Työkaveri sanoi töissä muiden kuullen että istun rivosti
Olen lihava nainen, ja reisiä on ihan tarpeeksi, ja mulla on todellakin tapana istua miesmäisesti jalat melko harallaan.
Mulla on kuitenkin housut jalassa, eli ei mulla mitään näy, ja vaikka ei olisikaan ottaa läskit yhteen kuitenkin istuessa, eli ei näy perille asti missään nimessä.
Kahvihuoneessa alkoi vanha naisihminen päivitellä että miten sä noin istut, näkyy kaikki, kyllä on niin rivoa, hoki oikeen sitä rivoa... Siinä oli muuta melko vaivautuneita.
Ajattelin kyllä nyt kun kelit lämpenee alkaa käyttää hametta :)
Kommentit (11)
En kyllä käsitä miksi mies saa istua miten haluaa, munat pullottaen, mutta minä en, vaikka mulla ei ole alapäässä mitään mikä pullottaisi ja kiinnittäisi huomiota... Mutta onneksi teen töitä suurimmaksi osaksi miesten kanssa, eivät ole mun istumista koskaan arvostelleet.
ap
Onhan se rivoa, jos nainen istuu jalat harallaan. Mutta jokainen saa istua ihan niinkuin haluaa.
No aikas kökköä siltä tädiltä. Itsensä se siinä nolasi, ei sua. Kukin istuu kropallaan miten haluaa ja voi, ja voisin kuvitella, että lihakkaita reisiä olisi työ puristaa yhteen päivät pitkät. Jos joku siitä ottaa nokkiinsa niin se on voi voi.
Hametta vaan kehiin, niin sillä menee kahvit väärään kurkkuun :)
Mä sanoin sille että ei näillä läskeillä voi istua jalat kiinni. Enkä todellakaan ala sen muorin takia istumaan epämukavasti, kovilla pienillä tuoleilla, joutuu päivän mittaan joskus istumaan montakin tuntia, muutenkin niska-hartiaseutu aina kipeä, sitten on muukin selkä kipeä ja jalat puutuu. Mulla on yliliikkuvat lonkkanivelet, istun kotona usein risti-istunnassa, sitäkin jotkut ihmettelee. Myös isäni istuu niin vaikka täyttää jo 60v. eli kai se on sukuvika.
ap
Istut just niinkun hyvältä tuntuu!!
:D Kyllä ne muut ymmärtää, että tuollainen kertoo enemmän sanojastaan.
No en mä kyllä sanoisi, varsinkaan muiden kuullen, vaikka joku istuisi tissi paljaana. Olen kyllä suorasanainen, mutta vältän kenenkään nolaamista.
ap
No jos työkaverisi on jo aika vanha, niin ettei vain olisi alkava muistisairaus tms.? Onko muuten käyttäytynyt poikkeavasti?
Jatka istumista tavalliseen tapaan, en usko että istut mitenkään kummallisesti.
No kyllä sillä on varmasti eläkeikä hyvin lähellä tai jo yli, mun mielestä näyttää reilusti yli kuusikymppiseltä. Ja joskus se kyllä tekee outoja mokia, joten voi tosiaan olla ensimerkkejä jostain sellasesta.
ap
Tiukkapipoinen matami.