Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi isälleen hoitoon ensimmäistä kertaa

Vierailija
08.04.2015 |

Ja minulla ihan hirmunen stressi päällä, en saa edes nukuttua! Haluaisin vaikuttaa siltä että luotan lapsen isään 100%, mutta kun en vaan luota. Ovat huomenna siis ensimmäistä kertaa kahdestaan, aiemmat tapaamiset on ollu aina silleen että minä oon ollu mukana.

Lapsen isä on oikeen luotettava ihminen ja oikein hyvä isä. Hällä ei oo vain tuosta isänä olemisesta vielä hurjasti kokemusta, harjoittelee vielä.

Vaikea olla olematta neuroottinen äiti!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu! Isä on ihan yhtä hyvä kuin äiti. t. isoäiti

Vierailija
2/12 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:03"]Rauhoitu! Isä on ihan yhtä hyvä kuin äiti. t. isoäiti
[/quote]

Niin tietysti on monissa tapauksissa. Mutta tässä tapauksessa asia ei VIELÄ ole noin. Toivottavasti vielä jonaki päivänä on :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi? :)

Vierailija
4/12 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:08"]Minkä ikäinen lapsi? :)
[/quote]

Pian vuoden. Ap

Vierailija
5/12 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:08"]Minkä ikäinen lapsi? :)
[/quote]

Pian vuoden. Ap
[/quote]

Miksi isä vasta nyt saa lapsen ekaa kertaa hoitoon?

Vierailija
6/12 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:08"]Minkä ikäinen lapsi? :)
[/quote]

Pian vuoden. Ap
[/quote]

Miksi isä vasta nyt saa lapsen ekaa kertaa hoitoon?
[/quote]

Ei olla siis lapsen isän kanssa oltu yhdessä (muutamaa yötä lukuunottamatta) ja pian lapsen syntymän jälkeen isä sairastui. Nyt on ollut taas fyysisesti paremmassa kunnossa niin on onnistunu lapsen näkeminen :) ap

Vierailija
7/12 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi oli ensimmäistä kertaa isän hoidossa joskus 2-vuotiaana. Kyllähän se jännitti eikä mies meinannut millään suostua päästää minua käymään yksin ostoksilla. Mutta hyvin olivat sen parituntisen pärjänneet. 

Vierailija
8/12 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi oli ekaa kertaa isänsä kanssa kahdestaan muutaman tunnin joskus 6-7kk iässä. Sitä ennen he tapasivat aina niin että minä olin paijalla, samassa asunnossa, ja jos poistuin, niin korkeintaan pariksikymmeneksi minuutiksi. Niin oli helpompaa kun kaikki oli uutta molemmille. Emme mekään olleet olleet yhdessä varsinaisesti koskaan. Mutta meillä oli ja on todella hyvät välit, isä oli synnytyksessä mukana ja hän asui vauvan syntymän aikaan vain 2km päässä minusta. Vauvan syntymän jälkeen asui viikon sohvallani jotta sai olla arjessa mukana. Vuoden ikäisenä oli ensimmäistä kertaa yön isänsä luona. Se oli kyllä riipaiseva kokemus.
Mutta pitää mahdollistaa ja luoda pohjaa myös suhteelle toiseen vanhempaan. Ei voi liikaa itse hössätä. Nyt meillä on iloinen ja tarmokas 6-vuotias, joka viettää joka toisen viikon isänsä luona.

Vierailija
9/12 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:16"]Mun lapsi oli ensimmäistä kertaa isän hoidossa joskus 2-vuotiaana. Kyllähän se jännitti eikä mies meinannut millään suostua päästää minua käymään yksin ostoksilla. Mutta hyvin olivat sen parituntisen pärjänneet. 
[/quote]

Lapsen isä itse toivoi että saisivat olla hetken ihan kahdestaan, haluaa testata miten käy. Ja varmasti menee oikein hyvin, lapsi on hyväntuulinen eikä ole (vielä) ollut taipuvainen vierastamaankaan. Silti jokin huolettaa! ap

Vierailija
10/12 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:19"]Meillä lapsi oli ekaa kertaa isänsä kanssa kahdestaan muutaman tunnin joskus 6-7kk iässä. Sitä ennen he tapasivat aina niin että minä olin paijalla, samassa asunnossa, ja jos poistuin, niin korkeintaan pariksikymmeneksi minuutiksi. Niin oli helpompaa kun kaikki oli uutta molemmille. Emme mekään olleet olleet yhdessä varsinaisesti koskaan. Mutta meillä oli ja on todella hyvät välit, isä oli synnytyksessä mukana ja hän asui vauvan syntymän aikaan vain 2km päässä minusta. Vauvan syntymän jälkeen asui viikon sohvallani jotta sai olla arjessa mukana. Vuoden ikäisenä oli ensimmäistä kertaa yön isänsä luona. Se oli kyllä riipaiseva kokemus.
Mutta pitää mahdollistaa ja luoda pohjaa myös suhteelle toiseen vanhempaan. Ei voi liikaa itse hössätä. Nyt meillä on iloinen ja tarmokas 6-vuotias, joka viettää joka toisen viikon isänsä luona.
[/quote]

Ihana kuulla! Toivottavasti meilläkin pääsis isä ja lapsi vielä läheisiksi :) ap

Vierailija
11/12 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin heillä menee! Jos isä on lapselle tuttu ja hän osaa olla lasten kanssa edes jotenkin. Minun lapsen isä sätti, nöyryytti ja löi lasta jopa ilman syytä!! Nyt ei ole ottanut yhteyttä yli vuoteen ja parempi niin. Yhden kerran oli yökylässä 1,5 vuotiaana eikä ikinä enää! Kyllä sen lapsesta näki ettei kaikki mennyt hyvin

Vierailija
12/12 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:22"]Hyvin heillä menee! Jos isä on lapselle tuttu ja hän osaa olla lasten kanssa edes jotenkin. Minun lapsen isä sätti, nöyryytti ja löi lasta jopa ilman syytä!! Nyt ei ole ottanut yhteyttä yli vuoteen ja parempi niin. Yhden kerran oli yökylässä 1,5 vuotiaana eikä ikinä enää! Kyllä sen lapsesta näki ettei kaikki mennyt hyvin
[/quote]

Huhhuh, mikä tyyppi! Ihan varmasti parempi sun ja lapsen kannalta ettei mies ota yhteyttä... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan