Onko tämä jumalaton palsta ?
Eikö jouluna puhuttaisi paimenista ,enkeleistä,perheestä,tähdistä. .....
Kommentit (17)
Jeesus pelastaa yhä! Siunattua Jeesuksen syntymäjuhlaa kaikille!
Jumalia on niin erilaisia mutta eikös nyt juhlita sitä Jeesusta? Menee vaan Suomessa aina nämä juhlat niin hartaaksi että rupeaa masentamaan.
On 90% jumalaton, valitettavasti moderoinnin vuoksi.
Uskovia varmasti täälläkin on, eivät vaan viitsi tehdä aloituksia kun ne poistetaan tai trollataan.
Vierailija kirjoitti:
On 90% jumalaton, valitettavasti moderoinnin vuoksi.
Uskovia varmasti täälläkin on, eivät vaan viitsi tehdä aloituksia kun ne poistetaan tai trollataan.
Saat tämän kuulostamaan jotenkin ikävältä asialta?
Se on ikävä asia. Mietitään miksi nuorten pahoinvointi lisääntyy koko ajan, on silmitöntä väkivaltaa ja jopa murhia. Ja samaan aikaan Jeesus ja Hänen opetuksensa"Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi" ja "tee muille niin kuin toivoisit heidän tekevän itsellesi" jne on unohdettu.Vain Jeesus antaa toivon ja tulevaisuuden ja antaa synnit anteeksi ja voiman tehdä parannusta. Ja mikä tärkeintä: Rauhan sydämeen ja ikuisen elämän.
Joulujuhlat on lopetettu ja halloween tärkein juhla. Piruineen ja noitineen.
Yllättävän paljon saatananpalvojia.
Jeesus oli venäläinen kantoraketti.
Kyllä on. Täällä harrastetaan Borgseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan vietät auringonjumalan syntymäjuhlaa (pakanallinen juhla). Jeesus syntyi syyskuun loppupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan vietät auringonjumalan syntymäjuhlaa (pakanallinen juhla). Jeesus syntyi syyskuun loppupuolella.
Kyllä minä juhlin Jeesuksen syntymää.
Joku muu voi tehdä muuta jos haluaa.
En tiedä, mutta eikös siitä tule jumalallinen silloin jos Jumala on siellä eli Jeesus sydämissämme. :)
Minä ainakin olen täysi pakana ja juhlin keskitalven juhlaa. Jeesus ei edes syntynyt jouluna, olettaen että oli oikea historiallinen henkilö.
Jeesus elää ja ihmisiä tulee edelleen uskoon.
Juu