16 vuotias tyttäreni seurustelee kolmekymppisen miehen kanssa
Tänään mies kävi meillä syömässä ja näin hänet enaimmäisen kerran.Mukava mies, mutta ikä häiritsee.Tuomitsenko turhaan?
Kommentit (11)
Jos 16-vuotias oikeasti seurustelisi kolmekymppisen kanssa, et kyselisi täällä tuomitsetko turhaan.
Jos olisi oma mukula kyseessä niin ei liikahtaisi kuin kouluun ja harrastuksiin ja silloinkin minun valvonnassani. Siinäpä odottelisi täysi-ikäisyyttä.
Eiköhän joku idiootti tähänkin provoon mene.
Täällä 30 vee mies joka nussinu useampaa 16-18 vee tyttöstä viimme vuosina. Minkäs teet jos pitävät söpönä? Tiukka perse jne
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:58"]
Täällä 30 vee mies joka nussinu useampaa 16-18 vee tyttöstä viimme vuosina. Minkäs teet jos pitävät söpönä? Tiukka perse jne
[/quote]
Sun kukkaroas ne kyylää.
nimim. olin minäkin joskus 16v....
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:53"]Jos 16-vuotias oikeasti seurustelisi kolmekymppisen kanssa, et kyselisi täällä tuomitsetko turhaan.
[/quote]
Minä tapasin mieheni kun olin 17 ja hän 28.
ap
Ooo, teinipillua tarjolla! Kyllä karvakäsi kiittää!!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:53"]Jos 16-vuotias oikeasti seurustelisi kolmekymppisen kanssa, et kyselisi täällä tuomitsetko turhaan. [/quote] Minä tapasin mieheni kun olin 17 ja hän 28. ap
[/quote]
Joo, minäkin tapasin mieheni kun olin 6v. ja hän 13v. mutta ei me heti seukkaamaan ruvettu....
Et.