En saanut yhtään lahjaa tänä jouluna
Ei siinä mitään, joulu on lasten juhla, mutta kyllä silti muistui mieleen kaikki ne lahjat mitä on muille ostanut vuosien varrella. Kuulostan ehkä katkeralta, mutta ei olisi pitänyt ostaa kenelläkään yhtään mitään.
No, nyt voi ainakin hyvällä omallatunnolla olla ostamatta kenelläkään yhtään mitään.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vihdoin päässyt siihen ikään, että en oikeasti kaipaa enää itselleni mitään lahjoja. Tätä ennen edelsi vaihe, jolloin varmuuden vuoksi ostin itselleni jotain kivaa siltä varalta, etten saa muilta mitään mieluista. Tätä suosittelisin ap:llekin. Osta jotain kivaa itsellesi, laita pakettiin ja korttiin vaikka antajaksi Salainen ihailija tms. Tai voihan se olla nimetön lahja, laitat siihen vaan oman nimen ja ihmettelet sitten kovasti, kuka osasi antaa näin hyvän lahjan!
Jos harmittaa, kun olet aiemmin jäänyt ilman, niin osta useita lahjoja itsellesi! Ei se ole kiellettyä ollenkaan! Ja jätä ne toisten lahjat ostamatta, jos et heiltä mitään takaisin saa. Pienille lapsille voit toki jotain ostaa.
On aivan turhaa pilata joulua sillä, että toivoo lahjoja ja jää ilman. Ei sitä jouluna enää saa korjattua, joten joulu menee pilalle jos ne kaivatut lahjat jäävät saamatta. Vain prinsessasaduissa voi saada kivat lahjat pelkällä ajatuksen voimalla, oikeassa elämässä on parempi että hankkii ne itse, niin voi jouluna sitten tyytyväisenä availla paketteja.
Olen päässyt samaan ikään. Unohtui mainita aloituksessa, että ennen joulua oli kauheat palopuheet siitä, että aikuisille ei osteta mitään. Kuitenkin kaikille muille aikuisille niitä ostettiin. En kyllä aio enää auttaa kyseisiä tyyppejä enää mitenkään & saati ostaa heille minkäänlaisia lahjoja.
Ostin itselleni 2 lahjaa. Voit ostaa itsellesi uudenvuoden lahjan kiitokseksi.
Ostat alemyynneistä itsellesi useamman lahjan.
Tosi kurja tilanne. Eihän tossa olennaisinta oo se lahja, vaan se viesti, minkä joutuu lukemaan rivien välistä, kun on ainoa, joka jätetään ilman.
Onko sulla vaimoa? Kyllä voisi ehkä kahden kesken hänelle mainita, että sua vähän tilanne harmittaa ja hän hyvässä lykyssä ymmärtää ja osaa lohduttaa.
Mä olisin melko romuna tuollaisesta.
Minä olen vihdoin päässyt siihen ikään, että en oikeasti kaipaa enää itselleni mitään lahjoja. Tätä ennen edelsi vaihe, jolloin varmuuden vuoksi ostin itselleni jotain kivaa siltä varalta, etten saa muilta mitään mieluista. Tätä suosittelisin ap:llekin. Osta jotain kivaa itsellesi, laita pakettiin ja korttiin vaikka antajaksi Salainen ihailija tms. Tai voihan se olla nimetön lahja, laitat siihen vaan oman nimen ja ihmettelet sitten kovasti, kuka osasi antaa näin hyvän lahjan!
Jos harmittaa, kun olet aiemmin jäänyt ilman, niin osta useita lahjoja itsellesi! Ei se ole kiellettyä ollenkaan! Ja jätä ne toisten lahjat ostamatta, jos et heiltä mitään takaisin saa. Pienille lapsille voit toki jotain ostaa.
On aivan turhaa pilata joulua sillä, että toivoo lahjoja ja jää ilman. Ei sitä jouluna enää saa korjattua, joten joulu menee pilalle jos ne kaivatut lahjat jäävät saamatta. Vain prinsessasaduissa voi saada kivat lahjat pelkällä ajatuksen voimalla, oikeassa elämässä on parempi että hankkii ne itse, niin voi jouluna sitten tyytyväisenä availla paketteja.