Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveät hiukset! Antakaa vinkkejä :(

Vierailija
08.04.2015 |

Minulla on koko ikäni ollut ongelmana omituinen hiuslaatu. Ovat jotenkin untuvaiset ja pörrööntyvät. Talvella sähköistyvät ja menevät ihan liruiksi. Ovat lisäksi jotenkin liukkaat, eli MIKÄÄN kampaus ei pysy kuosissa vaikka kuinka koittaisin hiuslakkaa, pinnejä ja pompuloita. Vaikka saisin hiukset hetkeksi siististi kuriin ja ponnarille, alkavat ne pikkuhiljaa irrota ponnarista ja törröttää sähköisinä jokaiseen ilmansuuntaan.

Lyhyt malli sopisi minulle parhaiten (sellainen keskipitkä, n. vähän korvien yli malli), mutta hiukseni kasvavat ihan jumalatonta vauhtia, eikä minulla ole varaa juosta kampaajalla joka toinen viikko. Itse en osaa oikein leikata, kun näistä hiuksista on niin vaikea arvioida mihin suuntaan ne milloinkin haluavat sojottaa. :(

Olen joskus oikein söpö, jos olen laittanut hiuksiani kuriin todella kauan, enkä oleile ulkoilmassa liian kauan. Kesäisin hiukseni jotenkin normalisoituvat ja näyttävät paljon paremmalta, mutta heti kun alkaa kosteat ja kylmät kelit, tilanne räjähtää käsiin..

Ainiin, hiusvärikään näissä ei pysy viikkoa kauempaa, ihan sama onko kyse kampaajallalaitetusta vai markettitökötistä.

Ärsyttää kun moni oikeasti luulee etten VÄLITÄ tehdä hiuksilleni mitään, kun olen joka paikassa jotenkin sottaisen ja räjähtäneen näköinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menes juurikasvu.org, siellä tiedetään hiuksista ihan kaikki :)

Vierailija
2/3 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samantapainen hiuslaatu ja on 2 asiaa mitkä toimii. Hiusten kannattaa aina olal joku värjätyt tai vaalennetut, se karhentaa hiustenpintaa. Muotoilussa suolavesi/mattasuihke  aina pohjalle on ihan uskomattoman hyvä, myös vähän karhentaa liian liukasta hiusta. Ja aina kuivauksen jälkeen laitan hiuspuuteria tyviin, kohottaa ja imee myös päänahan rasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän