Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parasta koulussa oli salaatti

Vierailija
25.12.2021 |

Oi että oli ihanaa koulun alkaessa saada päivittäin salaatteja ja juurespaloja. Olin niin onnellinen. Hain aina lisää.

Toinen taivas oli Rosson raastepöytä. En tiennyt mitään hienompaa.

Mulla oli varmaan lapsena vitamiinipuutos, kun vanhempieni mielestä ruoasta on helppo säästää. Eivät mitään köyhiä olleet, pikemminkin saitoja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70’s ja 80’s makkararuoat + perunat ruskeine kastikkeineen. Joskus jopa kaalisoppaa tai jauhelihakeittoa juureksineen. Salaatiksi etikkakurkkuja mummolassa.

Vierailija
2/9 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää tuoreista kasviksista, salaatit on aina ollu hyi hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja kaalilaatikko. Olen 1. ikäryhmä, joka kävi peruskoulua. Silloin saatiin välipalakin.

~ n63v ~

Vierailija
4/9 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä makkaraa oli kaikissa ruoissa tai grillattuna.

Mulla meni vuosia, kunnes edes maistoin. Onneksi löysin täyslihamakkarat. Lammasmakkarat ja monet erikoisuudet on oikeasti hyviä hiilillä grillattuna raikkaan salaatin kera.

Vierailija
5/9 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset saa päivittäin salaattia, koska minä en saanut.

Näin ne traumat korjataan.

Vierailija
6/9 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkun itse tekemissä ruoissa pahinta on salaatin puute.  Mä en millään viitsi pestä ja duunata jatkuvasti salaattia pelkästään itseäni varten.  Aina kun pääsee työpaikkaruokailun pariin, on juhlavaa saada ottaa kunnon satsit valmiita salaatteja.

Vierailija
7/9 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkun itse tekemissä ruoissa pahinta on salaatin puute.  Mä en millään viitsi pestä ja duunata jatkuvasti salaattia pelkästään itseäni varten.  Aina kun pääsee työpaikkaruokailun pariin, on juhlavaa saada ottaa kunnon satsit valmiita salaatteja.

Höh. Osta kirsikkatomaatteja ja jotain vihreää. Huljautetaan vesihanan alla ja laitetaan suoraan lautaselle. Ei vie

montakaan sekuntia.

Vierailija
8/9 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rakastin Rosson raastepöytää. Ei niissä pitsoissakaan vikaa ollut. Ihan hyvää peruspitsaa.

Vierailija
9/9 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset saa päivittäin salaattia, koska minä en saanut.

Näin ne traumat korjataan.

Minä jopa kuorin 18-v pojalle mandariinin ja syötin lusikallisen kalanmaksaöljyä. Tiedän tämän kuulostavan hassulta, mutta haluan pitää sen terveenä ja fiksuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän