Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä aloite seksiin uuden tuttavuuden kanssa?

Vierailija
08.04.2015 |

Olen tapaillut erästä naista nyt jo jonkun aikaa ja seksi voisi olla pian ajankohtaista. Sovimme naisen kanssa treffit tälle iltaa että hän tulee minun luokseni ja suunitelmissa olisi leffaa ja ruokaa ja sellaista mutta ei siis alkoholia koska nainen on autolla liikenteessä :D. Tämä on aika usein probleemana kun ei halua olla liian tyrkky ja ehdottaa heti mitään yökyläilyä tai vastaavaa ja autolla kulkeminen estää sen yhteisen viinin maistelun ja hauskan pidon. 

Eli kun vaikka istuskellaan lasillisella jomman kumman luona, niin mikä on hyvä hetki lähestyä ja miten kannattaisi tehdä se aloite mahdolliseen seksiin ? Miten te naiset itse haluasitte uuden miehen lähestyvän fyysisesti ensimmäistä kertaa?

En ole ujo ihminen mutta aina tässä vaiheessa yleensä saa ujous vallan kun sydän hakkaa ja kokeilee kepillä jäätä :D.  Sitten jos se aloite menee nappiin ja toinen on samalla linjalla niin luonto hoitaa loput mutta aina se ensimmäinen fyysinen aloite on hankala ja se ensimmäinen pusukin uuden kumppanin kanssa on jo elämys :D
anteeksi lihavointi kun kone tökkii.. 

Kommentit (192)

Vierailija
161/192 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas usea vastannut nainen vinkuu siitä ettei mies tee aloitetta kun ei itse ole ollenkaan selkeä ja valittaa vaan odottaen. Tehkää nyt itse se aloite.. on teilläkin kädet ja suu ja jos se on niin vaikeaa niin kannattaa jäädä rannalle ruikuttamaan ja jatkaa miesten haukkumista. Tässä pätee just se että ei voi toisesta valittaa jos ei itse tee mitään.

Vierailija
162/192 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju, mutta sopii omaan kysymykseeni nyt. Eli olin yhden miehen kanssa ystävä aika pitkään ja aistin kyllä jo aikaisessa vaiheessa, että mies on luultavasti kiinnostunut enemmästäkin. Olin itse parisuhteessa vielä tuolloin. No, suhteeni kariutui ja ystävä avautui sitten tunteistaan ja minä myös. Olosuhteet olivat vain sellaiset, että jouduimme olemaan erossa tuon tunnustuksen jälkeen noin kuukauden.

Asumme eri kaupungeissa, ja mies pyysi minut luokseen heti kun se oli mahdollista. Tulin tänne ja huomaankin olevani ihan lukossa. Olen yli kolmekymppinen, kuten mieskin, ja hän tietää minusta ja menneisyydestäni kaiken, ja pitää minua ehkä aika haavoittuvana kaikesta kokemastani johtuen.

Ongelma on nyt se, että uskon ettei mies uskalla tehdä vielä aloitetta seksiin, ja itse kävisin ihan kuumana mutta jännitän ihan törkeästi. Nukumme yhdessä, katsomme netflixiä minä miehen kainalossa, ja kömmin hänen viereensä pelkissä alusvaatteissa. Muutama yö on mennyt, ja tokana yönä hän ehkä yrittikin mutta menin itse pökkelöksi, enkä osannut antaa signaaleja. Olimme jo alkaneet nukkua, hän ei saanut unta js nappasi mut tiukemmin syliin, hiveli selkää jne mutta mä vaan nautin siitä hyväilystä ja sitten se homma jäi siihen varmaan mun takia.

Mies puhuu tunteistaan ja tulevaisuudestamme, joten en usko että on kiinnostuksen puutteesta kiinni. On tosi herrasmies, ei varmasti halua painostaa ja haluaa parisuhteen, ei mitään säätöä. Miten mä nyt uskaltaisin laukaista tän tilanteen niin että se päätyisi seksiin? Mä en ole IKINÄ ollut tälläinen miesten kanssa, seksi aloite on ollut hyvin luontevaa tehdä, tosin miehetkin ovat kyllä sitä nopeasti olleet haluamassa. En halua jäädä enää odottelemaan, että milloin hän sen tekisi, mutta kuinka helvetin suora mun pitää olla, jos ei tissit paljaana kainalossa kiehnäys riitä.

Ei kolmekymppisen naisen pitäis enää kysellä tälläisiä, mutta mä kaipaan jotain vahvistusta.

Ensinnäkin eroon siitä ajatuksesta että odottaa toista vaan yritystä peliin ja rento tunnelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/192 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju, mutta sopii omaan kysymykseeni nyt. Eli olin yhden miehen kanssa ystävä aika pitkään ja aistin kyllä jo aikaisessa vaiheessa, että mies on luultavasti kiinnostunut enemmästäkin. Olin itse parisuhteessa vielä tuolloin. No, suhteeni kariutui ja ystävä avautui sitten tunteistaan ja minä myös. Olosuhteet olivat vain sellaiset, että jouduimme olemaan erossa tuon tunnustuksen jälkeen noin kuukauden.

Asumme eri kaupungeissa, ja mies pyysi minut luokseen heti kun se oli mahdollista. Tulin tänne ja huomaankin olevani ihan lukossa. Olen yli kolmekymppinen, kuten mieskin, ja hän tietää minusta ja menneisyydestäni kaiken, ja pitää minua ehkä aika haavoittuvana kaikesta kokemastani johtuen.

Ongelma on nyt se, että uskon ettei mies uskalla tehdä vielä aloitetta seksiin, ja itse kävisin ihan kuumana mutta jännitän ihan törkeästi. Nukumme yhdessä, katsomme netflixiä minä miehen kainalossa, ja kömmin hänen viereensä pelkissä alusvaatteissa. Muutama yö on mennyt, ja tokana yönä hän ehkä yrittikin mutta menin itse pökkelöksi, enkä osannut antaa signaaleja. Olimme jo alkaneet nukkua, hän ei saanut unta js nappasi mut tiukemmin syliin, hiveli selkää jne mutta mä vaan nautin siitä hyväilystä ja sitten se homma jäi siihen varmaan mun takia.

Mies puhuu tunteistaan ja tulevaisuudestamme, joten en usko että on kiinnostuksen puutteesta kiinni. On tosi herrasmies, ei varmasti halua painostaa ja haluaa parisuhteen, ei mitään säätöä. Miten mä nyt uskaltaisin laukaista tän tilanteen niin että se päätyisi seksiin? Mä en ole IKINÄ ollut tälläinen miesten kanssa, seksi aloite on ollut hyvin luontevaa tehdä, tosin miehetkin ovat kyllä sitä nopeasti olleet haluamassa. En halua jäädä enää odottelemaan, että milloin hän sen tekisi, mutta kuinka helvetin suora mun pitää olla, jos ei tissit paljaana kainalossa kiehnäys riitä.

Ei kolmekymppisen naisen pitäis enää kysellä tälläisiä, mutta mä kaipaan jotain vahvistusta.

Ryhdyt suutelemaan ja hivutat käden miehen jalkoväliin. Jos noista ei mies tajua niin ei sitten mistään.

Vierailija
164/192 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:03"]

Ole vaan kuin herrasmies ja anna naisen tehdä aloite sillä jos sillä kiinnostaa niin se kyllä jossain vaiheessa sen tekee

Odottelemalla jäät friendzonelle, heti kimppuun käymällä olet kähmivä pervo. Pitäisi löytää kultainen keskitie, ja ennen kaikkea, osata lukea peliä. t.uneton

Jep tämä niin tuttua.. mistä muuten tietää naiset kun kosketan toista esim reidelle ja toinen ei peräänny mutta ei myöskään anna minkäänlaista merkkiä että nainen ei ahdistu. Hyvin voi olla tilanne ettei nainen halua kosketusta mutta ei uskalla myöskään perääntyä joten vain jäätyy ja homma lässähtää. Otatteko tylynä kähmimisenä sen jos mies siirtää käden reidelle vai mistä tykkäätte että mies aloittaa koskettelun ?

Tähän ei ole kukaan vastannut eikä moneen muuhunkaan kysymykseen. Sen sijaan osa niistä saanut vain hirveät alapeukut. Täällä ei siis osata vastata vaan alapeukutetaan koska on eri mieltä?? Aika hyvä häviö jos ei osaa perustella mitään.. Miten lapsellista

Vierailija
165/192 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollu tapana aloittaa työntämällä sormi pilluun.

silloin kun olet treffeillä uuden henkilön kanssa niin ei käy aivan niin suora lähestyminen. Lisäksi siinä on se onko se toinen samalla linjalla ja valmis jatkamaan pidemmälle vai ahdistuuko ja käskee lähteä pois

Vierailija
166/192 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kiusallisia tilanteita tulee niin paljon että istutaan sohvalla ja katsotaan telkkaria viinilasin ääressä tai keskustellaan syvällisiä ja mieli tekisi lähestyä. Pahin on se kun nainen ei ole tarpeeksi selkeä joka on hyvin yleistä niin mielessä ahdistaa se jos onkin ihan eri linjalla ja loukkaantuu tai lähtee pois ja kaverin kanssa välit voi mennä. Monen naiskaverin kanssa olis mukava harrastaa myös seksiä mutta ei halua rikkoa kavervälejä ja siitä tulee todella kiusallista jos toinen ei halua. Kertokaa naiset milloin teistä tietää paremmin että haluatte läheisempää kanssakäymistä.  Olen koittanut esim ottaa naisen kainaloon ja siinä samalla hipsuttaa ja hivuttaa kättä eteenpäin rinnalle kevysti hieroen yms mutta tässäkään vaiheessa jotkut ei anna mitään selkeää merkkiä tai lähde mukaan hommaan. Sitten on käynyt niin että nainen onkin suuttunut kerralla eikä käskenyt lopettaa tai sanonut mitään ensin.... miksei voi antaa selkeämpää merkkiä

Vierailija
167/192 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapas harvinaisen tutulta probleemalta tämä :D. Itsellä kädet hikoaa jo siinä vaiheessa kun on miehen vieressä sohvalla ja miettii että miten ihmeessä tässä saisi selville nätisti tekisikö toisella mieli

no kertokaapa tähän vastaus mistä sen naisesta näkee.... miehet kuitenkin haluaa melkein aina mutta naiset vinkkejä??

Vierailija
168/192 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä ainakin pari hörppyä viiniä herättää halut aika hyvin. Eli omalla kohdalla vois edesauttaa asioita. Mutta parempi olla tyrkyttämättä alkoholia. Noin yleisesti ottaen kehonkieli on aika hyvä mittari nois asiois. Ja kyllähän sen nyt huomaa jos on soveliasta edetä! Eikai kukaan nyt "kylmiltään" yritä vain suudella jotakuta, pitäähän siinä olla vähän flirttiä pohjalla.

Mutta, älä yliajattele tilannetta tai suunnittele liikaa etukäteen miten edetä!

Itellä paras keissi meni niin, et kutsuin toisen täysin vieraan ihmisen kylään, laitoin ruokaa, syötiin, ulkoiltiin ja sitten otettiin pikku päiväunet lusikassa. Ja siitä se sitten lähti, koko elämäni paras panoviikonloppu!

Täällä yksi mies kans pohtimassa. Päiväunet lusikassa tilanteesta on helpompi edetä ja alkaa käsillä hieromaan rintoja tms mutta paljon hankalampi tilanne sohvalla istuessa.  Minä yliajattelen aina kaikkea :D tai en minä vaan aivot ajattelee....

Vierailija
169/192 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä ainakin pari hörppyä viiniä herättää halut aika hyvin. Eli omalla kohdalla vois edesauttaa asioita. Mutta parempi olla tyrkyttämättä alkoholia. Noin yleisesti ottaen kehonkieli on aika hyvä mittari nois asiois. Ja kyllähän sen nyt huomaa jos on soveliasta edetä! Eikai kukaan nyt "kylmiltään" yritä vain suudella jotakuta, pitäähän siinä olla vähän flirttiä pohjalla.

Mutta, älä yliajattele tilannetta tai suunnittele liikaa etukäteen miten edetä!

Itellä paras keissi meni niin, et kutsuin toisen täysin vieraan ihmisen kylään, laitoin ruokaa, syötiin, ulkoiltiin ja sitten otettiin pikku päiväunet lusikassa. Ja siitä se sitten lähti, koko elämäni paras panoviikonloppu!

Täällä yksi mies kans pohtimassa. Päiväunet lusikassa tilanteesta on helpompi edetä ja alkaa käsillä hieromaan rintoja tms mutta paljon hankalampi tilanne sohvalla istuessa.  Minä yliajattelen aina kaikkea :D tai en minä vaan aivot ajattelee....

Vierailija
170/192 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos musta tuntuu, et haluun suudella, niin kyllä mä ainakin naisena oon suoraan sanonut, et saako sua suudella. Tai sit jos on sohvalla oltu, niin sit oon vaan lähennellyt ja koskettanut. Kyllä toisen elekielestä näkee haluuks toinen jatkaa. Ja jos ei, niin siinä se.

missä ne kaikki koskettavat naiset on ja lähestyvät koska kaikki on vaan istuneet hiljaa ujona sohvan nurkassa. Sitten kun on kepillä jäätä kosketellen lähetynyt niin onkin ollut aivan kiimassa ja pikkarit märkänä mutta ei uskalla sitä näyttää .. miksi ihmeessä ?? ei ole mitään parempaa kuin kiimainen nainen joka ottaa mitä haluaa

Vierailija
171/192 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukava kuulla ettei nämä ole muillekaan helppoja kysymyksiä. Olen aina ollut ihan tosi pelokas lähestymään naista, ihme että olen koskaan päässyt panolle ja vieläpä parisuhteeseen. Yleensä kai olettaisi että jos nainen tulee kotiin muuten kuin vaikka työ- tai kouluasioissa, niin kaipa siinä on molemminpuolista kemiaa.

Veikkaisin että torjutuksi tuleminenkaan ei välttämättä tarkoita sitä ettei nainen halua, joskin se on ehdoton stoppi sillä kertaa. Meinaan, että itselle joskus käynyt niin että olen lähestynyt ja tyttö esteellyt, ja sitten tyttö kuitenkin ottanut yhteyttä ja pyytänyt seuraaville.

Vierailija
172/192 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä miehiä, joiden on pakko juottaa viiniä, jotta pääsevät panemaan. Kai se jo osaa odottaa, että alat leffan jälkeen kouria. Se on se perinteinen ja tylsä tapa.

" Perinteinen ja tylsä tapa.. ja annas kun arvaan itse et uskalla tehdä aloitetta koskaan tai et koskaan tee vaan odotat sen olevan miehen tehtävä ja sitten vaan arvostelet toisia ja haukut miehiä?? Tyypillinen kauhuneiti

Vierailija
173/192 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelemalla jäät friendzonelle, heti kimppuun käymällä olet kähmivä pervo. Pitäisi löytää kultainen keskitie...

Vierailija
174/192 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun meet ovelle vastaan, halaa häntä heti. Lähesty sillain kohtuullisen hitaasti ja kato silmiin, jos se kääntää naamaansa ylöpäin sua kohti, voit pussata nopeesti suulle/suupieleen/poskelle - riippuen vähän siitä miltä se tilanne tuntuu. Kyllä se oikee tapa tulee siinä tilanteessa. Otat takin ja laitat naulaan tietysti.

Meette rennosti siihen sohvalle istumaan, istu sä vaikka ensin, vaikka siihen ihan keskelle niin ettei nainen "pääse" sinne toiseen nurkkaan  mahdollisimman kauas sua pakoon :D Siinä voitte nauttia sitten viiniä. Kun keskitytte leffaan, siirry sinne sohvalle makuuasentoon ja kehota hänen tuleen siihen sun viereen/päälle miten nyt parhaiten koon puolesta siihen sovitte. Kyllä se tulee. Voit silitellä selkää/hiuksia ja tod näk alatte sitten tuijotteleen siinä toisianne ja leffa jää vähän taka-alalle. Sitten pussailette ja kyllä se fiilis vie sitten mukanaan jos on viedäkseen. Meno kiihkenee ja pian ne kädetkin alkaa harhaileen vähän alemmas ja paidan alle jne.

Tällainen olisi niin unelma 😍

Itse naisena jos haluaisin tehdä latua lähemmälle tuttavuudelle, niin halaisin miestä jossakin sopivassa tilanteessa ja jäisin siihen hiukan pidemmäksi aikaa kuin perus kaverihaleissa yleensä on tapana. Painautuisin vaivihkaa lähemmäs koko vartalolla. Vetäisin miestäkin varovasti lähemmäs ja ehkä silittelisin siinä samalla vähän selkää ja niskaa. Jos kaikki vaikuttaa lupaavalta, niin antaisin hellän ja hitaan suukon miehen kaulaan korvan alle ja hengittäisin pari kertaa syvään miehen tuoksua, kunnes lähtisin vetäytymään vastahakoisesti irti (ja toivoisin sormet ja varpaat ristissä, että mies puristaisi mua lujempaa ja pitäisi kiinni). Siitä olisi sitten tuhannen taalan paikka edetä niiden suudelmien kanssa kaulalta hitaasti kohti toisen huulia, painautua vielä vähän lähemmäs, ja niin edelleen.

Sellainen suora, partiopoikamaisen reipas ja puskista tullut "saako pussata" olisi mulle ehkä jopa vähän turnoff, tai poksauttaisi ainakin kaiken sensuellin värinän ja latauksen taivaan tuuliin.

Vierailija
175/192 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun meet ovelle vastaan, halaa häntä heti. Lähesty sillain kohtuullisen hitaasti ja kato silmiin, jos se kääntää naamaansa ylöpäin sua kohti, voit pussata nopeesti suulle/suupieleen/poskelle - riippuen vähän siitä miltä se tilanne tuntuu. Kyllä se oikee tapa tulee siinä tilanteessa. Otat takin ja laitat naulaan tietysti.

Meette rennosti siihen sohvalle istumaan, istu sä vaikka ensin, vaikka siihen ihan keskelle niin ettei nainen "pääse" sinne toiseen nurkkaan  mahdollisimman kauas sua pakoon :D Siinä voitte nauttia sitten viiniä. Kun keskitytte leffaan, siirry sinne sohvalle makuuasentoon ja kehota hänen tuleen siihen sun viereen/päälle miten nyt parhaiten koon puolesta siihen sovitte. Kyllä se tulee. Voit silitellä selkää/hiuksia ja tod näk alatte sitten tuijotteleen siinä toisianne ja leffa jää vähän taka-alalle. Sitten pussailette ja kyllä se fiilis vie sitten mukanaan jos on viedäkseen. Meno kiihkenee ja pian ne kädetkin alkaa harhaileen vähän alemmas ja paidan alle jne.

Itse naisena jos haluaisin tehdä latua lähemmälle tuttavuudelle, niin halaisin miestä jossakin sopivassa tilanteessa ja jäisin siihen hiukan pidemmäksi aikaa kuin perus kaverihaleissa yleensä on tapana. Painautuisin vaivihkaa lähemmäs koko vartalolla. Vetäisin miestäkin varovasti lähemmäs ja ehkä silittelisin siinä samalla vähän selkää ja niskaa. Jos kaikki vaikuttaa lupaavalta, niin antaisin hellän ja hitaan suukon miehen kaulaan korvan alle ja hengittäisin pari kertaa syvään miehen tuoksua, kunnes lähtisin vetäytymään vastahakoisesti irti (ja toivoisin sormet ja varpaat ristissä, että mies puristaisi mua lujempaa ja pitäisi kiinni). Siitä olisi sitten tuhannen taalan paikka edetä niiden suudelmien kanssa kaulalta hitaasti kohti toisen huulia, painautua vielä vähän lähemmäs, ja niin edelleen.

Sellainen suora, partiopoikamaisen reipas ja puskista tullut "saako pussata" olisi mulle ehkä jopa vähän turnoff, tai poksauttaisi ainakin kaiken sensuellin värinän ja latauksen taivaan tuuliin.

Aah kun ihana kuvaus..just noin olis hyvä..

Vierailija
176/192 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä syvältä ja poikittain vihjailla ja odotella vastapuolen liikkuja pitäen itsellä takataskussa varauman lyödä jarrut pohjaan. : ( : ( : (

Suora ja selkokielinen viestintä kunniaan. Enemmän ja vähemmän selkeät vihjailut saisi tyystin jättää sinne naisten väliseen kommunikointiin eikä ne sielläkään taida aiheuttaa muuta kuin harmia.

Vierailija
177/192 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä syvältä ja poikittain vihjailla ja odotella vastapuolen liikkuja pitäen itsellä takataskussa varauman lyödä jarrut pohjaan. : ( : ( : (

Suora ja selkokielinen viestintä kunniaan. Enemmän ja vähemmän selkeät vihjailut saisi tyystin jättää sinne naisten väliseen kommunikointiin eikä ne sielläkään taida aiheuttaa muuta kuin harmia.

Eiköhän se mahdollisuus lyödä jarrua pidä olla ihan molemmilla. Varsinkin alussa mun mielestä tärkeää, että kummallakin on mahdollisuus perääntyä ns. kasvojaan menettämättä, kun vasta tunnustellaan että onko sitä molemminpuolista kipinää ja kemiaa.

Anyway, kuka tykkää suoremmasta toiminnasta ja kuka mistäkin :) Mun polvet notkahtaa ja halut alkaa hyrrätä noista hellistä ja viipyilevistä kosketuksista.

Vierailija
178/192 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eei kannata olla niin varautunut, että on vain se yksi The Move (siitä tulee hirveä stressi). Vaan juurikin alusta lähtien hiukan koskettaa, välillä puolihuolimattomasti, välillä selvästi tahallaan. Ja odottaa, vastaako toinen jotenkin kosketukseen. Halaustervehdys ovella on hyvä myös.

Jep ja tuo koskettelu toimisi ja toimii silloin parhaiten kun nainen on mukana hommassa. Lähes aina kuitenkin nainen ujostelee tai ei kosketa takaisin vaikka olisi kiinnostunut. Miksi ihmeessä ei ?

Vierailija
179/192 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä suuteli mua rohkeasti jo ensimmäisillä treffeillä ja painauduin samalla tiukasti häntä vasten. Oltiin kaupungilla, joten ei edetty siitä pidemmälle. Toisilla treffeillä kotona oli sitten aika luontevaa siirtyä suutelua pidemmälle, kun oli jo ekoilla treffeillä selvää, että kemiat kohtasi. Myös hivuttautuminen leffan ääressä lähelle toista ja suutelu ovat hyviä aloitteita.

Vierailija
180/192 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:20"]

Itse arvostan miestä, joka osaa avata suunsa ja kommunikoida sen sijaan, että arvailee kädet hikoillen mitä toinen mahtaa haluta. Vaikkapa "mun tekisi mieli suudella sua, saanko?" voisi olla ihan paikallaan. Tai jos olet rohkeampi ja itsevarmempi, niin "haluaisitko suudella mua?"

Miehet myös arvostavat naista joka osaa vihjata, sanoa ja puhua asioista ja haluistaan avoimesti sen sijaan että istuu peukalo perseessä hiljaa odottaen

Juuri näin ja hyvin usein moni näistä naisista jotka haukkuu miehiä ja arvostelee alotteita on itse juurikin niitä ketkä istuu peukalo perseessä eikä uskalla edes kunnolla puhua. Siinähän onkin paras päteä