Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rivot naiset, kertokaa kuinka pettäisitte minua

Vierailija
08.04.2015 |

Minulla on ollut vain kilttejä tyttöystäviä ja seuraavaksi haluaisin sellaisen joka juoksentelee vieraissa mutta on silti henkisesti sitoutunut minuun.

Kertokaa mistä tällaisen löytäisi.

Kerokaa fantasioita joissa olette tuo nainen ja kuinka tulette esim pantuna kotiin sunnuntaiaamuna.

t.mies 33v

Tämä oli ensin vahingossa av palstalla josta poistettiin

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kesä ja olisimme tulossa juhannuskokolta leirintäalueelle telttaan yöksi. Siinä yöpuulle mennessäni ja pesuhuonerakennuksessa hampaita pestessäni törmäisin humalaiseen teiniporukkaan, josta en pääsisi millään eroon. Sinä nukkuisit jo teltassa. Teinipoikien ujo ja kokematon flirtti saisi minut kiihottumaan ja lähtisin viettämään heistä komeimman kanssa yötä hänen telttaansa. Välittömästi riisuisimme ja näkisin teinin jöpöttävän elimen edessäni. Siinä olisi iso nuppi ja se tuoksuisi siltä kuin sitä ei olisi pesty kahteen päivään. Antaisin hänen ottaa minut paljaalla sillä poika tunnusti humalassa olevansa neitsyt. Tauteja ei siis tarvitsisi pelätä. Laukeaisin kerran ratsastusasennossa ja teinini laukeaisi kahdesti, ensin sisälleni lähetyssaarnajassa ja sitten välilihani tienoille nilkat korvissa -asennossa. Tulisin peseytymättä viereesi nukkumaan.

Aamulla herättäisiin yhtä aikaa ja suudeltaisiin romanttisesti. Rakastan sinua ihana mieheni. Katsotaan yhdessä omistusasuntoja Oikotieltä kunhan päästään vuokrakämppäämme. Minua alkaa pissattamaan ja teen tarpeeni puskassa. Puskan alta näet alapääni, joka on kuivuneesta spermasta takkuinen. Huomaan sen ja tajuan etta tajuat mista tämä johtuu. Kerron sinulle kaiken ja nauramme yhdessä asialle. Kun kuulet ettäpoika oli neitsyt uskallat ottaa minut viela teltassamme ennen kuin pakkaamme retkeilytavarat. Kotimatkalla mietimme että kannattaisi ehkä ajella posliinit vastaisuuden varalle sillä teinipojan siemnneste on tuhrinut meidän molempien paikat sottaisiksi. Toisaalta pidämme siitä.

Vierailija
2/22 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että pitää ap paikkansa. Haluat vain kuulla rivoja juttuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kulttuuritutkijana Papua-uudesa Quineassa. Kaukaisen heimon elämään tutustumisen ehtona oli se että minunkin tulee olla alasti siellä heimokylässä. Olemme joka ilta skypeyhteydessä toisiimme ja näet kuinka istun estoitta tavara levällään heimomiesten keskellä. Kukaan ei kuitenkaan tee minulle mitään pahaa. Tiedän ainoastaan että ulkohuussissa käydessäni miehet tuijottavat minua sieltä huussin reiän takaa ja runkkaavat. 

Vierailija
4/22 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n fantasia on todella yleinen, arvelisin että ainakin joka kymmenes mies on joskus haaveillut vaimostaan saamassa vierasta. Eräs ongelma tässä vaan on, aisurin elämässä on tärkeää juurikin se, että pitkässä suhteessa ollut kiltti nanen nussii vieraiden kanssa ja mies kannattaa aisaa. En ole juuri koskaan kuullut suhteesta, joka olisi alkanut tällaisissa merkeissä. 

Osaavalle alfaurokselle riittää todellakin kynnettävää ja verbaalisesti lahjakas nettialfa voi vaikka elättää itsensä aisureiden kustannuksella. 

Vierailija
5/22 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin sulle kuinka tapasin salilla miehen joka auttoi mua nostoissa. Törmäsin mieheen lähtiessäni vielä salilta ja hän pyysi minua kahville joku päivä. Sitten lähtisin kahville miehen kanssa ja laittaisin sulle viestejä. "Lähdettiin nyt miehen kämpälle. Ilmotan myöhemmin tuunko yöksi kotiin." Tulisin illalla kotiin aivan kiimasena ja märkänä. Hoitele mut loppuun koska toi mies ei osannu. Istuisin sun päälle ja ratsastaisin sut loppuun. Sen jälkeen laittaisin sut nuolemaan mut.
N35

Vierailija
6/22 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin sulle kuinka yks entinen hoito ehdotti seksiä, mutta olin vähän nihkeenä. Mies lupas mulle kuitenkin 100€ jos sais panna mua. Pyytäisin sua lähteen kauppaan ja matkalla sinne saisit heittää mut tän miehen luokse kaupunkiin jossa menisin hotelliin tän miehen kanssa. Sanoisin soittavani sulle kun tuut hakeen. Menisin hotellihuoneeseen ja saisin ihanan hieronnan tuolta mieheltä ja sen jälkeen ihanaa seksiä. Niin ja tietysti sen rahan. Soittaisin sulle, että tule hakemaan mut. Hakisit mut ja päästäis kotiin, mä pyytäisin sut suihkuun mun kanssa niin saisit pestä mut.

Vierailija
7/22 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:40"]

Kertoisin sulle kuinka tapasin salilla miehen joka auttoi mua nostoissa. Törmäsin mieheen lähtiessäni vielä salilta ja hän pyysi minua kahville joku päivä. Sitten lähtisin kahville miehen kanssa ja laittaisin sulle viestejä. "Lähdettiin nyt miehen kämpälle. Ilmotan myöhemmin tuunko yöksi kotiin." Tulisin illalla kotiin aivan kiimasena ja märkänä. Hoitele mut loppuun koska toi mies ei osannu. Istuisin sun päälle ja ratsastaisin sut loppuun. Sen jälkeen laittaisin sut nuolemaan mut. N35

[/quote]

Kiitos. Kerro tarkempia yksityiskohtia sieltä miehen kämpiltä. Pliiiis, kulta <3

Vierailija
8/22 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No istuttiin iltaa kahvilassa ja juttu luisti mainiosti kun puhuttiin salilla käymisestä ja treenaamisesta. Mies kertoo avoimesti mulle elämästään ja treeni harrastuksesta ja siitä kuinka ei ehdi tapailla naisia tai hänen kohdalleen ei ole osunut sopivaa naista joka olisi rento ja hyväntuulinen. Sitten puhutaan kaikesta muustakin hän kertoo kuinka on rementoinut juuri rivari kaksionsa kylppärin ja innostun asiasta kovin koska meidänkin kämppää pitäisi vähän remontoida. Mies on ammatiltaan raksamies joten hänen remontoinnit sujuu kätevästi. Miehen käsistä näkee kuinka hän ontehnyt paljon fyysistä työstä. Kova iho käsissä kertoo sen, että kuraa on tullut sekoteltua enemmänkin. Ehdotan että olisi mukava nähdä tuo remontoitu kylppäri ja mies ojentaa kätensä ja sanoo "Lähdetään katsomaan" Hän ohjaa minut autolleen ja ajamme miehen kodille.

Tilanne alkaa ihan normaalina katseluna kämpässä. Hienon näköistä, myönnän. Miehellä on kyllä remontointitaidot kunnossa eikä kämppä ole mikään poikamisboxi vaan siisti nuoren miehen koti. Ihmeen siisti 25vuotiaan kodiksi. Ihastelen saunaa ja kylppäriä ja mies kysyy haluanko käydä saunassa ja sehän sopii minulle. Hän napauttaa saunan päälle ja menemme olohuoneeseen. Mies ottaa paidan pois ja kysyy "Kai se sopii, että mä tulen kanssa?" Juu sopiihan se mulle sanon. Mies tarjoaa minulle viiniä. No voinhan mä ottaa. Seison olohuoneen karvaisella matolla ja mies tuo minulle lasin viiniä. En oikein tiedä mihin tilanne on johtamassa, mutta pilluni on ainakin jo ihan märkä. Hän astuu aivan kiinni minuun ja ottaa minua lanteilta kiinni. Nostaa paitaani ylös päin ja naurahdan. "Sähän menet suoraan asiaan." "No eikö tässä olla saunaan menossa?" Hän nostaa paitaani ja suutelee minua. Hän riisuu paitani ja housuni pois. Seisoo edessäni pelkät farkut jalassa ja kysyy "Mennäänkö". Kulautan viinit suuhuni ja lasken lasin pöydälle. Otan miestä vyöstä kiinni ja sanon "eikö nämä pitäisi sitten riisua kanssa?" Avaan miehen vyön ja napit ja lasken housut hitaasti alas. Olen polvillani miehen edessä ja hänen puolikova kulli on suoraan naamani edessä. Laitan sen hitaasti suuhuni ja tunnen sen kovettuvan kunnolla. Miehellä on kokoa enemmän kuin sinulla kulta, mutta saan kalun hellästi suuhuni lähes kokonaan.

"Mä ymmärsin että sulla on mies?" "Onhan mulla, mutta se haluaa jakaa mua ja mä haluan jakaa itseäni sulle" Mies nostaa mut ylös  ja kävelemme suihkuun. Huuhtelen itseni ja miehen. Pyydän miestä pesemään selkääni ja asetun kasvot vasten seinää. Ojennan peppuni kohti miestä ja mies tarttuu lanteistani kiinni. Hän työntyy sisääni takaa päin ja nai minua rennosti ja tiukasti. Se tuntuu niin hyvältä. Haluan mennä vielä sänkyyn jatkamaan joten pyydän mieheltä että testaisimme hänen sänkynsäkin vielä. Remontin jäljiltä miehellä on myös uusi sänky jossa ei ole vielä yksikään nainen ollut. Laitan miehen selälleen makaamaan ja asetun kyrvän päälle istumaan hitaasti ja tiukasti. Mun pillu on niin märkä... tuo mies on niin kuuma. Ratsastan hetken ja mies laukeaa aika nopeasti. Hymyilen ja totean näin jaetaan naista. "Haluaisit sä nyt viedä mut kotiin?" "Kyllähän mä voin. Tuutko joskus toistekin katsoon mun uusia kakkeleita?" "Totta kai tuun. Toi saunahan jäi testaamatta kokonaan." Mies ajaa mut kotiin melkein ovelle. "Kiitos kahvista!" huikkaan miehelle ja kävelen kotiin.

Löydän sut keittiöstä tekemästä iltapalaa. Tai se on lähestulkoon valmis. Haukkaan pari haukkua sun herkkuleivästä. "Otatko muru sun housut pois?" kysyn ja huomaan että olet jo aivan innoissasi. "Oliko sulla mukavaa?" "Kyllä, kyllä mulla oli mukavaa, mutta nythän tämä leikki vasta mukavaksi muuttuu" riisun housuni ja nousen keittiön pöydälle ja avaan haarani. Painaudut mua vasten ja työnnät kivikovan kyrpäsi mun sisälle. Naituasi itsesi sisääni laskeudun selälleni pöydälle ja pyydän sua nuolemaan mut. Siihen ei paljoa tarvita.

N35

Vierailija
9/22 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko vielä lisää?

Vierailija
10/22 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Pane parastasi.. ja kerro siitä minulle. Haluan tietää kaikki yksityiskohdat. Kerro myös kuinka onnellisia me yhdessä olemme.

Vierailija
11/22 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeni piippaa. Mietin ettei sielä varmasti ole mitään tärkeää ja jatkan hommiani. Olen siivonnut jo puoli kämppää sillä aikaa kun sä olet ollut töissä. Saan lopulta viimeisetkin pyykit vietyä kaappiin ja nappaan puhelimeni samalla matkaan ja menen pötköttelemään sängylle. "Sauna lämpenee tänään klo 18" Viesti on Samilta. Hmmm ihana ajatus. Tämän siivousurakan jälkeen menen mielelläni saunaan sen miehen kanssa. Laitan viestin takaisin. "ok" ja viestin sulle "mä en ole kotona kun sä tulet, mutta tuun joskus klo 22 aikoihin" sä vastaat ok. Pyydän Samin hakemaan mut koska ajattelin juoda pari siideriä. Varttiavaille kuus auto kaaraa meidän pihaan ja mä hyppään sinne pieni kassi mukana.

"No mitäs olet puuhaillut?" "Siivonnu ja siivonnu, ihanaa kun tällaset vapaa päivät menee siivotessa" Saavutaan miehen asunnolle ja haluan saunaan heti koska tunnen itseni hikiseksi ja likaiseksi kaiken puurtamisen jälkeen. Riisun vaatteet miehen olkkarissa ja jätän ne sohvalle. Mies on riisunut itsensä makkarissa ja pyytää mut sinne. "Sä et varmaan nähny tätä mun makkarin lamppuakaan kunnolla" Mies hymyilee ja kaataa mut sängylle. Miehellä on aika timmi vartalo. En ole koskaan lihaksikkaista miehistä ollut juuri kiinnostunut, mutta kyllähän silmä tuossa tiukassa treenatussa vartalossa lepää. "Katos vaan miehellä on aika hieno makkarin lamppu" hymyilen ja pyydän että voisko sen sammuttaa. On vaikeaa olla miehen kanssa alasti koska en kuitenkaan itse ole sieltä timmeimmästä päästä. Löysää löytyy ja pehmeää. Mutta mies haluaa pitää valot päällä. Hän kasaa tyynyjä peppuni alle ja ottaa minua lanteista kiinni. Mies katsoo intensiivisesti kun työntää pitkän kalunsa mun sisälle. Hän nai hitaasti ja hellästi kunnes olen aivan märkä. Hän lisää vauhtia ja voimaa, tunnen kuinka hän kiihoittuu katselemisesta ja itsestänikin se tuntuu ihanalta vaikka vähän oudolta. Mies laukeaa sisälleni ja makaa päälläni. "Miten kukaan haluaa jakaa noin ihanaa pillua?" hän kysyy. "No onhan se kai tuhlausta, että musta sais nauttia vain yksi mies?" "No todellakin tuhlausta. Mites sut hoidellaan ja annetaan sulle orgasmi?" "No ei sun tarvii siitä huolehtia, mä saan sen varmasti omalta mieheltäni ja helpostikin. Mun on aika vaikea laueta vieraiden kanssa." "No mut tänään sä laukeet ja mä kattelen"

Mies nousee mun päältä ja ottaa mua kädestä ja vie mut suihkuun. Mies pesee mut hellästi ja hieroo mun pillua myös kevyesti. "Mun mies kyllä tykkää nuolla mun vastanaitua, spermasta pillua." mä totean, mutta toisaalta ihanaa viimeinkin saada kaikki hiet pois tästä kropasta. Me mennään saunaan joka ei ole liian kuuma vaan juuri sopiva. Istutaan saunassa ja jutellaan kaikkea muuta taas. Lopulta mies sanoo: "Mä haluan nyt katsella kun sä hierot tuolla hierovalla suihkulla itselles orgasmin." Mikä helkkarin katselija tää tyyppi on? No toiset kai tykkää, mutta musta se tuntuu vähän nololta. "Oikeesti?" "Joo mä haluan kattoa kun sä laukeat" Me mennään suihkuun ja pestään loputkin paikat jonka jälkeen mies ojentaa suihkun mulle ja poisuu itse kuivaamaan itseään. Mä huuhtelen vielä mun hiukset. Mies on kietonut pyyhkeen lanteilleen ja istuu pienellä jakkaralla. Mä katon miestä joka hymyilee mulle lempeästi ja kyykistyn ja teen sen. Ihan hullua mihin mäkin alan, mutta joo se tuntuu räjäyttävän mut ja mä saan voimakkaan orgasmin.

Me istutaan hetki sohvalla ja katsellaan telkkaria. Sami alkaa pukea päälleen ja laittamaan hiuksiaan, se lähtee baariin sen jälkeen kun on heittänyt mut kotiin.

Sä oot just käyny suihkussa kun mä tuun sisälle. "Moikka! Mites meni? Saunoitteko?" sä kysyt ja tuut halaamaan mua. Mä haluaisin mennä vaan suoraan nukkuun. Mua väsyttää ja sä oot sama mieltä koska olet itsekin tehny raskaan päivän töissä. Mä kääriydyn sun kainaloon ja kuiskaan sun korvaan kaikki mitä me tehtiin Samin kanssa. "Mä en varmaan nuku koko yönä" sä naurahdat ja mä nukahdan.

Mä herään aamulla siihen että mun pillu on aivan turvonnu ja märkä. Mun on vaika kävellä pissalle kun tuntuu että pillu huutaa vaan naintia. Sä olet heränny jo aikaisemmin ja luet päivän lehteä puhelimelta. Tänään ei ole kiire koska on lauantai. Mä kömmin takaisin sänkyyn ja painaudun kiinni suhun. Mun pikkarit tippu jo lattialle ja mä silitän sun vasta herännyttä kalua. "Huomena" sä huikkaat ja jatkat lukemista. Mä olisin jo ihan valmiina naintiin, ilman esileikkejä tai mitään mä haluaisin sut vaan sisälleni nopeesti, mut sä räpläät vaan puhelintas. Mä purista sun kyrpää vähän tiukempaa, että saisin sun huomion. "Taitaa narttu olla vähän kiimainen tänä aamuna?" Sä hymyilet. Tällaisina päivinä mä itekin mietin tuleeko kaks miestä edes riittään mulle. "Joo mä olen kiimainen ja mä haluan, että sä nait mua nyt" "Luuksä määräileväs mua vai? Musta vähän tuntuu, että se olen minä joka määräilee tollasta narttua." Musta tuntuu että mä laukeen ihan just kun sä puhut mulle tollain. Sä otat mua niskasta kiinni molemmilla käsillä ja suutelet. Mä oon sun päällä ja mun pillusta valuu märkää sun kyrvälle. Sä otat mua tukast kiinni ja viet mun pään sun kullille. Mä kaivan sen esiin sun boksereista ja alan imeä sitä. Sä painat mun päätä vain syvemmälle ja syvemmälle, mun koko suu täyttyy sun kalusta ja tuntuu etten mä saa henkeä, mutta sä annat mulle myös tilaa hengittää. Mä rakastan sitä kun sä nait mua suuhun ja pakotat mut siihen. "Tollaset kiimaset nartut ansaitsee kyrvän vaan suuhunsa" sä sanot ja tiukennat tahtia. Lopulta sä nouset ja pidät mut kontillaan sängyllä. Sä nait mua takaa päin. Mä tunnen kuinka kiimassa sä olet. Sun munas on aina pidempi ja jäykempi sen jälkeen kun mä olen jakanut pilluani muille. Sä nait mua voimakkaammin ja pidempään. Samalla kun sä nait mua takaa päin sä ujutat sun pitkät ja ihanat kädet mun klitorikselle ja pyörität mulle orgasmin. Sen jälkeäen sä jatkat vielä naimista vaikka mä tärisen jo. "Tuo se naamas tänne" sä sanot ja lopetat naimisen. Mä käännyn selälleni ja tuon naamani sun kyrvän alle. Sä laukeet mun naamalle ja hiuksille.

N35

(en oikolue teksitä)

Vierailija
12/22 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkanko vielä?

Vierailija
13/22 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N35 oletko etelästä?

Vierailija
14/22 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo etelästä päin :) kaikkilla tarinoilla on osittainen totuuspohja... ja näitä riittää. Olen itse aisuri ja toisaaltaan tykkään alistamisesta...

N35

Vierailija
15/22 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terapeutti. Yksi asiakas on kiihottanut minua pitkään, välillä kun hän on lähtenyt vastaanotolta niin menen vessaan tyydyttämään itseni. Olemme tunteneet tämän miehen kanssa 15 vuotta. Voi kun saisinkin tätä miestä, tultuani kotiin töistä niin minun on saatava munaa sinäiltana ja rajua sellaista. n48

Vierailija
16/22 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä hävisit? Haluaisin kertoa lisää :)

Vierailija
17/22 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/22 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää kulta. Soitin muutes viikolla Meikkuun niistä tuloksista.. Ei ollut mitään tauteja. Kyllä mä luotan että osaat valita oikeat kaverit hommaan ;). On ollut viime aikoina vähän vaikea puhua näistä panoasioista kasvotusten. Kerro täällä niin ehkä saadaan taas se vanha rentous hommaan. 

XXX

Vierailija
19/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hep

Vierailija
20/22 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä juhannusviikonloppu vanhempieni kesämökillä alkaa olla ohi. Olet aloittanut uudessa duunissa juuri kesäkuussa, etkä sinulle ole kertynyt vielä kesälomaa. Itselläni on vielä kolme viikkoa lomaa jäljellä, joten vastoin aiempia puheita ilmoitankin sinulle, että en haluakaan vielä lähteä kanssasi mökiltä takaisin kaupunkiin, vaan nauttia vielä auringosta ja mökkielämästä.

Samaa mieltä on myös kolme kaveriasi. "Joo, meillä oli tarkoitus käydä vetämässä vielä vähän kuhaa pakkaseen, joten me ollaan täällä ainakin vielä pari yötä..."

–Hani, eihän haittaa että jään sun frendien kanssa tänne vielä saunomaan?

–No ei tietenkään! sanot ja vinkkaat silmää sekä minulle että frendeillesi ja naurat päälle vapautuneesti

–Mitäs se nyt oli? kysyy yksi kavereistasi hypättyäsi autoon

Lähestyn timmiä mieskolmikkoa viettelevästi jokaisen etumusta katsellen ja sanon "no se oli just sitä. Mun miehen suurin fantasia on nimittäin se, että kolme sen komeinta kaveria pitää mua huoranaan ja täyttää mun jokaisen toiveen. Ja aukon..."

Katson uudestaan frendiesi etumuksia. Ennen kuin hämmästys on ehtinyt hävitä komeiden kavereidesi kasvoilta, olen jo polvilteni heidän keskellään. "No niin, onko teissä tarpeeksi _munaa_ täyttämään sekä mun miehen että mun itseni suurimman fantasian?"

Komeat kullit alkavat täyttää frendiesi shortsien etumuksia. "Voi luoja mitä kulleja!" huokaan ääneen.

Tunnustelen niitä ensin shortsien läpi. Toinen toistaan kovempia kyrpiä, ja mikä parasta, näyttää siltä, että ne ovat seuraavan vuorokauden ajan tämän nartun käytössä! "Nyt pojat jatketaan saunomista!"

Mieskolmikkoa ei tarvitse kahdesti käskeä, kun jokainen on jo ilkosen alasti saunassa komeat kullit kivikovina. Tunnen tiukan pilluni olevan niin märkä, että aamusta saakka olleet stringit ovat kastuneet läpimäriksi pillumehuistani. En edes viitsi esittää enää siveää, vaan välittömästi saunan ovesta sisään mentyäni otan ensimmäisen kullin suuhuni ja alan ahmia sitä sellaisella intensiteetillä, että tulisit vihreäksi kateudesta... Kulta, ikävä paljastaa, mutta mulla on tarkoituksena kokeilla nyt kaikkia niitä juttuja, joita sun kanssa ei olla ikinä tehty. Mä haluan mun jokaisen aukon täyteen kivikovaa kyrpää...

Ja onneksi sitä on tarjolla. Ja mitä kulleja ne ovatkaan! Ensimmäinen kulleista mahtuu hätinä ja hätinä suuhuni, kun runkkaan kahta muuta samaan aikaan. Varovasti arvioiden kullit ovat paksuhkoja ja ainakin 16-17-senttisiä ellei enemmänkin. Mutta tärkeintä on se, että ne seisovat, ja että minä olen nyt huomioon keskipisteenä! Saunan lämpö alkaa käydä liian kuumaksi, joten siirrymme vilvoittavan pulahduksen jälkeen makuuhuoneeseemme. Kulta, tämä on se sama sänky, jossa sinä olet pannut minua!

Vihdoinkin yksi kavereistasi saa ymmärrettävän lauseen suustaan. "Mut-mutta... Mitä me saadaan sitten tehdä sulle?"

-Ihan mitä tahansa. Mä haluan kyrpää, orgasmeja ja spermaa. Millään muulla ei ole väliä. Käyttäkää mun jokaista reikää ja nussikaa mua ihan niin kovaa kuin haluatte ja miten päin tahansa. Pimppiin ja kakkoseen en ole koskaan ottanut, mutta mieheni toivoi sitä erityisesti. Ja hei, heittäkää ne kortsut nyt vaikka roskiin... Mulla on varmat päivät ja haluan ehdottomasti vain paljasta.

Ja sen jälkeen suihinottoralli jatkuu. En ole valehtelematta nauttinut ikinä niin paljon miesten huomiosta kuin nyt. Kolme superkovaa ja -suonikasta kankea odottaa imemistä, ja sitä, että ne saavat täyttää jokaisen aukkoni. En muista ikinä kohdanneeni näin kovia kyrpiä kuin nyt, voi luoja...

Mutta nyt riittää esileikki. Mä haluan nyt parrua oikein kunnolla... Asetun kulli pystyssä makaavan kaverisi päälle ja annan hänen suonikkaan kyrpänsä luiskahtaa ennätysmärkään pilluuni. Sekä omani että kaverisi voihkaisu kertoo, miten hyvältä tämä voikaan tuntua... Mieti nyt – sun narttu vaimosi saa vierasta kyrpää oikein kunnolla. Kaksi kaveruksista asettuvat imettäviksi, kun ratsastan ensimmäisellä kullilla itseni lähelle ensimmäistä orgasmiani. Mutta en halua tulla vielä. Niin, mietihän kulta, montakos orgasmia SINÄ olet saanut mulle aikaan tässä viimeisen 6 vuoden aikana? Oliko niitä kaksi vaiko kolme? Niin, olin lähellä laukeamista jo ensimmäisen minuutin naimisen jälkeen... Mutta maltan mieleni, sillä pilluni on yleensä orgasmin jälkeen niin herkkänä, että etenkään klitorikseni ei siedä yhtään kontaktia.

"Hei hei, vähän nyt aloitteellisuutta, pojat! Ymmärtäkää nyt jo jumaliste, että MÄ olen TEIDÄN OMA HUORA, jolle te saatte tehdä ihan mitä tahansa! Nyt sitä kyrpää tänne niin kuin olisi jo!"

Eikä sitä tarvinnut onneksi kauaa odottaa. Yksi frendeistäsi panee minua takaapäin ja pitää minua hiuksista kiinni ihanan rajusti. "Just noin... Nussi mua, oon teidän yhteinen huora nyt, älä unohda sitä... Sun kyrvänhimoinen huora..." Kaksi muuta kaveriasi käytännössä nussii minua kurkkuun vuorotellen. Sori kulta, tiedän kyllä, että en ole ikinä tehnyt sulle tätä, mutta nyt kaikki estot on poissa ja kaikki on sallittua...

Ennen kuin ensimmäinen miehistä räjäyttää lastinsa (ihan mihin reikään ikinä sitten haluaakaan, mulle ihan sama!), haluan ehdottomasti kokeilla mun suurinta fantasiaa – kullia perseessä ja pillussa samaan aikaan. Ja yhtä tietenkin suussa. Kulta... Mä oon sanonut monta kertaa, että en oo ikinä harrastanut anaaliseksiä. No, se ei ole ihan kokonaan totta. Mua on nussittu perseeseen enemmän kuin sä oot nussinut mua pilluun tässä vajaan 6 vuoden aikana! 

"No niin, nyt sitä kullia vaikka ensin mun peppuun!" huohotan kiimaisena kavereillesi. Kostutan supertiukan pyllynreikäni pillustani tulvivalla kiimalimalla. Ei vaseliinia, kiitos! Kavereistasi "pienimunaisin" (n. 16 cm) saa kunnian totuttaa pyllyneikäni tulevaa varten. En edelleenkään tajua, miten kulli voi olla näin kova, mutta toisaalta olenhan itsekin märempi ja kiimaisempi kuin koskaan! Superjäykkä kulli uppoaa tottuneesti pyllyyni kuuden pitkän vuoden tauon jälkeen. Sori kulta, mutta sun kanssa se ei olisi vain tuntunut oikealta... Mä rakastan sua, mutta sä et oo koskaan tajunnut, miten kiimainen huora todellisuudessa olen! Ehkä tämän jälkeen tajuat!

Yhden miehen nussiessa takaapäin kireää peppuani, yksi kavereistasi vääntäytyy alleni laittaakseen kivikovan kankensa pilluuni, joka valuu nyt jo sisäreisille asti kiimamehujaan. "Nää kaverit osaa hommansa!" ajattelen, kun olen vihdoinkin taivaissa... Kaksi superkovaa ja -suonikasta kyrpää täyttävät tämän huoran aukot! Yksi vielä naimaan kurkkuun mua, kiitos! Lasken ensin sekunteja, sitten minuutteja... Toivon että tämä fiilis ei loppuisi koskaan. Kroppaani värisyttää, mutta en haluaisi vielä tulla... Mutta en pysty enää vastustamaan kiusausta. Päästän himoni lopullisesti valloilleni ja valmistaudun ensimäiseen orgasmiini. "Hei, mä tuun kohta, mä tuun kohta... Ihan kohta. Teidän kiimainen laukeaa kohta, aaaaaapua ei saatana ei saatana ei saatana mä tuuuuuuun..."

Välittömästi orgasmisupistusten alettua tajuan, että ensimmäinen miehistä saa myös, sillä tunnen pilluni täyttyvän äärimmilleen lämpimästä spermasta. Kaverisi murinaa muistuttava voihkinta paljastaa orgasmin kovuuden. Ja samassa tulee pyllyssäni oleva kaverisi. Hän laskee lastinsa johonkin todella syvälle. Ja mä ulvon entistä kovemmin. Kunnes tunnen toisen orgasmin alkavan ihan melkein putkeen. Koko ihanan kokemuksen kruunaa vielä suutani nussinut kaverisi, joka roiskii uljaasti seisovasta kyrvästään tämän huoran naamalle sellaiset soseet, että enpä muista ikinä saaneeni vastaavaa kasvohoitoa. Nuolen, maiskuttelen ja kerään sormillani leualleni ja kasvoilleni ruiskunneita spermaroiskeita. Lopuksi käännyn ja imaisen vielä frendiesi kullit puhtaiksi mehuistani.

1. erä ohi. Onneksi edessä on vielä kokonainen kiimainen yö näiden komeakullisten panomiesten kanssa.

N23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme