Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Molemmat lapseni ovat päiväkodissa ja minä kotona

Vierailija
16.09.2006 |

Mitäs siihen sanotte? Nuorempi on 2,5v ja vanhempi 5v. 5v viihtyy tosi hyvä ja tahtoo olla kokopäiväisesti hoidossa. Nuorempaa olen pitänyt lyhyempiä päiviä ja lyhyempää viikkoa.

En ole töissä, vaan työtön. En hae töitä. Minua ei kiinnosta. Päivisin käyn kaupungilla tai teen omia hommiani kotona. En hirveästi siivoa, mutta pesen pyykkiä ja laitan ruokaa kyllä.

Tuomitkaa ihmiset tuomitkaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä lapsien on hyvä olla päivähoidossa. musta jokainen tekee omat valintansa ja muilla ei ole oikeus niitä tuomita

Vierailija
2/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ok, että vanhemmat ajattelevat lapsiaan myös niin, että raaskivat viedä heitä päivähoitoon. Etenkin, jos lähistöllä ei ole puistoja ym. tai leikkikaverit ovat vähissä... Sitä vartenhan päivähoito on tarkoitettu (työssäkäyvien vanhempien lastenhoidon ratkaisun lisäksi), että lapset saavat muita lapsikontakteja, mielekästä puuhaa, säännöllisyyttä elämäänsä ja tutustua erilaisiin aktiviteetteihin :0).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teet ylipäätään?

Vierailija
4/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyylistäsi päätellen olet kuitenkin ihan fiksu ihminen. Miksi et hae töitä? Minusta jokainen ihminen, joka on työtön, ja jolla on noin hyvä tilaisuus kuin sinulla (siis että olet yksin kotona) niitä töitä etsiä, tekee sitä ja haluaa tehdö sitä! Miksi sinä et halua saada töitä?

Vierailija
5/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi on yleensä 4 pv viikossa puolipäivää. Paitsi jos minulla on jotakin menoa, niin sitten hän on koko päivän. Molemmilla lapsilla on kokopäiväpaikat hoidossa.

Naapurustossamme ei ole muita lapsia ja puistossakin heitä tapaa harvoin. Seurakunnan kerhossa viime vuonna vanhempi ei tutustunut kehenkään, mutta nyt päiväkodissa on saanut ystäviä.

Mieheni käy työssä ja saanhan minäkin ansiosidonnaista. Ihan kivasti me tullaan toimeen.

Tähän järjestelyyn on syynsä. Yrittäkääpä arvata mikä se on?

Vierailija
6/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sais tehdä edes viikon omia hommia ja maata sängyssä tai pyöriä kaupungilla...

Vierailija
7/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutkin ihmiset valitsisivat noin? Millainen uskoisit tämän yhteiskunnan olevan? Ai, niin eihän sua kiinnosta! Kuhan antaa sieltä sossusta vaan sitä toimeentulotukea joka kuukausi.

Ap:n lasten vuoksi kannatan tätä päivähoito-oikeutta.

Vierailija
8/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoitustyylistäsi päätellen olet kuitenkin ihan fiksu ihminen. Miksi et hae töitä? Minusta jokainen ihminen, joka on työtön, ja jolla on noin hyvä tilaisuus kuin sinulla (siis että olet yksin kotona) niitä töitä etsiä, tekee sitä ja haluaa tehdö sitä! Miksi sinä et halua saada töitä?

En minä mitenkään tyytyväinen ole tähän tilanteeseen. Se on ahdistava, mutta paljoa en voi tehdä sen muuttumiseksi. Töitä voisin kyllä hakea, mutta en ole saanut vielä revittyä itseäni liikkeelle. Kyllä varmaan haen vielä töitä, jos tämä jatkuu.

Vierailija
9/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vielä tuntuu mukavalta lomalta mutta varmaan ennen pitkään käyt aika pitkäksi ja haet taas töitä...?

Vierailija
10/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

muutkin ihmiset valitsisivat noin? Millainen uskoisit tämän yhteiskunnan olevan? Ai, niin eihän sua kiinnosta! Kuhan antaa sieltä sossusta vaan sitä toimeentulotukea joka kuukausi.

Ap:n lasten vuoksi kannatan tätä päivähoito-oikeutta.

Kassa maksaa minulle ansiosidonnaista. Kyllä sillä toimeen tulee. Juu, minua ei tällä hetkellä hirveästi kiinnosta mitä muut ihmiset ajattelee.

ap

Vierailija
11/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tähän järjestelyyn on syynsä. Yrittäkääpä arvata mikä se on?

Vierailija
12/12 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkä se vielä tuntuu mukavalta lomalta mutta varmaan ennen pitkään käyt aika pitkäksi ja haet taas töitä...?

Ei tunnu lomalta nytkään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi