Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vajoan omiin maailmoihini useasti päivässä

Vierailija
08.04.2015 |

Olen huomannut että monesti kun teen jotain, esim. luen tai katson vaikka elokuvaa, vajoan jotenkin omaan maailmaani. Yhtäkkiä saatan tajuta että olen tuijottanut samaa paikkaa useamman minuutin ja ollut ihan omissa maailmoissani. Mitäköhän ihmiset ajattelee ketkä ovat tälläistä minussa huomanneet..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här!

Vierailija
2/11 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ADHD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja sitä tekee toi kaksvuotiaanikin..

Vierailija
4/11 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä ja äidillä on adhd, muitakin piti tutkia mut se sit jäi.. Tiiä sit oisko itselläkin. Ap

Vierailija
5/11 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vähän kuin yksi Pertti, jonka tunnen. Ei ole ADHD.

Vierailija
6/11 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi huolissani, jos omissa maailmoissa olo kestää noin vähän aikaa. Itsellä kestää kymmenistä minuuteista muutamaan tuntiin. Ulkopuolisia lähinnä ärsyttää. Etenkin se, kun en liiku tai kuule mitä itselle puhutaan. Osa pitää saamattomana tai laiskana. Harva ymmärtää, että tästä kärsii itsekin. 

Vierailija
7/11 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet introvertti todennäköisimmin. Minä olen myös ja olen varmaan suurimman osan aikaa vajonneena syvälle itseeni, silloin kun ei tarvitse erityisesti keskittyä mihinkään. 

Mitään ADHD:ta mulla ei ainakaan ole, pystyn erinomaisesti keskittymään esim. hyvin vaativaan ajattelutyöhöni silloin kun pitää. Mutta tarvitsen paljon aikaa päivittäin tilassa jossa en ajattele mitään, en tunne mitään, keskityn vaan vaistomaisesti sisäiseen todellisuuteen ulkoisen sijasta.

Vierailija
8/11 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:11"]

Mun veljellä ja äidillä on adhd, muitakin piti tutkia mut se sit jäi.. Tiiä sit oisko itselläkin. Ap

[/quote]Aika selvä tapaus kun perinnöllistä on. Tuo "haaveilu" eli keskittymiskyvyn puute on se ongelmallisin oire ADHD:ssa. Ne muut oireet ei juuri elämää haittaa.

Vierailija
9/11 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär on tuollainen. Hänellä Add (eli adhd ilman ylivilkkautta).

Vierailija
10/11 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADD

Vierailija
11/11 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen introvertti! Olin eräällä kurssilla jossa tehtiin tutkimusta ja olin isosta porukasta ainoa joka on selvästi introvertti. Kurssin vetäjä kertoi huomanneensa sen heti. Eli se on varmaan sitä tai sitten juuri tuo adhd, ehkä molempia! :) Mulle on aina ollut vaikeaa keskittyä ja sen takia olinkin pienryhmässä 9.luokalla. Olen huomannut että tuollaisen haaveilun jälkeen väsähdän ihan täysin ja on pakko ottaa nokoset. Muilla sama? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan