Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä aloite seksiin uuden tuttavuuden kanssa?

Vierailija
08.04.2015 |

Olen tapaillut erästä naista nyt jo jonkun aikaa ja seksi voisi olla pian ajankohtaista. Sovimme naisen kanssa treffit tälle iltaa että hän tulee minun luokseni ja suunitelmissa olisi leffaa ja ruokaa ja sellaista mutta ei siis alkoholia koska nainen on autolla liikenteessä :D. Tämä on aika usein probleemana kun ei halua olla liian tyrkky ja ehdottaa heti mitään yökyläilyä tai vastaavaa ja autolla kulkeminen estää sen yhteisen viinin maistelun ja hauskan pidon. 

Eli kun vaikka istuskellaan lasillisella jomman kumman luona, niin mikä on hyvä hetki lähestyä ja miten kannattaisi tehdä se aloite mahdolliseen seksiin ? Miten te naiset itse haluasitte uuden miehen lähestyvän fyysisesti ensimmäistä kertaa?

En ole ujo ihminen mutta aina tässä vaiheessa yleensä saa ujous vallan kun sydän hakkaa ja kokeilee kepillä jäätä :D.  Sitten jos se aloite menee nappiin ja toinen on samalla linjalla niin luonto hoitaa loput mutta aina se ensimmäinen fyysinen aloite on hankala ja se ensimmäinen pusukin uuden kumppanin kanssa on jo elämys :D
anteeksi lihavointi kun kone tökkii.. 

Kommentit (192)

Vierailija
101/192 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:06"]

Aikuisena naisena kommentoisin että... jos olen jo suostunut tulemaan sinun kotiisi elokuvailtaan niin olen jo miettinyt sitä vaihtoehtoa että entä jos haluat suudella. Jännitän sitä että onko meillä kipinää. Mietin kuumeisesti mitkä alusvaatteet laitan jos vaikka se kipinä vie mennessään.

Mutta otetaanpa sen verran rauhallisesti, että kun olemme jutelleet mukavia ja olet sillä lailla kädenojentaman päässä, ojenna kätesi ottaaksesi minua kädestä. Silität vaikka kättäni peukalollasi. Ehkä hetken kuluttua voisit sipaista minua poskesta. Jos katson sinua ja hymyilen ja kosken kättäsi, kosken vaikka käsivarttasi, voit hellästi koittaa vaikka suudella. Hellästi. Katsoen silmiin että olenko samaa mieltä.

Jos suudelma on hyvä niin ainakin minusta ei jää mitään epäselvyyttä siitä että olisiko seksi seuraavana listalla. Varaa paita jossa ei sureta jos napit sinkoaa. Mutta olenkin jo aikuinen nainen joka tietää mitä haluaa kun löytää sen. Samoin voin sanoa että jos vastinetta ei tule niin se oli siinä.

[/quote]

Sinä vaikutatkin paljon aloiteellisemmalta naiselta mitä useimmat. Parhaimillaan on ollut treffiseuraa joka on istunut täysin puhumatta ujostellut kuin viimistä päivää vaikka on itse koittanut heittää juttua ja kysellä elokuvasta. Siinähän on tullut kuva ettei toista kiinnosta vaan on sitten jälkikäteen tämän kavereilta kuullut että ihmettelee miksei olla jo oltu sängyssä :D. Muistisääntönä naisille antakaa selkeää vihreää valoa miehelle. Eesim ihan pienikin juttu riittää jos nainen siirtää kätensä omalle polvelle on se niin selkeä vihreä valo itselle lähestyä ja koittaa suudelmaa kuin se että istuu kädet ristissä niin ettei mitään voi kehonkielestä lukea. Toki sitä uskaltaisi suoraankin lähestyä mutta ei uskalla ennen kuin tietää onko nainen vastaanottavainen 

-mies

Vierailija
102/192 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ohjeet tulis tietty naisen suusta miten jokanen haluaa itseään lähestyttävän sillä jokainenhan tykkää eri asioista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/192 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

möö

Vierailija
104/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teet aloitteen.

Vierailija
105/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan ongelma on juuri siinä että jos nainen on todella kiinnostunut, hän voi vaikuttaa vetäytyvältä koska ujostelee tilannetta. Ja tämän taas mies voi tulkita väärinpäin. Kannattaa muistaa että jos nainen on tullut kanssasi kahdestaan samaan asuntoon treffeillä, hän on hyvin todennäköisestii kiinnostunut.

Vierailija
106/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:21"]

91 jatkaa vielä, että olen taatusti epävarma siitä että olenko mielestäsi viehättävä. Kaikki naiset ovat, jos he ovat kiinnostuneita miehestä. Ja nainen ei tule miehen kotiin jos ei ole kiinnostunut.

Kun tulen kotiisi minua jännittää hirveästi oletko kuitenkin kirvesmurhaaja, ja valitsinko oikeat vaatteet. Jos pidät näkemästäsi niin kerro se. Anna tulla vilpittömästi, vaikka sitten vain "vau". Siivoa, siistiydy, pukeudu siististi. Katson sitä kaikkea siitä hetkestä kun astun sisään, ja vielä arvioin sitä että oletko sellainen jonka kanssa haluan seurustella. Ole kohtelias, ota takkini, kysele miten päiväni meni. Kaikki tämä vakuuttaa minua että sinulle ei ole samantekevää kuka tuli.

[/quote]

Kuuluu aika paljon kuvaustasi vastaavaa toimintaa omiin käytöstapoihin. Oliko sulla pointtina tässä se että jos tuut mun luo ja olen kohtelias ja kehun niin teet itse sen aloitteet seksiin siis jos on jo treffailtu muutaman kerran aiemmin?? -ap

[/quote]

Parisuhteessa elävänä miehenä sanon, että älä missään nimessä edes ajattele seksiä tällä kertaa. Vietä vain hauska ilta hänen kanssaan ja tutustuen häneen. Jos hän päättää jäädä luoksesi yöksi, niin nukkukaa lähekkäin, mutta ei seksiä. Tässä vaiheessa olette vielä tutustumassa toisiinne, joten keskustelua ja viatonta läheisyytta (kosketuksia, halauksia), mutta ei suutelua tai seksiä.

Vierailija
107/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja 91/92 oli samalla linjoilla kanssani. Ottaisin sinuna ap mukavan herrasmiehen elkeet käyttöön jo kutsun tehdessäni, eli huolehdi, että nainen osaa perille, että hän tietää mihin saa auton parkkiin ja ole sopivan innostunut vierailusta. Naiselle tilanne on yhtä jännittävä myös, mutta se, että hän huomaa käytöksestäsi jo ennen tuloaan olevan toivottu vieras, niin se auttaa. Koti siistiksi, tuuleta hyvin, pukeudu siististi jne. niin saat sen huolen pois, että pitää alkaa selittelemään jo ovella kuinka kiireinen olet ollut ja et ole ehtinyt siivoamaan. Silloin nainen luonnollisesti miettii, että et halua vaivaantua hänen vuokseen.

Kun nainen tulee sisälle, näet naisen ilmeestä millä mielellä hän on. Jos hymyilee avoimesti, niin voit kaapata kevyeen halaukseen ja toivottaa tervetulleeksi. Ensimmäinen kosketus on siinä, seuraava on jo helpompi. Voit esitellä asuntoa naiselle nopeasti tai ohjata hänet olohuoneen puolelle pysyttelemällä siinä lähellä hieman takana sivussa ja kyselet naiselta jotakin niin, että tämä vastatessaan joutuu hieman kääntymään sinuun päin. Älä ahdistele ja älä odota, että olette sängyssä hyvinkin pian. Ainakin minä haluaisin tutustua mieheen juttelemalla ja tuo leffa olisi vain tekosyy tapaamiselle. Kysele, ole kiinnostunut, muista mitä toinen sanoo, katso silmiin, puhu itsekin ja näytä, että olet inhimillinen mies, jolle tämä tilanne on myös hieman kutkuttava. Tarjoa juomista ja kosketa samalla, ole rauhallinen, älä pompota ja sählää. Älä odota, että nainen haluaa heti mennä pitemmälle. Hänen kehonkielen viesteistä näet kyllä missä mennään. Hyvä paikka lähentyä on myös esim. parveke. Siellä voit lämmittää itselläsi naista luontevasti, menette vaikka maisemia katsomaan tai vain haukkaamaan happea.

Vierailija
108/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 08:23"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:21"]

91 jatkaa vielä, että olen taatusti epävarma siitä että olenko mielestäsi viehättävä. Kaikki naiset ovat, jos he ovat kiinnostuneita miehestä. Ja nainen ei tule miehen kotiin jos ei ole kiinnostunut.

Kun tulen kotiisi minua jännittää hirveästi oletko kuitenkin kirvesmurhaaja, ja valitsinko oikeat vaatteet. Jos pidät näkemästäsi niin kerro se. Anna tulla vilpittömästi, vaikka sitten vain "vau". Siivoa, siistiydy, pukeudu siististi. Katson sitä kaikkea siitä hetkestä kun astun sisään, ja vielä arvioin sitä että oletko sellainen jonka kanssa haluan seurustella. Ole kohtelias, ota takkini, kysele miten päiväni meni. Kaikki tämä vakuuttaa minua että sinulle ei ole samantekevää kuka tuli.

[/quote]

Kuuluu aika paljon kuvaustasi vastaavaa toimintaa omiin käytöstapoihin. Oliko sulla pointtina tässä se että jos tuut mun luo ja olen kohtelias ja kehun niin teet itse sen aloitteet seksiin siis jos on jo treffailtu muutaman kerran aiemmin?? -ap

[/quote]

Parisuhteessa elävänä miehenä sanon, että älä missään nimessä edes ajattele seksiä tällä kertaa. Vietä vain hauska ilta hänen kanssaan ja tutustuen häneen. Jos hän päättää jäädä luoksesi yöksi, niin nukkukaa lähekkäin, mutta ei seksiä. Tässä vaiheessa olette vielä tutustumassa toisiinne, joten keskustelua ja viatonta läheisyytta (kosketuksia, halauksia), mutta ei suutelua tai seksiä.

[/quote] Näin. Voi olla, että seksi tulee heti, mutta ei välttämättä varsinkin jos nainen haluaa vähän paremmin tutustua ennen. Juttelette tarvittaessa vaikka puoli yötä ja molemmin puolin vähän tarkkailette tilannetta. Naimaan kyllä ehtii monet kerta jos tutustuminen menee hyvin ja päätätte yhdessä olla.

Vierailija
109/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 07:59"]

Useinhan ongelma on juuri siinä että jos nainen on todella kiinnostunut, hän voi vaikuttaa vetäytyvältä koska ujostelee tilannetta. Ja tämän taas mies voi tulkita väärinpäin. Kannattaa muistaa että jos nainen on tullut kanssasi kahdestaan samaan asuntoon treffeillä, hän on hyvin todennäköisestii kiinnostunut.

[/quote]

Mutta on myös pakkeja saanut ja perustelut päälle " meidänhän piti olla vain kavereita " 

Vierailija
110/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 07:31"]

Sinä teet aloitteen.

[/quote]

Ap kysymyshän oli kuinka tekisi sen aloitteen ?

Vierailija
111/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 08:53"]

Vastaaja 91/92 oli samalla linjoilla kanssani. Ottaisin sinuna ap mukavan herrasmiehen elkeet käyttöön jo kutsun tehdessäni, eli huolehdi, että nainen osaa perille, että hän tietää mihin saa auton parkkiin ja ole sopivan innostunut vierailusta. Naiselle tilanne on yhtä jännittävä myös, mutta se, että hän huomaa käytöksestäsi jo ennen tuloaan olevan toivottu vieras, niin se auttaa. Koti siistiksi, tuuleta hyvin, pukeudu siististi jne. niin saat sen huolen pois, että pitää alkaa selittelemään jo ovella kuinka kiireinen olet ollut ja et ole ehtinyt siivoamaan. Silloin nainen luonnollisesti miettii, että et halua vaivaantua hänen vuokseen.

Kun nainen tulee sisälle, näet naisen ilmeestä millä mielellä hän on. Jos hymyilee avoimesti, niin voit kaapata kevyeen halaukseen ja toivottaa tervetulleeksi. Ensimmäinen kosketus on siinä, seuraava on jo helpompi. Voit esitellä asuntoa naiselle nopeasti tai ohjata hänet olohuoneen puolelle pysyttelemällä siinä lähellä hieman takana sivussa ja kyselet naiselta jotakin niin, että tämä vastatessaan joutuu hieman kääntymään sinuun päin. Älä ahdistele ja älä odota, että olette sängyssä hyvinkin pian. Ainakin minä haluaisin tutustua mieheen juttelemalla ja tuo leffa olisi vain tekosyy tapaamiselle. Kysele, ole kiinnostunut, muista mitä toinen sanoo, katso silmiin, puhu itsekin ja näytä, että olet inhimillinen mies, jolle tämä tilanne on myös hieman kutkuttava. Tarjoa juomista ja kosketa samalla, ole rauhallinen, älä pompota ja sählää. Älä odota, että nainen haluaa heti mennä pitemmälle. Hänen kehonkielen viesteistä näet kyllä missä mennään. Hyvä paikka lähentyä on myös esim. parveke. Siellä voit lämmittää itselläsi naista luontevasti, menette vaikka maisemia katsomaan tai vain haukkaamaan happea.

[/quote]

Parveke on kyllä hyvä juttu mutta en koskaan kirehdi seksin kanssa mutta silti se ensikosketus ja ensialoite on aina yhtä vaikeaa kun on uusi kumppani. Se mikä vanhan tutun kanssa tuntui luontevalta saa uuden kanssa sukat pyörimään jaloissa :D

Vierailija
112/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tulee mieleen tuosta viinin maistelusta ja juomisista että se on muuten paha tilanne kun tulee tintattua siinä viniä vähän liikaa eik äenää seiso sitten millään jos tilanne viekin siihen :D. Helpoin on tehdä miehenä aloite juurikin silloin kun nukkuu lusikassa mutta ei sitä sohvalla kehtaa tuosta vain alkaa koskettelemaan

Vierailija
113/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 07:59"]

[/quote]

Mutta on myös pakkeja saanut ja perustelut päälle " meidänhän piti olla vain kavereita " 

[/quote]Ehkä siellä on tapahtunut jotakin mikä ei ole ollut mieleen? Kämppä ollut kaaoksessa ja paskainen, mies on osoittautunut typerykseksi ja muuta vastenmielistä. Ei se, että nainen tulee miehen kotiin ole varma nakki. Tai jos sitä haluaa, niin maksullisia naisia löytyy kyllä.

Vierailija
114/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan annatko pillua jos naisesta on kysymys. Jos mies niin annatko munaa, selvä peli. Jos tulee korville niin se ei ole se oikea. m38

Vierailija
115/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sen verran ujo että mies saa tehdä aloitteen. Mitä tutumpi mies niin sitä vähemmän ujous vaivaa mua.

Vierailija
116/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Monesti kylläkin on tilanne etttei naisesta saa mitään selkoa kun ujostelee vaan Koittaa siinä sitten päätellä haluaako nainen seksiä sisimässään vai ei ja jos jättää itse aloitteen tekemättä niin tuskin sitä myöskään toiselta saa

Vierailija
117/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:19"]

Mä olen sen verran ujo että mies saa tehdä aloitteen. Mitä tutumpi mies niin sitä vähemmän ujous vaivaa mua.

[/quote]

Musta taas mikään ei oo vastustamattomampaa kuin aloitteellinen nainen joka osaa myös itse käydä kiinni sen ujostelun sijaan. Miksi ylipäänsä naiset ujostelee? Ette te kuitenkaan pakkeja saa kovin herkästi

Vierailija
118/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen kyllä aloitteita, vaikka olen nainen, ja kyllä niitä pakkeja joskus tulee. Voi tosin olla, että miehet jotenkin hämmentyvät naisen aloitteellisuutta, eivätkä uskalla jatkaa, kun luulevat tulleensa jotenkin höynäytetyiksi tai ymmärtävänsä väärin. 

Jos taas minut haluaa vietellä, pitää tähdätä löllön romantiikan sijaan pikemminkin huumoriin ja hauskuuteen. Toki tykkään kohteliaista eleistä ja sopivista kehuista, mutta en lämpene millekään hipaisuille ja hapuileville katseille. Parhaiten menee, kun minut saa nauramaan, ja jos vielä siinä vaiheessa muistaa kehua kuinka hyvältä näytän hymyillessäni (se on heikko kohtani, tarvitsen tukea siinä asiassa), alan olla jo ihan valmista kamaa. Ja tavanomaiset huumorit pitää osata siirtää pikkutuhmiksi riittävän siististi. Siten, että minäkin voin heittää vastaavaa läppää kuulostamatta ihan "hyvältä jätkältä". Jotain sellaista kannattaa sanoa, johon voi jatkaa tai toinen vastata, että anna mä kokeilen. Niin, että hyvän jutun varjolla pääsee vähän iholle, ja sillekin voi vielä nauraa yhdessä, jos tuntuu liioitellulta tai liian aikaiselta. Sellaiseen hassutteluun voi vielä palata myöhemminkin, ja se voi toimia hyvänä jäänsärkijänä, jos tulee illan mittaan joku hiljainen hetki. Enpä nyt tietenkään keksi mitään käytännön esimerkkiä tähän, mutta jotain riittävän rohkeaa, ja silti vielä sellaista leikkimielistä.

minulle olisi suuri pettymys, jos mies kutsuisi kylään, juttelisi puolille öin ja haluaisi vain nukkua vieressäni. Jos lähtisin treffeille toisen luo, olisin todellakin ajellut karvani, tehnyt jalkahoidon, valinnut alusvaatteet ja korutkin sen mukaan, että ne sekä näyttävät hyvältä, mutta lähtevät riittävän helposti pois. Haluaisin seksiä. Muussa tapauksessa olisin mieluummin treffeillä ravintolassa ja elokuvateatterissa. Jos haluan vain jutella ja tutustua, en tule kotiisi. Voi kuulostaa jotenkin nurinkuriselta, mutta ajattelen kutsun kotiin olevan jo sellaisenaan merkki jostain intiimistä kohtaamisesta.

Vierailija
119/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 12:30"]

Musta taas mikään ei oo vastustamattomampaa kuin aloitteellinen nainen joka osaa myös itse käydä kiinni sen ujostelun sijaan. Miksi ylipäänsä naiset ujostelee? Ette te kuitenkaan pakkeja saa kovin herkästi

[/quote]

Minkäs minä ujoudelleni voin.. osa luonnetta. Kumma kun ujoja ja rauhallisia ei hyväksytä. Ja kuten sanoin, kun tunnen miehen niin ujous ei haittaa.

Vierailija
120/192 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko ap lyhyen seksisuhteen vai ehkä pitemmän kunnon suhteen? Jos vain seksiä haluat, niin sama kai se on miten päälle käyt ja sitä tuskin tarvitsee enempää miettiä. Jos haluat tehdä vaikutuksen ja tulla muistetuksi hymyillen vielä myöhemminkin, kannattaa vähän miettiä taktiikkaansa. En tiedä minkälaisia tyttösiä kotiisi kutsut ja mitä he illalta odottavat, mutta varaudu myös juttelemiseen. Huumoria on hyvä olla mukana, mutta ei kannata esittää jotakin mitä ei oikeasti ole. Aina ei hyvistä valmisteluista huolimatta hommasta tule yhtään mitään ja nainen lähtee kotiin yöksi, mutta siitäkin illasta varmaan oppii jotakin. Herrasmiehen elkeillä pääset helposti naisen lähelle ja jos nainen ei siinä askelta taaksepäin ota, voit jatkaa ja viedä tilannetta eteenpäin kuin hyvä tanssittaja. Sellaisia miehiä on kyllä harvassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän