Miten tehdä aloite seksiin uuden tuttavuuden kanssa?
Olen tapaillut erästä naista nyt jo jonkun aikaa ja seksi voisi olla pian ajankohtaista. Sovimme naisen kanssa treffit tälle iltaa että hän tulee minun luokseni ja suunitelmissa olisi leffaa ja ruokaa ja sellaista mutta ei siis alkoholia koska nainen on autolla liikenteessä :D. Tämä on aika usein probleemana kun ei halua olla liian tyrkky ja ehdottaa heti mitään yökyläilyä tai vastaavaa ja autolla kulkeminen estää sen yhteisen viinin maistelun ja hauskan pidon.
Eli kun vaikka istuskellaan lasillisella jomman kumman luona, niin mikä on hyvä hetki lähestyä ja miten kannattaisi tehdä se aloite mahdolliseen seksiin ? Miten te naiset itse haluasitte uuden miehen lähestyvän fyysisesti ensimmäistä kertaa?
En ole ujo ihminen mutta aina tässä vaiheessa yleensä saa ujous vallan kun sydän hakkaa ja kokeilee kepillä jäätä :D. Sitten jos se aloite menee nappiin ja toinen on samalla linjalla niin luonto hoitaa loput mutta aina se ensimmäinen fyysinen aloite on hankala ja se ensimmäinen pusukin uuden kumppanin kanssa on jo elämys :D
anteeksi lihavointi kun kone tökkii..
Kommentit (192)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:33"]
Sehän se onkin kun tuo hörppy viiniä ei onnistu yleensä kun ihmiset tulee käymään niin liikkuvat autolla ja jos juomaan aletaan niin siitähän jo tietää että seuraavaksi pitää jäädä yöksi. Varsinkin ensimmäisillä treffeillä voi olla todella normaali tapa ottaa pari lasia viiniä mutta probleemaksi nousee miten saat naisen vietyä takaisin kotiin koska ei heti halua mitään yökyläilyjä ehdottaa
[/quote]
No ei mies lasista parista tule jurriin, ja jos ei puolen tunnin sisään ole tarkoitus lähteä ajelemaan, niin ne vähätkin mittaria väräyttävät huurut kyllä ehtivät haihtua.
[/quote]
ei kuka vaan heti sulata ajatustakaan siitä että juo ja lähtee ajamaan :D
Kun avaat naiselle ovdn ja hän on saanut takin riisuttua, sano että haluaisit halata häntä. Ja siinä halauksen tuoksinassa puhut jotain että kuinka hyvältä hän tuntuu. Mutta älä sano kuinka pehmoselta hän tuntuu!
Yritä olla koko ajan se joka vie, siis sellainen itsevarma keskustelija joka johdattelee asista toiseen. Silloin tällöin kehu jollain tapaa naista. Mutta älä liikaa.
Kun katsotte leffaa, kysy haluaako hän tulla sun viereen/kainaloon. Ja siitä sitten jossain vaiheessa silittelet kylkeä, niskaa, lanteita tms ja katso mikä on reaktio. Tee nuo lähesymiset niin että naisella on mahdollisuus perääntyä.
Kun sä olet muutaman kerran kehunutnaista, tyyliin olisinko saanu halata kun olit niin kauniin näköinen kun astuit ovesta sisälle ja voi kuinka ihanalta sun halaaminen tuntui, olit niinlämmin ja sun kosketus tuntui niin ihanan pehmeälle/hellälle. Niin saat hänettuntemaan itsensä todella erityiseksi ja sitähän naiset haluaa kuulla. Jos sittenkään ei pääse yhtään lähemmäksi niin unohda koko tapaus.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:57"]
Kun avaat naiselle ovdn ja hän on saanut takin riisuttua, sano että haluaisit halata häntä. Ja siinä halauksen tuoksinassa puhut jotain että kuinka hyvältä hän tuntuu. Mutta älä sano kuinka pehmoselta hän tuntuu! Yritä olla koko ajan se joka vie, siis sellainen itsevarma keskustelija joka johdattelee asista toiseen. Silloin tällöin kehu jollain tapaa naista. Mutta älä liikaa. Kun katsotte leffaa, kysy haluaako hän tulla sun viereen/kainaloon. Ja siitä sitten jossain vaiheessa silittelet kylkeä, niskaa, lanteita tms ja katso mikä on reaktio. Tee nuo lähesymiset niin että naisella on mahdollisuus perääntyä. Kun sä olet muutaman kerran kehunutnaista, tyyliin olisinko saanu halata kun olit niin kauniin näköinen kun astuit ovesta sisälle ja voi kuinka ihanalta sun halaaminen tuntui, olit niinlämmin ja sun kosketus tuntui niin ihanan pehmeälle/hellälle. Niin saat hänettuntemaan itsensä todella erityiseksi ja sitähän naiset haluaa kuulla. Jos sittenkään ei pääse yhtään lähemmäksi niin unohda koko tapaus.
[/quote]
Sori nyt, mutta tämä kuulostaa mun korviin ihan hirveälle lässyttämiselle, enkä todellakaan lämpene miehelle, joka puhuu mulle noin.
Ap:lle ja muillekin miehille: Jos nainen on tulossa sun luo, niin tosiaan jo siinä oveasta sisään tullessa on luontevaa halata tervehdykseksi. Siinä voi sanoa jotain tyyliin "Kiva nähdä! Näytät kauniilta.", mutta ei alkaa enempää lässyttää. Jos haluat sitä viiniä tarjota, niin kysy, että otatko lasillisen, muta älä tarjoa puolta pulloa, vaan vain se lasillinen.
Sohvalla vierekkäin voit sit ottaa naisen kädestä kiinni, pyyhkäistä hiuskiehkuran niasen kasvoilta tms., ja katsoa, miten nainen siihen reagoi. Jos nainen tulee luontevasti kainaloon, niin voit antaa suukon vaikka hiuksille, ja jos nainen kääntyy katsomaan sua, niin sitten huulille, ja siitä se sitten lähtee.
Turha on liikaa suunnitella ja miettiä. Jos molempia haluttaa, niin homma etenee omalla painollaan. Jos jännittää liikaa, voi olla, ettei normaalit tunteet ja halut pääse esille sen jännityksen alta. Silloin voi ihan suoraan sanoa, että mua jännittää, kun sä oot niin ihana ja nätti, joten sopiiko, että edetään hitaasti.
Itsevarmuus on kummassakin sukupuolessa seksikästä, joten ei kannata velloa niissä epävarmuuden tunteissa. Jos ollaan jo tapailuasteelle päästy, niin voi luottaa siihen, että jotain kiinnostusta on.
Jos on niin epävarma itsestään, et pitää kysellä tällasia AV-palstalla, niin tuleeko siitä seksistä ees mitään???
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:33"]
Sehän se onkin kun tuo hörppy viiniä ei onnistu yleensä kun ihmiset tulee käymään niin liikkuvat autolla ja jos juomaan aletaan niin siitähän jo tietää että seuraavaksi pitää jäädä yöksi. Varsinkin ensimmäisillä treffeillä voi olla todella normaali tapa ottaa pari lasia viiniä mutta probleemaksi nousee miten saat naisen vietyä takaisin kotiin koska ei heti halua mitään yökyläilyjä ehdottaa
[/quote]
No ei mies lasista parista tule jurriin, ja jos ei puolen tunnin sisään ole tarkoitus lähteä ajelemaan, niin ne vähätkin mittaria väräyttävät huurut kyllä ehtivät haihtua.
[/quote]
Itse en tällaiseen säätämiseen alkaisi ja alkaisi kyllä miettimään millainen toinen on jos ehdottaa viininmaistelua auton ajon kanssa ja panettaa sitä sillä että voi myöhemmin ajaa. Paras lähtökohta on että jos otat enemmän kuin 1 kaljan niin et aja ollenkaan!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:20"]
Itse arvostan miestä, joka osaa avata suunsa ja kommunikoida sen sijaan, että arvailee kädet hikoillen mitä toinen mahtaa haluta. Vaikkapa "mun tekisi mieli suudella sua, saanko?" voisi olla ihan paikallaan. Tai jos olet rohkeampi ja itsevarmempi, niin "haluaisitko suudella mua?"
[/quote]
Miehet myös arvostavat naista joka osaa vihjata, sanoa ja puhua asioista ja haluistaan avoimesti sen sijaan että istuu peukalo perseessä hiljaa odottaen
[/quote]
Tää on niin totta mutta ihme ettei ole himolla alapeukutettu heti :D
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 06:19"]
Itse arvostan miestä, joka osaa avata suunsa ja kommunikoida sen sijaan, että arvailee kädet hikoillen mitä toinen mahtaa haluta. Vaikkapa "mun tekisi mieli suudella sua, saanko?" voisi olla ihan paikallaan. Tai jos olet rohkeampi ja itsevarmempi, niin "haluaisitko suudella mua?"
[/quote]
Miehet myös arvostavat naista joka osaa vihjata, sanoa ja puhua asioista ja haluistaan avoimesti sen sijaan että istuu peukalo perseessä hiljaa odottaen
[/quote]
Varmasti näin, tässä nyt kuitenkin kyseltiin vinkkejä naisilta joten vastasin siihen. Odottamista en suosittele, kyllä naiset noin yleensä toivovat mieheltä aloitteita. Nainen haluaa olla tavoiteltu, "saalis".
[/quote]
Mutta jos pakit tulee tai heti on pervo lääppijä niin alkaa ne aloitteet loppumaan ennen pitkää keltä vain mieheltä
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 06:19"]
[/quote]
[/quote]
Varmasti näin, tässä nyt kuitenkin kyseltiin vinkkejä naisilta joten vastasin siihen. Odottamista en suosittele, kyllä naiset noin yleensä toivovat mieheltä aloitteita. Nainen haluaa olla tavoiteltu, "saalis".
[/quote]
Mutta jos pakit tulee tai heti on pervo lääppijä niin alkaa ne aloitteet loppumaan ennen pitkää keltä vain mieheltä
[/quote]
Itse olen varmaan sitten erikoisempi mies. Olen aina tehnyt niin että kohdellut naista kuin herrasmies ja ollut ystävällinen mutta kumonnut kaikki ennakkoarvailut ja ennakkoluulot :D Lisäksi toki flirttaillut mutta aina jäänyt odottamaan naiselta merkkiä siihen seksiin :D. Eli jos on suudeltu niin olen siirtänyt käden vaikkapa reidelle ja odottanut tekeekö nainen mitään ja jos ei tee niin seuraavalla kerralla on yleensä sitten "ujosta tytöstä " hiukan muuttunut ja hypännyt päälle kuin kissapeto saaliiseen. Tämä on myös kätevä kikka lisätä naisen himoa :D
Kun avaat naiselle ovdn ja hän on saanut takin riisuttua, sano että haluaisit halata häntä. Ja siinä halauksen tuoksinassa puhut jotain että kuinka hyvältä hän tuntuu. Mutta älä sano kuinka pehmoselta hän tuntuu! Yritä olla koko ajan se joka vie, siis sellainen itsevarma keskustelija joka johdattelee asista toiseen. Silloin tällöin kehu jollain tapaa naista. Mutta älä liikaa. Kun katsotte leffaa, kysy haluaako hän tulla sun viereen/kainaloon. Ja siitä sitten jossain vaiheessa silittelet kylkeä, niskaa, lanteita tms ja katso mikä on reaktio. Tee nuo lähesymiset niin että naisella on mahdollisuus perääntyä. Kun sä olet muutaman kerran kehunutnaista, tyyliin olisinko saanu halata kun olit niin kauniin näköinen kun astuit ovesta sisälle ja voi kuinka ihanalta sun halaaminen tuntui, olit niinlämmin ja sun kosketus tuntui niin ihanan pehmeälle/hellälle. Niin saat hänettuntemaan itsensä todella erityiseksi ja sitähän naiset haluaa kuulla. Jos sittenkään ei pääse yhtään lähemmäksi niin unohda koko tapaus.
[/quote]
Teoriassa ja tekstinä näyttää hyvältä mutta todennäköisesti olet kaiken tämän jälkeen naisen mielestä nössö tylsä pelkuri
Te jotka oletatte että miehen pitää aina tehdä aloitte kaikessa niin nyt on vuosi 2015. Tuo periaate antaa teistä hyvin kuvaa että miehen pitää tehdä muutkin asiat vain koska on mies. Mitä te sitten annatte siihen parisuhteeseen muuta kuin itsenne ?? Ei varmaan kannata ihmetellä että seksikin vähenee jos miehen pitää ajatusten lukemisen lisäksi olla kokoajan tekemässä eikä siltikään kelpaa
[/quote]
'Tuo vierekkäin silittely kuulunee yleisimpään aloitteeseen mutta kiva olis niitä silittelyjä saada naiseltakin ja kosketusta sillä miehetki tykkää hipsutuksesta uskokaa pois
Odottelet vielä vähän aikaa niin nainen pistää sut vässykkä-öö-mappiin, sen jälkeen osaat seuraavan ihmisen kanssa tehdä aloitteita. Elämä opettaa. Katsos, kun vaikka se nainen torjuisi lähentelysi, on silti parempi tehdä aloite kuin olla tekemättä!
The Naked Man: Odotat, että nainen menee esim. vessaan, ja hänen ollessaan siellä, riisut kaikki vaatteesi ja jäät alasti odottamaan. Kyllä sä sitten huomaat että haluaako se vai ei.
Minulla on myös tuollainen ongelma. Olen tapaillut miestä jo pari kuukautta ja hän on jäämässä vappuna yöksi. Halausta pidemmälle ei olla päästy. Molempia jännittää varmaan ihan hirveesti.
Teet vanhan sormitempun kikkelilläs. Eli kun tyttö katsoo muualle, niin sanot " hei anneli" ja kun anneli katsoo sinuun päin niin hänen poskensa tökkää sinun kikkeliin eikä sormeen! Sitten vain naurat ja sanot vaikka "kukkuu"
Kyllä on tytöllä naurussa pitelemistä!:D
Kertokaahan naisen miten se aloite pitää tehdä ettei tule niitä pakkeja niin teen kyllä jatkossa aina ? En ole 30 vuoden aikana vielä sitä keinoa hoksinut
Kiinni vaan kuin sika limppuun. Sitä ne odottaa. Naiset aistii musta sen että aion panna niitä joten jos ne uskaltautuu mun luo niin asia on aina selvä.
Tänne kaivattas kovasti naisiltä niitä ohjeita lisää aloitteen tekemiseen. Pistetään kaikki kyllä korvan taakse =)) - Ap
[/quote]
[/quote]