Oikeesti sain puolisolta lahjaksi
jonkun harlekiinipokkarin ja semmosen suklaakonvehtilaatikon mitä joka marketissa. Ostanut varmaan kauppareissulla lähikaupasta. Siinä se. Itselleen oli ostanut usean sadan lahjan. Tää on niin tässä.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ostin nuorena miehelle kalliin tuoksun ja sain häneltä Prisman alelaatikosta ostetun kirjan.
Saita oli saita joulunakin.
Joo ja saituus loppuu kun itseään ajattelee.
Ois säästänyt tuonkin vitosen tai kympin mikä noihin on mennyt. Ihan turhaa pas×aa. Ap
Jos annoin exälle imurin joululahjaksi.
Onneksi olen sinkku!
Naurattaa nämä mies sitä/mies tätä - avautumiset. 😆
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen sinkku!
Naurattaa nämä mies sitä/mies tätä - avautumiset. 😆
Puolisoni on siis nainen, olen lesbo!ap
Eiks tuo ole noin hyvä: itselle kallis mieleinen lahja ja toiselle jotain pientä ajatuksen vuoksi. Kun kumpkin tekee näin, niin ei ole mitään ongelmaa. Huonoin vaihtoehto on ostaa toiselle kallis lahja, joka ei vastaa saajan toivoita. Kymppi hukaan ei haitaa, mutta satasen hukkaostos tuntuu pahalle etenkin saajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen sinkku!
Naurattaa nämä mies sitä/mies tätä - avautumiset. 😆Puolisoni on siis nainen, olen lesbo!ap
Oliko se harlekiinipokkari edes lesborakkaudesta?
Ite pitää ostaa omat lahjat. En saanu mitään, mies mököttää jo toista päivää jostain syystä. Tein tilausta Stockmannin alekoodeilla ja vähän Applesta kelloa yms. Ja ite maksan kaiken ja kaikki mulle, ei miehelle. Pitäkää oma-arvonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen sinkku!
Naurattaa nämä mies sitä/mies tätä - avautumiset. 😆Puolisoni on siis nainen, olen lesbo!ap
Pari kuin pari, ongelmia on lahjojen valinnassa näköjään.
Sain lahjaksi vaa’an. Ja vielä exältä.
Oltiin sovittu, ettei osteta lahjoja toisillemme. Minä en ostanut miehelle mitään kun kerran niin oli sovittu. Mies varmaan pettyi.
Mies oli rikkonut sopimuksen ostamalla minulle lahjakortin kosmetologille. Ja eri kosmetologille, jonka luona yleensä käyn. Joudun nyt siis miehen sopimusrikkomuksen vuoksi pettämään vakkarikosmetologiani menemällä toisen luokse.
Niin paljon pahaa mieltä kun ei pidetä kiinni siitä mitä on sovittu.
Kai omilla rahoilla saa itselleen ostaa mitä haluaa. Osta ap sinäkin itsellesi lahja. Niin minäkin teen. En minä saa kuin muutaman euron lahjoja. Itse ostan itselleni kalliit.
Ostin nuorena miehelle kalliin tuoksun ja sain häneltä Prisman alelaatikosta ostetun kirjan.
Saita oli saita joulunakin.