Raskaus ja halut
Ensikertalaisena törmää moneen uuteen asiaan. Jostain olen saanut päähäni, että raskausaikana halut katoaa. Mulla menee just toisin. Halut huipussaan, raskaus tosin alussa. Milloin halut yleensä katoaa vai ei ollenkaan? Onko liiallisesta sekstailusta haittaa?
Mitä muita rajoituksia/kieltoja raskauteen liittyy?
Kommentit (7)
t. eräs lähes kaikki raskautensa täysin haluttomana viettänyt
aikaisemmin oli ehkäisyä tai ei tuli pelättyä raskautumista. Enää sillähän ei ole väliä
ap
Poikavauvan odottaminen lisää äidin seksihaluja (testosteronin määrä nousee).
Been there, done that ;)
Mulle on ennustettu monta kertaa, että se eka lapsi on poika. Pakko kai se on uskoa :D:D
Sanoisin, että 99,9 % varmuudella odotat poikaa. Seksihalut ovat nimittäin suureksi osaksi ihan biologiaa ja testosteronin määrä on se juttu, joka naisellakin lisää/vähentää haluttamista. Kun poikasikiö alkaa tuottaa jo heti pian hedelmöittymisen jälkeen testosteronia, kulkeutuu sitä äidinkin vereen ja lopputuloksena alkaa halut kasvamaan.
Tyttövauvaa odottavilla testobuustia ei tietenkään tule ja ainakin minun omassa tyttöraskaudessani ei himot paljon hyrränneet. Olenkin alkanut " ennustamaan" raskaana oleville tulevan vauvan sukupuolen ihan vaan kysymällä " Himottaako?" ja kolmen vuoden ennustajaeukkoilun aikana ei ole tullut yhtään hutia.
Nautihan siis :)
Tulen kertomaan sitten kun lapsi on tullut maailmaan. Yritän kuitenkin hillitä shoppailuintoa ainakin siihen asti, kunnes ollaan turvallisilla viikoilla.
Mies jo pohti, että mitähän siitä tulee jos se onkin tyttö eikä poika. Sitä asiaa ei enää stressata :)
Kiitos
ja ei seksin harrastamine ole kiellettyä ellei lääkäri kiellä sisätutkimuksen jälkeen jos joku ei ole kunnossa. ja ei tarvitse ehkäisystä huolehtia niin on rakastelukin mukavampaa raskaana ollessa.