Tää mamma äänesti Keskustaa.
Äänestin tänään ennakkoon ja puolueen valinta oli todella helppoa. Keskusta!
Kommentit (24)
Viisas valinta.:) Mä aion tehdä aivan samoin.
ei tartte asua landella äänestäessään keskustaa- se riittää että on järkeä äänestää keskustaa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:29"]
Oletko lande? vai miksi juuri keskusta?
[/quote] Olen Jyväskylästä kotoisin, mutta asunut jo lähes 20 v. Helsingissä. #Ap.
[/quote]tyhmä akka
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:49"]
Kepu pettää aina
[/quote] touché
Onneks keskustalla oli sentään perustulo ohjelmassa. Itse äänestän vasemmistoa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:08"]Onneks keskustalla oli sentään perustulo ohjelmassa. Itse äänestän vasemmistoa.
[/quote]
Nuija.
Mä voin täällä myös tunnustaa, että näissä vaaleissa äänestän keskustaa.
Yleensä äänestäisin Kokoomusta, mutta viime vaalikauden hallituspuolueiden tekemättä jättämisiä nyt vaan ei voi palkita äänestämällä.
Suurin syy vaihtamiselle on Juha Sipilä, uskon että hänellä on johtamisominaisuuksia ja kyky yhtenäistää kansaa nyt tuleviin ja edessäoleviin taloudellisiin uhrauksiin. Ja rohkeutta tehdä ne.
Pienpuolueet eivät tässä suhteessa kiinnosta, siellä ei äänellä ole tarpeeksi vaikutusvaltaa.
Ja Persut... no niin..
Menin kerran vipuun ja äänestin Keskustaa, vaikka asuin pääkaupunkiseudulla. Ei koskaan enää uudestaan, pettivät silloin ja pettävät uudestaan. Mutta kaikkea täytyy näköjään kokeilla kerran.
Mäkin äänestin tänään ennakkoon ja Keskustaa. Asun Espoossa, eikä todellakaan tarvitse asua maalla ollakseen oikealla tavalla järkevä.:D
Minä taas en missään tapauksessa äänestä keskustaa. Alkavat taas rakentamaan ohitusteitä ja moottoritien pätkiä hevon kuuseen. Valtaväylät ja oikeasti ruuhkaiset väylät kurjistuvat entisestään kun perähikiälle pitää saada moottoritie. Koska suurin osa keskustan kansanedustajista tulee maalta.
Kerran pari vaimolta hyväksyisin moisen hölmöilyn, sitten menisi lusikat jakoon.
Vähintään pyytäisin ettei tuttaville, sukulaisille ja naapureille kertoisi ja mieluummin valehtelisi minullekin äänestäneensä jotain muuta.
41v m
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:29"]
Oletko lande? vai miksi juuri keskusta?
[/quote] Olen Jyväskylästä kotoisin, mutta asunut jo lähes 20 v. Helsingissä. #Ap.