Miten tehdä aloite seksiin uuden tuttavuuden kanssa?
Olen tapaillut erästä naista nyt jo jonkun aikaa ja seksi voisi olla pian ajankohtaista. Sovimme naisen kanssa treffit tälle iltaa että hän tulee minun luokseni ja suunitelmissa olisi leffaa ja ruokaa ja sellaista mutta ei siis alkoholia koska nainen on autolla liikenteessä :D. Tämä on aika usein probleemana kun ei halua olla liian tyrkky ja ehdottaa heti mitään yökyläilyä tai vastaavaa ja autolla kulkeminen estää sen yhteisen viinin maistelun ja hauskan pidon.
Eli kun vaikka istuskellaan lasillisella jomman kumman luona, niin mikä on hyvä hetki lähestyä ja miten kannattaisi tehdä se aloite mahdolliseen seksiin ? Miten te naiset itse haluasitte uuden miehen lähestyvän fyysisesti ensimmäistä kertaa?
En ole ujo ihminen mutta aina tässä vaiheessa yleensä saa ujous vallan kun sydän hakkaa ja kokeilee kepillä jäätä :D. Sitten jos se aloite menee nappiin ja toinen on samalla linjalla niin luonto hoitaa loput mutta aina se ensimmäinen fyysinen aloite on hankala ja se ensimmäinen pusukin uuden kumppanin kanssa on jo elämys :D
anteeksi lihavointi kun kone tökkii..
Kommentit (192)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:02"]
Kiinni vaan kuin sika limppuun. Sitä ne odottaa. Naiset aistii musta sen että aion panna niitä joten jos ne uskaltautuu mun luo niin asia on aina selvä.
[/quote]
Hah saahan sitä luulla :D
Koita kohteliaasti ottaa nainen kainaloon ja jossain vaiheessa suudella
Aikuisena naisena kommentoisin että... jos olen jo suostunut tulemaan sinun kotiisi elokuvailtaan niin olen jo miettinyt sitä vaihtoehtoa että entä jos haluat suudella. Jännitän sitä että onko meillä kipinää. Mietin kuumeisesti mitkä alusvaatteet laitan jos vaikka se kipinä vie mennessään.
Mutta otetaanpa sen verran rauhallisesti, että kun olemme jutelleet mukavia ja olet sillä lailla kädenojentaman päässä, ojenna kätesi ottaaksesi minua kädestä. Silität vaikka kättäni peukalollasi. Ehkä hetken kuluttua voisit sipaista minua poskesta. Jos katson sinua ja hymyilen ja kosken kättäsi, kosken vaikka käsivarttasi, voit hellästi koittaa vaikka suudella. Hellästi. Katsoen silmiin että olenko samaa mieltä.
Jos suudelma on hyvä niin ainakin minusta ei jää mitään epäselvyyttä siitä että olisiko seksi seuraavana listalla. Varaa paita jossa ei sureta jos napit sinkoaa. Mutta olenkin jo aikuinen nainen joka tietää mitä haluaa kun löytää sen. Samoin voin sanoa että jos vastinetta ei tule niin se oli siinä.
91 jatkaa vielä, että olen taatusti epävarma siitä että olenko mielestäsi viehättävä. Kaikki naiset ovat, jos he ovat kiinnostuneita miehestä. Ja nainen ei tule miehen kotiin jos ei ole kiinnostunut.
Kun tulen kotiisi minua jännittää hirveästi oletko kuitenkin kirvesmurhaaja, ja valitsinko oikeat vaatteet. Jos pidät näkemästäsi niin kerro se. Anna tulla vilpittömästi, vaikka sitten vain "vau". Siivoa, siistiydy, pukeudu siististi. Katson sitä kaikkea siitä hetkestä kun astun sisään, ja vielä arvioin sitä että oletko sellainen jonka kanssa haluan seurustella. Ole kohtelias, ota takkini, kysele miten päiväni meni. Kaikki tämä vakuuttaa minua että sinulle ei ole samantekevää kuka tuli.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:23"]
Mä en kestä miehiä, joiden on pakko juottaa viiniä, jotta pääsevät panemaan. Kai se jo osaa odottaa, että alat leffan jälkeen kouria. Se on se perinteinen ja tylsä tapa.
[/quote]Kerro ihmeessä ei-tylsä tapa, kun sellaisia tässä kaivattiin. Olet ilmeisesti niitä tahdottomia naisia, jotka eivät saa itse tehtyä aloitetta mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 06:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:20"]
Itse arvostan miestä, joka osaa avata suunsa ja kommunikoida sen sijaan, että arvailee kädet hikoillen mitä toinen mahtaa haluta. Vaikkapa "mun tekisi mieli suudella sua, saanko?" voisi olla ihan paikallaan. Tai jos olet rohkeampi ja itsevarmempi, niin "haluaisitko suudella mua?"
[/quote]
Miehet myös arvostavat naista joka osaa vihjata, sanoa ja puhua asioista ja haluistaan avoimesti sen sijaan että istuu peukalo perseessä hiljaa odottaen
[/quote]
Varmasti näin, tässä nyt kuitenkin kyseltiin vinkkejä naisilta joten vastasin siihen. Odottamista en suosittele, kyllä naiset noin yleensä toivovat mieheltä aloitteita. Nainen haluaa olla tavoiteltu, "saalis".
[/quote]
Mutta jos pakit tulee tai heti on pervo lääppijä niin alkaa ne aloitteet loppumaan ennen pitkää keltä vain mieheltä
[/quote]
Itse olen varmaan sitten erikoisempi mies. Olen aina tehnyt niin että kohdellut naista kuin herrasmies ja ollut ystävällinen mutta kumonnut kaikki ennakkoarvailut ja ennakkoluulot :D Lisäksi toki flirttaillut mutta aina jäänyt odottamaan naiselta merkkiä siihen seksiin :D. Eli jos on suudeltu niin olen siirtänyt käden vaikkapa reidelle ja odottanut tekeekö nainen mitään ja jos ei tee niin seuraavalla kerralla on yleensä sitten "ujosta tytöstä " hiukan muuttunut ja hypännyt päälle kuin kissapeto saaliiseen. Tämä on myös kätevä kikka lisätä naisen himoa :D
[/quote]
Tämä toimisi mulla. Ei välttämättä siinä tahdissa kuin mies olettaa tai haluaisi, mutta on tosi kiihottavaa jos huomaan että mies haluaisi, mutta hillitsee itseään. Sitä paitsi olen todella todella paljon halukkaampi jos saan itse edetä vs. että mies jotenkin muka kiihottavasti lähentelee. Jälkimmäinen on sellaista, että siedän yleensä lievästi pakokauhuisena koska niin on tapana että päästään asiassa eteenpäin, mutta en ikinä fantasioisi siitä, että mies kivasti alkaa lääppiä elokuvan katselun aikana tms. Tarvitsen kuitenkin sitä rohkaisua tavalla tai toisella, että mies on kiinnostunut, koska monesti sitä sitten ajattelee kuitenkin, että no jos se ei yritä niin ehkä se ei ajattele musta sen enempiä. Mutta ei sen rohkaisun tarvitse olla kosketus tai flirtti, se voi olla ihan sitä että mies kertoo mitä ajattelee eikä tee fyysistä elettä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 06:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:20"]
Itse arvostan miestä, joka osaa avata suunsa ja kommunikoida sen sijaan, että arvailee kädet hikoillen mitä toinen mahtaa haluta. Vaikkapa "mun tekisi mieli suudella sua, saanko?" voisi olla ihan paikallaan. Tai jos olet rohkeampi ja itsevarmempi, niin "haluaisitko suudella mua?"
[/quote]
Miehet myös arvostavat naista joka osaa vihjata, sanoa ja puhua asioista ja haluistaan avoimesti sen sijaan että istuu peukalo perseessä hiljaa odottaen
[/quote]
Varmasti näin, tässä nyt kuitenkin kyseltiin vinkkejä naisilta joten vastasin siihen. Odottamista en suosittele, kyllä naiset noin yleensä toivovat mieheltä aloitteita. Nainen haluaa olla tavoiteltu, "saalis".
[/quote]
Mutta jos pakit tulee tai heti on pervo lääppijä niin alkaa ne aloitteet loppumaan ennen pitkää keltä vain mieheltä
[/quote]
Itse olen varmaan sitten erikoisempi mies. Olen aina tehnyt niin että kohdellut naista kuin herrasmies ja ollut ystävällinen mutta kumonnut kaikki ennakkoarvailut ja ennakkoluulot :D Lisäksi toki flirttaillut mutta aina jäänyt odottamaan naiselta merkkiä siihen seksiin :D. Eli jos on suudeltu niin olen siirtänyt käden vaikkapa reidelle ja odottanut tekeekö nainen mitään ja jos ei tee niin seuraavalla kerralla on yleensä sitten "ujosta tytöstä " hiukan muuttunut ja hypännyt päälle kuin kissapeto saaliiseen. Tämä on myös kätevä kikka lisätä naisen himoa :D
[/quote]
Tämä toimisi mulla. Ei välttämättä siinä tahdissa kuin mies olettaa tai haluaisi, mutta on tosi kiihottavaa jos huomaan että mies haluaisi, mutta hillitsee itseään. Sitä paitsi olen todella todella paljon halukkaampi jos saan itse edetä vs. että mies jotenkin muka kiihottavasti lähentelee. Jälkimmäinen on sellaista, että siedän yleensä lievästi pakokauhuisena koska niin on tapana että päästään asiassa eteenpäin, mutta en ikinä fantasioisi siitä, että mies kivasti alkaa lääppiä elokuvan katselun aikana tms. Tarvitsen kuitenkin sitä rohkaisua tavalla tai toisella, että mies on kiinnostunut, koska monesti sitä sitten ajattelee kuitenkin, että no jos se ei yritä niin ehkä se ei ajattele musta sen enempiä. Mutta ei sen rohkaisun tarvitse olla kosketus tai flirtti, se voi olla ihan sitä että mies kertoo mitä ajattelee eikä tee fyysistä elettä.
[/quote]
Näin on. Miehen ei tarvitse koskea, voi sanoa ihan suoraan että olet uskomattoman upea nainen ja menen sinusta ihan sekaisin. Sen selvempää kutsua ja aloitetta ei voi tehdä, ja jos sen jälkeen nainen ei hymyile ja kosketa miestä, niin ei hän kyllä aiokaan minun mielestäni
Eei kannata olla niin varautunut, että on vain se yksi The Move (siitä tulee hirveä stressi). Vaan juurikin alusta lähtien hiukan koskettaa, välillä puolihuolimattomasti, välillä selvästi tahallaan. Ja odottaa, vastaako toinen jotenkin kosketukseen. Halaustervehdys ovella on hyvä myös.
Halaustervehdys ovella on hyvä, ja auttaa takki pois niin siinäkin voi vähän koskettaa.
Komppaan tuota että naisena kokee kiihottavana sen että mies osoittaa että tekee mieli ja pitää minua seksikkäänä ja haluttavana mutta kohteliaisuudesta ei käy päälle vaan antaa minun määrätä tahdin. Joka voi siis tarkoittaa kaikkea tunnista kuukauteen riippuen naisesta.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 12:21"]
Komppaan tuota että naisena kokee kiihottavana sen että mies osoittaa että tekee mieli ja pitää minua seksikkäänä ja haluttavana mutta kohteliaisuudesta ei käy päälle vaan antaa minun määrätä tahdin. Joka voi siis tarkoittaa kaikkea tunnista kuukauteen riippuen naisesta.
[/quote]
Tämähän on se mitä moni aviomies ei tunnu sisäistäneen. Ihmetellään että miksi illalla ei tipu. Kun se olisi pitänyt muistaa jo aamulla suukolla, kotiin tultua halauksella ja siinä jossain illalla pienellä taputtelulla pepulle, ehkä suukolla niskaan sanoen että kulta sä tuoksut hyvältä. Eikä sillä että yhtäkkiä kun itsestä juuri tuntuu siltä, pitäisi käydä kimppuun kuin sika limppuun.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:31"]
Mä en kestä miehiä, joiden on pakko juottaa viiniä, jotta pääsevät panemaan. Kai se jo osaa odottaa, että alat leffan jälkeen kouria. Se on se perinteinen ja tylsä tapa.
[/quote]Kerro ihmeessä ei-tylsä tapa, kun sellaisia tässä kaivattiin. Olet ilmeisesti niitä tahdottomia naisia, jotka eivät saa itse tehtyä aloitetta mitenkään.
[/quote]
Tylsää on mies joka tarvitsee alkoholia voidakseen edes koskea naista. Niin estoisella kaverilla en tee mitään. Kouriminenkin tarkoittaa sitä että herkkyyttä puuttuu tehdä siitä lähestymisestä yhteistä kommunikaatiota. Ja todellakaan en ole niitä naisia jotkaei tee aloitetta.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:31"]
[/quote]
Tylsää on mies joka tarvitsee alkoholia voidakseen edes koskea naista. Niin estoisella kaverilla en tee mitään. Kouriminenkin tarkoittaa sitä että herkkyyttä puuttuu tehdä siitä lähestymisestä yhteistä kommunikaatiota. Ja todellakaan en ole niitä naisia jotkaei tee aloitetta.
[/quote]
Aika monet kyllä tarvii rohkasuun pari olutta ja aina se helpottaa tunnelmaa. Toki sitä selvinpäinkin kehtaa alkaa hieromaan mutta sen verran monet pakit on saanut ihan kohteliaastakin lähestymistavasta ettei enää niitä alotteita jaksa niin vain tehdä. Naiset vois tehdä välillä niitä alotteita jatkuvasti niin miehetkin rohkaistuis samalla tekemään lisää
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:21"]
91 jatkaa vielä, että olen taatusti epävarma siitä että olenko mielestäsi viehättävä. Kaikki naiset ovat, jos he ovat kiinnostuneita miehestä. Ja nainen ei tule miehen kotiin jos ei ole kiinnostunut.
Kun tulen kotiisi minua jännittää hirveästi oletko kuitenkin kirvesmurhaaja, ja valitsinko oikeat vaatteet. Jos pidät näkemästäsi niin kerro se. Anna tulla vilpittömästi, vaikka sitten vain "vau". Siivoa, siistiydy, pukeudu siististi. Katson sitä kaikkea siitä hetkestä kun astun sisään, ja vielä arvioin sitä että oletko sellainen jonka kanssa haluan seurustella. Ole kohtelias, ota takkini, kysele miten päiväni meni. Kaikki tämä vakuuttaa minua että sinulle ei ole samantekevää kuka tuli.
[/quote]
Kuuluu aika paljon kuvaustasi vastaavaa toimintaa omiin käytöstapoihin. Oliko sulla pointtina tässä se että jos tuut mun luo ja olen kohtelias ja kehun niin teet itse sen aloitteet seksiin siis jos on jo treffailtu muutaman kerran aiemmin?? -ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:45"]
Kertokaahan naisen miten se aloite pitää tehdä ettei tule niitä pakkeja niin teen kyllä jatkossa aina ? En ole 30 vuoden aikana vielä sitä keinoa hoksinut
[/quote]
Ei näy naisilta vastausta ? Auttaisitte nyt miehiä kun voitte kattavasti neuvoa tekemään niinkuin haluatte ?