Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksi ja hygienia??

Vierailija
09.04.2015 |

Tää ei nyt ole mikään pissafetissikysymys, vaan ihan aidosti mietin, että suostutteko te muut suuseksiin, jos vehkeet eivät ole ihan vastapestyt ja haiskahtavat kuselle. Mua vaivaa, kun useampi mies on tyrkyttänyt haisevaa kaluaan imettäväksi ja mä en vaan halua vaan käytän sit vaan käsiä. Kerran sitten varovasti sanoin siitä ja silloinen mies veti kilarit, että on hänkin nuollut vaikka on ollut jotain aromeja. Mutta mä en kyllä ikinä pyydä ketään nuolemaan ellen ole päässyt peseytymään, ja jos joku on silti välttämättä halunnut nuolla niin en osaa nauttia vaan on tosi epämukava olo, kun ajattelen vaan että varmaan maistun ja haisen pahalta. Yleensä käyn aina pesulla jos osaan yhtään ennustaa seksin enkä ole edellisen vessakäynnin jälkeen pessyt.

Ei mulla muuten mitään ole suihinottoa vastaan, nielenkin ja imen myös pillussani käynyttä kalua. Mutta toi leijaileva kusen haju on vaan niin luotaantyöntävä. :( Tekeekö tää nyt musta hirveän nirppanokan ja pitäis vaan kestää se haju? Ton edellisen reaktion jälkeen en oo nykyisen kanssa edes uskaltanut ottaa esiin tätä hajuasiaa, mutta jos on ideoita miten hienotunteisesti esittää asia, niin olisin kiitollinen. Nyt toivon vaan, että se joskus tajuaa miksi olen usein innoissani suihinottamassa silloin kun se on peseytynyt ja joskus muulloin en välitä vihjeistä yhtään.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep. mulla oli yhdenyön juttu vähän aikaa sitten ja olin illalla käynyt siis suihkussa, mutta baarissa koko yö ja paskallakin siinä jossain välissä ja mies alottaa aamulla antamalla suuseksiä. teki pahaa miehen puolesta mutta kai se oli siedettävää sit koska meni aina takas alas. silti häpeän jotenki silmät päästäni

Vierailija
2/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää olla huolella pesty jos meinaa jotakin saada. Ei siinä mitään häpeämistä ole, asia on itsestäänselvyys. Jos mies saa kilarit asiasta, niin hänet voi heittää pihalle ja homma ei todellakaan jatku. Niin epätoivoinen ja puutteessa ei saa olla, että hyväksyy huonon käytöksen. Valitkaa tästä lähtien vähän tasokkaampia miehiä mukaanne hyvät naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, enkä suostu suuseksiin ellen ole itse ja ellei toinen ole käynyt peseytymässä ennen seksiä. Kun meillä alkaa olla "seksiä ilmassa", niin kävelen aina ensimmäisenä suihkuun ja niin tekee myös toinenkin. Joskus spontaaneissa tilanteissa jätämme suuseksin väliin ja "lämmittelemme" sitten muulla tavoin.

Minulla oli joskus suhde, jossa naisella oli kokonaisvaltaisia puutteita alapäähygienian kanssa, enkä edes viitsi kertoa, kuinka "yököttäviä" ja "kuvottavia" muistoja tämä herättää. Suorastaan "paskamaisia" muistoja...

Joku kuitenkin voi tykätä erilaisista hajuista ja mausta, mutta minä en! Antaa niiden tykätä! Joku idiootti tähänkin vastaa jotain "todella järkevää", mutta antaa vastata... en lue sitä kuitenkaan!

M40

Vierailija
4/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 07:12"]

Tottakai pitää olla huolella pesty jos meinaa jotakin saada. Ei siinä mitään häpeämistä ole, asia on itsestäänselvyys. Jos mies saa kilarit asiasta, niin hänet voi heittää pihalle ja homma ei todellakaan jatku. Niin epätoivoinen ja puutteessa ei saa olla, että hyväksyy huonon käytöksen. Valitkaa tästä lähtien vähän tasokkaampia miehiä mukaanne hyvät naiset.

[/quote]

Itse selvyytenä minäkin puhtautta pidänM50+.

Vierailija
5/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuten nelonen tuossa mainitsee, niin ei tämä yksin miesten ongelma ole! Löytyy niitä "tuoksahtelevia" naisia myös, ja sellaisia, joilla on vessapaperin jämiä jalkojen välissä...

Vierailija
6/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta herrajestas ei tämä todellakaan ole kaikkien ongelma. Kyllä vähänkin sivistynyt ihminen peseytyy ennen aktia ja kannattaa valkata seuransa paremmin,jos tuollaisesta kilarit vetää

Vierailija
7/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:04"]

Olen mies, enkä suostu suuseksiin ellen ole itse ja ellei toinen ole käynyt peseytymässä ennen seksiä. Kun meillä alkaa olla "seksiä ilmassa", niin kävelen aina ensimmäisenä suihkuun ja niin tekee myös toinenkin. Joskus spontaaneissa tilanteissa jätämme suuseksin väliin ja "lämmittelemme" sitten muulla tavoin.

Minulla oli joskus suhde, jossa naisella oli kokonaisvaltaisia puutteita alapäähygienian kanssa, enkä edes viitsi kertoa, kuinka "yököttäviä" ja "kuvottavia" muistoja tämä herättää. Suorastaan "paskamaisia" muistoja...

Joku kuitenkin voi tykätä erilaisista hajuista ja mausta, mutta minä en! Antaa niiden tykätä! Joku idiootti tähänkin vastaa jotain "todella järkevää", mutta antaa vastata... en lue sitä kuitenkaan!

M40

[/quote]

Minä, minä, minä, minulle, minulle, minulle...

Vierailija
8/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pesulla aamulla ja illalla, mutta pakko myöntää, että en mielellään just ennen seksiä, koska se vie aika tehokkaasti myös luontaisen kosteuden. Mies käy myös aamulla ja illalla ja on ollut puolin ja toisin riittävää hygieniaa. Saattaa joskus olla joku aromi, mutta sen verran luontoa kestän kun tietää miehen perushygienian tason ja sen ettei se ole mitään eilistä. Hikisyys taas on ok ja tykkäisin hyökätä miehen kimppuun vaikka heti työpäivän jälkeen kun tuoksuu niin hyvältä. N27

Vierailija
9/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei, suorinta tietä pesulla tai muuten ei ole suuhuni tulemista. Minäkään en tarjoa nuoltavaksi kuin vasta pestyä piparia enkä mitään kusitoosaa.

Vierailija
10/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oltava puhdas

Vierailija
11/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:58"]Käyn pesulla aamulla ja illalla, mutta pakko myöntää, että en mielellään just ennen seksiä, koska se vie aika tehokkaasti myös luontaisen kosteuden. Mies käy myös aamulla ja illalla ja on ollut puolin ja toisin riittävää hygieniaa. Saattaa joskus olla joku aromi, mutta sen verran luontoa kestän kun tietää miehen perushygienian tason ja sen ettei se ole mitään eilistä. Hikisyys taas on ok ja tykkäisin hyökätä miehen kimppuun vaikka heti työpäivän jälkeen kun tuoksuu niin hyvältä. N27
[/quote]

Minullakin näin. Samalla, kun se pesullakäynti vie kosteuden, se suurin kiima myös laantuu ja seksistä katoaa viimeinenkin spontaanius (mitä lapset eivät ole jo vieneet). Eli meillä ei peseydytä ennen seksiä. Muuten perushygieniasta huolehditaan, se riittää.

N31

Vierailija
12/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:20"]

[/quote]

Kuten nelonen tuossa mainitsee, niin ei tämä yksin miesten ongelma ole! Löytyy niitä "tuoksahtelevia" naisia myös, ja sellaisia, joilla on vessapaperin jämiä jalkojen välissä...

[/quote]Totta, eli sekä mies että nainen suihkuun ennen kuin homma lähtee käsistä. Kylppäriin kannattaa varata puhdasta pyyhettä ettei tarvitse jollakin vessapaperilla paikkoja sen jälkeen kuivatella.

Vierailija
13/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:58"]Käyn pesulla aamulla ja illalla, mutta pakko myöntää, että en mielellään just ennen seksiä, koska se vie aika tehokkaasti myös luontaisen kosteuden. Mies käy myös aamulla ja illalla ja on ollut puolin ja toisin riittävää hygieniaa. Saattaa joskus olla joku aromi, mutta sen verran luontoa kestän kun tietää miehen perushygienian tason ja sen ettei se ole mitään eilistä. Hikisyys taas on ok ja tykkäisin hyökätä miehen kimppuun vaikka heti työpäivän jälkeen kun tuoksuu niin hyvältä. N27 [/quote] Minullakin näin. Samalla, kun se pesullakäynti vie kosteuden, se suurin kiima myös laantuu ja seksistä katoaa viimeinenkin spontaanius (mitä lapset eivät ole jo vieneet). Eli meillä ei peseydytä ennen seksiä. Muuten perushygieniasta huolehditaan, se riittää. N31

[/quote]Yök, mutta jokainen tavallaan.

Vierailija
14/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:58"]Käyn pesulla aamulla ja illalla, mutta pakko myöntää, että en mielellään just ennen seksiä, koska se vie aika tehokkaasti myös luontaisen kosteuden. Mies käy myös aamulla ja illalla ja on ollut puolin ja toisin riittävää hygieniaa. Saattaa joskus olla joku aromi, mutta sen verran luontoa kestän kun tietää miehen perushygienian tason ja sen ettei se ole mitään eilistä. Hikisyys taas on ok ja tykkäisin hyökätä miehen kimppuun vaikka heti työpäivän jälkeen kun tuoksuu niin hyvältä. N27 [/quote] Minullakin näin. Samalla, kun se pesullakäynti vie kosteuden, se suurin kiima myös laantuu ja seksistä katoaa viimeinenkin spontaanius (mitä lapset eivät ole jo vieneet). Eli meillä ei peseydytä ennen seksiä. Muuten perushygieniasta huolehditaan, se riittää. N31

[/quote]

Jep, jos on vielä aikaa ja fiiliksiä pesulla käydä ensin sillon kun kunnolla panettaa, niin ehtiihän siinä sitten vaikka kahvitkin keittää ja lukea lehden rauhassa kun lapset kerran nukkuu ;) Oikeestaan se heti pesun jälkeinen vetinen maku jopa vähän häiritsee. Jos nyt saa ihan hifistellä niin tykkäisin, että sellainen normaali ihon suolaisuus sais olla. Hygienian suhteen on tärkeämpää ettei henki haise/ hampaat ole pesemättä. N27

Vierailija
15/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä voi harrastaa ilman nuolemisiakin.

Vierailija
16/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt epänormaalia, että olettaa puhtautta ennen seksiä?

Vetiset paikat kai kuivataan myös?

Pidän naisen nuolemisesta, olen myös saanut päälleni runsaasti "kastetta", mutta

kivaa se vain on kunhan paikat on puhtaina ennen aloitusta.

Vierailija
17/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vessassa sellane pienempi suihku, sillä on kätevä huuhdella ainakin pahimmat paskakikkareet pois.

Koen jännittäviä ristiriitaisia tunteita lukiessani tätä ketjua, kiihotun ja innostun kovasti vaimoni luontaisista tuoksuista (pilkunviilaja huom; Se tuoksu ei ole paska, siitä en kiihotu, vaan pienoinen hieno pillumehun aromi), mutta sisäisesti päässäni jyskyttää hygienisti joka kehottaa koskemaan kielellä vain bakteerivapaisiin ruumiinosiin.

Vierailija
18/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:12"]

Seksiä voi harrastaa ilman nuolemisiakin.

[/quote]

Sillon se on kyllä huonoa

Vierailija
19/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no suikkarinaiset riittääkö vesipesu vai pitääkö olla tuokuton pesuneste joka on riiittävästi parempi kuin PELKKA VESI. meillä tällänen vaade.

Vierailija
20/28 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:11"]

no suikkarinaiset riittääkö vesipesu vai pitääkö olla tuokuton pesuneste joka on riiittävästi parempi kuin PELKKA VESI. meillä tällänen vaade.

[/quote]

Mulle on ainakin ihan sama, millä pestään. Jos saat pelkällä vedellä kusen hajun pois vehkeistäsi niin riittää mulle. En ole mikään erite- tai bakteerikammoinen, en vaan pidä pissasta. t. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi