Olen ollut tänään tasan 2 vuotta yksin mökillä
Kaupassa käyn kerran kahdessa viikossa enkä puhu muille kun tuolle kaupankassalle.Olen alkanut hautomaan itsemurrrhaa.En ole koronaa paossa, en edes tiennyt siitä kun tulin tänne.Minulla ei ole enää sosiaalisiataitoja.Mökki on savossa keskellä metsää.
M36
Kommentit (22)
Olisiko hyvä aika tulla ihmisten ilmoille?
Vierailija kirjoitti:
Mökillä on hyvä olla.
On, mutta ei yksin kahta vuotta.
Ap
Olet siellä yksin korvessa, ja haudot i.m. koska kaikki ovat unohtaneet sinut. Mutta jos joku erehtyisi tulemaan luoksesi mökillesi kylään vaikka vain hetkeksi, ahdistuisit siitä suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökillä on hyvä olla.
On, mutta ei yksin kahta vuotta.
Ap
No tule pois sieltä! Elämä on täällä.
Tykkäisin tuosta, kun on vielä keskellä metsää.
Perusta YouTube kanava niin saat mainostuloja ja voit ostaa kaljaa? Siellä on tosi paljon näitä mökki erämaassa, muutin pihavajaan/autoon/veneeseen kanavia.
Mistä saat rahaa?
Miksi aloit 2v sitten mökkeilyn, mitä tapahtui?
Ihanaa elää rauhassa luonnossa ja hiihtää , soutaa ja kalastaa ja vaikka säveltää runoja kirjoittaa ruokkia lintuja harrastaa liikuntaa älä vaan valita ihan unelma elämää vaikka tehdä käsitöitä taidetta veistää puuta ja istuttaa kasviksia. Tutkia kaukoputkella tähtiä ja seurata lintuja luontoa kohta kevät alkaa jo aurinko ja ruskettuu. Tilaa kaukoputki. Tee uusi kiviaita ja rakenna vessa.Kylpypalju on muotia. Mahtavaa ei pakokaasuja ei tappeluita ei jengejä olet paratiisissa.
Millaisen elämän haluaisit itsellesi?
Mitä voisit tehdä, että se toteutuisi?
Enemmän siellä on tekemistä kuin tylsässä kaupunkiasunnossa, jos yleisesti ei tykkää kaupunkitapahtumista. Sulla on se metsä ympärillä, jonne voit lähteä ulkoilemaan kotiovelta milloin haluat.
Minä en edes käy kaupassa vaan tilaan ruuat kotiinkuljetuksena. Kohta kaksi vuotta jo mennyt näin ja hyvin lopulta tottunut.
3,5 vuotta jo mökillä ja ruuat tilaan tänne! En kaipaa yhteiskuntaa
Vierailija kirjoitti:
3,5 vuotta jo mökillä ja ruuat tilaan tänne! En kaipaa yhteiskuntaa
Missä teillä, jotka saa ruuat tilattua, on ne mökit.
MeidäN mökki on huitsin nevadassa ja haluaisin sinnekin ne ostokset.
Omaan mieleen tuo kuullostaa mukavalta kuitenkin. Harkitse kuitenkin pari kertaa vielä.
Savossa? Asutkin lähialueella. Ei tämä kummoista ole muillakaan, kuhan jotenkin rämmitään päivästä toiseen. Alkajaisiksi hakeudu avun piiriin, pyydä keskusteluapua (kyllä, vaikka se tuntuisi miten vaikealta hyvänsä. Ihan omin sanoin vaan.) Sitten muutat helevettiin sieltä metän keskeltä.
Hyvää joulua sinulle
N35
Katkaise vielä nettiyhteyskin niin saat olla ihan uutis pimennossakin.
Miksi olet ollut mökillä 2v yksin?
Hae asunto joltain paikkakunnalta, jossa on ihmisiä lähempänä, ellet nimenomaan halua olla mökillä. Voi ottaa pari koiraakin, mutta niissä on vaivaa. Entä sukulaiset tai entiset tutut, uudet? Omat projektit? Kirjat, videot, some, ulkomaat?
Kuulostaa mukavalta. Älä ny ittees tapa hyvä miäs