Suuseksi ja hygienia??
Tää ei nyt ole mikään pissafetissikysymys, vaan ihan aidosti mietin, että suostutteko te muut suuseksiin, jos vehkeet eivät ole ihan vastapestyt ja haiskahtavat kuselle. Mua vaivaa, kun useampi mies on tyrkyttänyt haisevaa kaluaan imettäväksi ja mä en vaan halua vaan käytän sit vaan käsiä. Kerran sitten varovasti sanoin siitä ja silloinen mies veti kilarit, että on hänkin nuollut vaikka on ollut jotain aromeja. Mutta mä en kyllä ikinä pyydä ketään nuolemaan ellen ole päässyt peseytymään, ja jos joku on silti välttämättä halunnut nuolla niin en osaa nauttia vaan on tosi epämukava olo, kun ajattelen vaan että varmaan maistun ja haisen pahalta. Yleensä käyn aina pesulla jos osaan yhtään ennustaa seksin enkä ole edellisen vessakäynnin jälkeen pessyt.
Ei mulla muuten mitään ole suihinottoa vastaan, nielenkin ja imen myös pillussani käynyttä kalua. Mutta toi leijaileva kusen haju on vaan niin luotaantyöntävä. :( Tekeekö tää nyt musta hirveän nirppanokan ja pitäis vaan kestää se haju? Ton edellisen reaktion jälkeen en oo nykyisen kanssa edes uskaltanut ottaa esiin tätä hajuasiaa, mutta jos on ideoita miten hienotunteisesti esittää asia, niin olisin kiitollinen. Nyt toivon vaan, että se joskus tajuaa miksi olen usein innoissani suihinottamassa silloin kun se on peseytynyt ja joskus muulloin en välitä vihjeistä yhtään.
Kommentit (28)
Mulle riittää perus hygienia, päivittäinen huolellinen pesu. Jos se menee siihen että siinävaiheessa kun jo kunnolla panettaa pitää lähteä pesulle menee vähä fiilis koko seksistä. Mut sitä en ymmärrä että tuodaan päiväkausia pesemättömiä alapäitä nuoltavaksi, kai sen jo itekki huomaa että se haisee... Mies 30v
Riippuu naisesta. Toisilla on voimakkaampi tuoksu kuin toisilla. Nykyistä en nuole kuin pesun jälkeen, muuten tuoksu on epämiellyttävän voimakas.
Mutta esim. eksää pystyi ihan hyvin nuolemaan illalla, jos oli vaikka aamulla käynyt suihkussa. Muistan että vain kerran eksä tuoksui epämiellyttävän voimakkaalta. Silloin oli hellepäivä ja olimme koko päivän touhunneet ulkona. Illalla alkoi tehdä mieli ja päätin lipaista ennen saunaan menoa.
Itselläkin kyllä terska rupeaa tuoksumaan ajan myötä mutta ei se kyllä kusi ole joka siinä haisee
Nuolen kyllä mieluiten maustunutta pillua, joten parempi, jos nainen ei ole ihan hetkeen peseytynyt.
Alapesu kuuluu seksiin olipa suuseksiä tai ei. Itsellä ainakin mukavampi olla kun paikat puhtaana enkä tosiaan jotain kusilorttoa ala imemään! Muuten kyllä teen sen mielelläni :)
Kyllä suuseksi ja anaaliseksi ovat luonnottoman asioita.
annamme molemmat suu seksiä useasti, sen takia suihkutamme alakertamme joka ilta pidee suihkulla ennen sänkyyn menoa
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:01"]
Mulla on vessassa sellane pienempi suihku, sillä on kätevä huuhdella ainakin pahimmat paskakikkareet pois.
Koen jännittäviä ristiriitaisia tunteita lukiessani tätä ketjua, kiihotun ja innostun kovasti vaimoni luontaisista tuoksuista (pilkunviilaja huom; Se tuoksu ei ole paska, siitä en kiihotu, vaan pienoinen hieno pillumehun aromi), mutta sisäisesti päässäni jyskyttää hygienisti joka kehottaa koskemaan kielellä vain bakteerivapaisiin ruumiinosiin.
[/quote]
pillumehu on kyllä mun mielestä aivan eri asia kuin kusi ja enemmän rinnastettavissa touhutippoihin tai mällien nielemiseen, riippuen siitä miten märkä nainen on. Itse kostun aika paljon ja hetken yhdynnän jälkeen onkin paljon kivempi ottaa suihin, kun pillumehut on huuhtoneet sen kusen hajun pois. T. ap