Tytölle nimi?
Mitä mieltä nimestä Laila Kyllikki Vellamo "sukunimi"?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:35"]
Ap, miten olisi Salla Vellamo?
[/quote]
Tai Kylli Vellamo.
Kylli on Kylie englanniksi, se olisi helppo selittää jos tie veisi joskus ulkomaille asumaan :)
[/quote]
Kylli on myös ihana nimi. Tunnen vain yhden pikku-Kyllin enkä voi valitettavasti käyttää sitä nimeä. Lisäksi pidän tuosta kki-päätteestä. Ap
No ei nyt Vennamoa!!! Haloo :D Et kai ole tosissasi?
Minun mielipiteeni: Kyllikki ja Vellamo eivät ole kivoja nimiä. Minua harmittaisi jos olisin saanut jomman kumman nimen ja hävettäisi kertoa muille toista nimeäni. Ehdotan samaa kuin 13 eli Tuulikki ja/tai Vanamo.
Laila Kyllikki Vellamo on tosi kaunis ja sointuva, antakaa mennä vaan.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:54"]No ei nyt Vennamoa!!! Haloo :D Et kai ole tosissasi?
Minun mielipiteeni: Kyllikki ja Vellamo eivät ole kivoja nimiä. Minua harmittaisi jos olisin saanut jomman kumman nimen ja hävettäisi kertoa muille toista nimeäni. Ehdotan samaa kuin 13 eli Tuulikki ja/tai Vanamo.
[/quote]
No okei, on se Vellamo <3
Noita kahta voisin myös harkita mutta olen kiintynyt juuri Kyllikkiin ja Vellamoon. Mutta onko nimi itsessään liian pitkä kolmella nimellä ja mikä järjestys olisi paras, kun Laila on kuitenkin kutsumanimi?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:54"]No ei nyt Vennamoa!!! Haloo :D Et kai ole tosissasi?
[/quote]
No okei, on se Vellamo <3
Noita kahta voisin myös harkita mutta olen kiintynyt juuri Kyllikkiin ja Vellamoon. Mutta onko nimi itsessään liian pitkä kolmella nimellä ja mikä järjestys olisi paras, kun Laila on kuitenkin kutsumanimi?
[/quote]
Niin ja sanotko vielä mikä Kyllikissä ja Vellamossa mättää? Miksi et haluaisi niitä itsellesi? Vellamossa kiehtoo, että se on veden haltia / taruolento ja Kyllikissä "tätimäisyys" ja tuo vanha kki-pääte.
Apua!
Ristiäiset on sunnuntaina ja vieläkään ei ole nimi tiedossa! Kärsin täällä unettomia öitä.
Laila Kyllikki "Nieminen"
Vai
Laila Vellamo "Nieminen"
Vai
Laila Kyllikki Vellamo "Nieminen"
Vai
Laila Vellamo Kyllikki "Nieminen"
Vai
Vellamo Laila Kyllikki "Nieminen" (Laila kutsumanimenä)
Ap
Olen kaivannut sinua Kyllikki, kun kohtalon tuuli kaarnalaivaa keinuttaa. Sinä miestenlehdessä pyllistit ja mua juopporentuksi pystybaarissa solvataan.
- Leevi and the Leavingis-
tai
Nyrkkikyllikki. Nämä tulee ekana mieleen. Jätä se Kyllikki pois. Laila Vanamo. Ei mitään Vellamoita tai Pekka Vennamoitakaan.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 08:16"]Ei Kyllikille!
[/quote]
Rakastamme siis kaikkia noita kolmea nimeä yksittäin. Auttakaa meitä tekemään nimistä sointuva kokonaisuus! Haluaisin niin kaikki nimet mukaan mutta en haluaisi lapsen kärsivän liian pitkästä tai sointumattomasta nimestä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 08:22"]Olen kaivannut sinua Kyllikki, kun kohtalon tuuli kaarnalaivaa keinuttaa. Sinä miestenlehdessä pyllistit ja mua juopporentuksi pystybaarissa solvataan.
tai
Nyrkkikyllikki. Nämä tulee ekana mieleen. Jätä se Kyllikki pois. Laila Vanamo. Ei mitään Vellamoita tai Pekka Vennamoitakaan.
[/quote]
En pidä kukkanimistä. Vellamosta pidämme molemmat.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 08:22"]Olen kaivannut sinua Kyllikki, kun kohtalon tuuli kaarnalaivaa keinuttaa. Sinä miestenlehdessä pyllistit ja mua juopporentuksi pystybaarissa solvataan.
tai
[/quote]
Niin ja ihan joka nimestä saa rallatuksen aikaan. Mikä edes on nyrkkikyllikki? En ole kuullutkaan.
Ap
Aivan takuulla kiusataan, jos on Kyllikki. Ekana tuli tosiaan tuo miestenlehdessä pyllistit -laulu ja sitten tietty vääntöjä kullikki jne.
Laila Vellamo on hyvä ja jos pitää kki päätteistä, niin sitten vaikka Annikki, Lemmikki, Päivikki... Miten olisi Laila Lumikki Vellamo?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 08:32"]Aivan takuulla kiusataan, jos on Kyllikki. Ekana tuli tosiaan tuo miestenlehdessä pyllistit -laulu ja sitten tietty vääntöjä kullikki jne.
Laila Vellamo on hyvä ja jos pitää kki päätteistä, niin sitten vaikka Annikki, Lemmikki, Päivikki... Miten olisi Laila Lumikki Vellamo?
[/quote]
No Päivikkiä voisi harkita. Mutta aika loppuu kesken!
Sopisiko Laila Päivikki Vellamo "Nieminen" sitten muuten nimenä?
Ap
Laila Kyllikki on mun mielestä parempi. Kyllikki antaa tuohon enempi ryhtiä kuin Vellamo.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:32"]Nolo nimi.
[/quote]
Mutsis oli nolo ku sua teki.
[/quote]
Apua, mistä tiesit, oletko hakkeroinut minut???
Ap täällä palaa tuskastelemaan asiaa. Nimen päättämisellä alkaa olla jo kiire eikä valmista tule, valvon täällä yöt asiaa :(
Saisinko lisää mielipiteitä?
Ps. muutin yhden nimen aloituksessa jotta nimeä ei tunnistaisi, joten nimi ei ole kokonaisuudessaan niin älläinen. Kerrottakoon oikea nimi: Laila Kyllikki Vennamo. Onko paha?