Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä sinkkujen ainainen kitinä

Vierailija
24.12.2021 |

Tänäänkin on jo monta aloitusta tullut, kun joutuu viettämään joulun yksin blaa blaa blaa. Se on vissiin taas kerran sanottava, että parisuhdemarkkinat ovat kaikkein rehellisimmät markkinat. Siellä on kysyntä ja tarjonta, eikä kukaan voi viedä paikkaasi väärin kriteetein kuten esim työelämässä on mahdollista.
Lähde ensimmäisenä siitä, että katso peiliin ja myönnä oma tasosi markkinoilla. Muutoin vietät tulevatkin joulut yksin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä hirveesti näy naisten tekemiä avauksia. Eräs kertoi saaneensa mätsin Virosta. Kuulemma liikaa vaivaa lähteä treffeille.

Vierailija
2/8 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on hyvä fiilis vaikka vietän yksin sinkkuna joulun. Nautin lumesta, folk-metallimusiikista ja ruuasta/oluesta. Elämässä on paljon hyvää yksinkin koettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täällä palstan on vallanneet perheelliset. Mies ryyppää, mies istua möllöttää, mies ei osallistu mihinkään, mies osti pa*kat lahjat tai ei lahjoja ollenkaan, mies ei halua anoppilaan. Ei ole ikävä parisuhdetta.

Vierailija
4/8 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan naiset luulee saavansa ysin miehiä.

Vierailija
5/8 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskan naiset luulee saavansa ysin miehiä.

Riman alapuolella olevat miehet haluaa 10/10:jä

Vierailija
6/8 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuuteen ja synkkyyteen on yksi ainoa syy ja se löytyy, kun katsoo peiliin - se kurkkii sieltä takaisin. Korjaa käytöstäsi tai ulkomuotoasi ja jos et siihen kykene tai et halua niin sitten on turha valittaa sinkkuudesta.

Vierailija
7/8 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen ihan vapaaehtoisesti sinkku. Ihanaa viettää joulu yksin ilman mitään jotain  velvollisuuksia. 

Vierailija
8/8 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sinkku, enkä valita, koska nautin tästä todella paljon. Pitkä ja väljähtänyt parisuhde takana ja enää en miestä edes halua elämääni. Joulu on ihana rauhallinen ja tunnelmallinen yksin 🍷🎄