Paljon joit raskauden aikana aloholia?
ihan sama tiesitkö vai etkö tiennyt raskaudestasi. Minä ehdin juoda kolme kertaa, lasillisen viiniä / kerta seä pari olut huikkaa rv 6 mennessä. Sen jälkeen ei pisaraakaan.tiesin raskaudesta.
Kommentit (154)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:37"]
Raivostutti tuo sun vastaus jo toisessa ketjussa. Saatanan itsekäs akka.
[/quote]
hahhaa haaa!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:40"]Lasillisen viiniä tai sampanjaa koko raskauden ajan kerran, pari kuukaudessa. terve 3 v pellavapää poika tuli.
[/quote]
Alkoholin aiheuttamat "vammat" näkyy monesti vasta koulussa oppimisvaikeuksina
jonkin verran, vaikka tiesinkin olevani raskaana
Alkion siirron jälkeen join puolilasia punaviiniä testipäivään asti.plussa tuli.sitä ennen nollalinjalla kaksi negaa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:00"]FASD:ia arvioidaan esiintyvän 1–6 prosentilla suomalaislapsista. Italiassa esiintyvyys on tutkimusten mukaan 2,3–6,3 prosenttia.
http://www.inhimillisiauutisia.fi/fakta-sulkemalla-korkin-estettaisiin-monen-lapsen-turha-kehitysvamma/842747
[/quote]
Eli samoissa mennään. :D
[/quote]
Eli matikkapää toimii
[/quote]
No ei 2-6% huimasti eroa 1-6%
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:40"]Lasillisen viiniä tai sampanjaa koko raskauden ajan kerran, pari kuukaudessa. terve 3 v pellavapää poika tuli. [/quote] Alkoholin aiheuttamat "vammat" näkyy monesti vasta koulussa oppimisvaikeuksina
[/quote]
Lasillinen viiniä ei näy minään "vammana" edes koulussa. Ei se nyt mitään arsenikkiä ole sentään.
En yhtään. Eikö sen pitäisi olla ihan päivänselvää?
ja lauloin päivittäin:"aloholi, aloholi"
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:04"]Naurettavaa ylireagointia mammat. Lasillinen on ok, se ei tee kenestäkään alkoholistia eikä ole vaaraksi lapselle. Joten miksi siis en voisi ottaa juhlissa lasillista? Ilmankin voisin olla, kutta miksi olisin,kun siitä ei ole haittaakaan?
[/quote]
Miksi et antaisi vauvalle alkoholia? Niinpä. Miksi annat sikiölle?
[/quote]
Mä annoin vauvalle Jekovit D-tippoja. Eli alkoholia. Saa kivittää.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:38"]Ekassa raskaudessa yhden siiderin, oli älyttömän kuuma kesä ja yhtenä päivänä sitten pyysin miestä ostamaan mulle siiderin. Toisessa raskaudessa en yhtään. [/quote] ai ainoastaan siideri auttaa kuumuuteen? :D oletko kuullut limusta?
[/quote]
Kuka nyt limonaadia janoon juo (läskit) vissy tai vesi on parasta.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:40"]Lasillisen viiniä tai sampanjaa koko raskauden ajan kerran, pari kuukaudessa. terve 3 v pellavapää poika tuli. [/quote] Alkoholin aiheuttamat "vammat" näkyy monesti vasta koulussa oppimisvaikeuksina
[/quote]
Lasillinen viiniä ei näy minään "vammana" edes koulussa. Ei se nyt mitään arsenikkiä ole sentään.
[/quote]
Koko raskauden aikana käytettynä, ei pelkkä yksi lasi 9kk aikana.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:40"]Lasillisen viiniä tai sampanjaa koko raskauden ajan kerran, pari kuukaudessa. terve 3 v pellavapää poika tuli.
[/quote]
Sama, joka raskaudessa noin kerran kuussa lasi viiniä tai shampanjaa juhlissa. Ei mitään huikalla huiviin-kiskontaa vaan hidasta lipittelyä ruoan yhteydessä, ja silti eteläeurooppalaiset äitiystävät pitivät minua hysteerikkona.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:04"]Naurettavaa ylireagointia mammat. Lasillinen on ok, se ei tee kenestäkään alkoholistia eikä ole vaaraksi lapselle. Joten miksi siis en voisi ottaa juhlissa lasillista? Ilmankin voisin olla, kutta miksi olisin,kun siitä ei ole haittaakaan?
[/quote]
Miksi et antaisi vauvalle alkoholia? Niinpä. Miksi annat sikiölle?
[/quote]
Mä annoin vauvalle Jekovit D-tippoja. Eli alkoholia. Saa kivittää.
[/quote]
Monta pulloa juotit päivässä? Alkoholi on muuten vaarallisempaa sikiölle kuin jo syntyneelle vauvalle. Vai oliko uutta tietoa?
1-2 annosta/ vko on tutkitusti turvallinen raja. Riskirajana pidetään 10 annosta/vko tai 5 annosta kerralla.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:42"]
[/quote]
[/quote]
Alkoholistit puollustautuu.
Miten voi joku viininlitku olla joillekin tärkeää että odottaessa lasta pitää litkiä, juo maitoa?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:40"]Hyvin näkyy tämä minäminä-kulttuuri täällä. Mutku mä haluun, mulla on oikeus, ei se niin paha oo, on muitakin riskejä! Sama niillä jotka tupakoi raskaana, ties millä selitellään. Kelatkaa että edes heroiini ei aiheuta niin pahoja vammoja sikiölle kuin alkoholi! Vieroitusoireita kyllä, mutta vammoja.
[/quote]Mikäs heroiinin puomustelija sinä olet! Alkoholista pulistaan koska se on SUOSITUMPI myrkky. Tiedokses että heroiini tappaa sikiön kohtuun 80% suuremmalla todennäköisyydellä kuin alkoholi. Ja todellakin vammauttaa, mm.sokeuttaa sikiön jne. Ihan yhtä helvetin lailla kuin alkokin.
Heroiinimammat, tulkaa esiin. Te ette tee mitään niin väärin kuin hieman viiniä maistelevat sairaat av-mammat.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:38"]Ekassa raskaudessa yhden siiderin, oli älyttömän kuuma kesä ja yhtenä päivänä sitten pyysin miestä ostamaan mulle siiderin. Toisessa raskaudessa en yhtään. [/quote] ai ainoastaan siideri auttaa kuumuuteen? :D oletko kuullut limusta?
[/quote]
Ei se mitään kuumuuteen auttanut, vaan siksi teki mieli. Kyllä mä sen hellekesän muuten pärjäsin vedellä ja vissyillä, muutama limukin meni. Oletko aina yhtä nokkela, mukamas.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:42"] [quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:40"]Lasillisen viiniä tai sampanjaa koko raskauden ajan kerran, pari kuukaudessa. terve 3 v pellavapää poika tuli. [/quote] Alkoholin aiheuttamat "vammat" näkyy monesti vasta koulussa oppimisvaikeuksina [/quote] Lasillinen viiniä ei näy minään "vammana" edes koulussa. Ei se nyt mitään arsenikkiä ole sentään. [/quote] Koko raskauden aikana käytettynä, ei pelkkä yksi lasi 9kk aikana.
[/quote]
Lue kommentti nro.20.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 14:38"]Ekassa raskaudessa yhden siiderin, oli älyttömän kuuma kesä ja yhtenä päivänä sitten pyysin miestä ostamaan mulle siiderin. Toisessa raskaudessa en yhtään.
[/quote]
ai ainoastaan siideri auttaa kuumuuteen? :D oletko kuullut limusta?