vierailija
20/21 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita huuto.netiä. Tarkistavat henkilöllisyyden ja maksu etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi