Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon jälkeen uusi raskaus (etenkin lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen)

Vierailija
08.04.2015 |

Kokemuksia? Raskaus päättyi rv10 kun sikiö kuoli kohtuun ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin 9vrk sitten eli viimeviikon maanantaina. Kuinka pian muut olette uudelleen raskautuneet? Tässä pitää nyt ainakin yhdet kuukautiset odottaa..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuttuni kävi tuon läpi kun sikiö oli vaikeasti vammautunut(mahdollisesti kuollut, en sen enempää udellut).
Tästä aikaa kohta vuosi eikä ole psyykkisesti palautunut vieläkään :/

Vierailija
2/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaavittiin rv 10 ja raskauduin heti perään. 8 viikkoa kaavinnasta tuli uusi ovulaatio jodsöta uusi raskaus sai alkunsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuoli sikiö kohtuun viikolla 18.
Tais mulla siinä välissä yhdet menkat tulla. Tai sit se oli jälkivuotoa?
Anyway. Melko pian voit raskautua. Mutta varoitan: tulee olemaan erittäin stressaavaa se seuraava raskaus.
Tsemppiä!

Vierailija
4/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni vuosi. Mut toisella kertaa ei kerinnyt tulee yksiäkään kuukautisia.

Vierailija
5/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pelottaa jo valmiiksi. Mulla oli tammikuussa kohdunulkoinen raskaus (rv6+ selvisi) josta raskauduin heti uudelleen ja se raskaus sitten meni nyt kesken, vaikka kaksi päivää ennen vielä hienosti kuului sykekin. Pelottaa jo valmiiksi, mutta oon menossa psykologille juttelemaan.. Ap

Vierailija
6/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 3kk keskenmenosta niin olin raskaana. Nyt viimeisimmistä keskenmenosta on 10kk enkä ole vielä tullut raskaaksi... toivottavasti pian tulen.

Vierailija
7/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todettiin aikoinaan viikolla 13, että sikiö on menehtynyt ja vuotanut pois (tod. näk. viikolla 9 menehtynyt) ja istukka jouduttiin kaapimaan pois. Viikko kaavinnasta kohtutulehdus ja uusi kaavinta sekä rankat antibiootit päälle. Yhdet olemattomat menkat tuli toisen kaavinnan jälkeen ja lopulta n. 2kk ekasta kaavinnasta uudelleen raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän